Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 465 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jeg mener stærkt at Daniel tradede det
Væk til mig for oleksiy pecherov bedre kendt som MVP,

Folk må du kan tjekke deres PB ud
Og ser om der er sket noget,
Men ja ellers er det mest fair de bliver forfeitet

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvis man har skaffet noget af værdi for Pecherov, så mener jeg, af hele hjertet, at man fortjener det!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jonas Emiliussen skrev:

Danish TWolf skrev:
Det vil sige at det var Daniel (AlphaHans) der sendte pick'et afsted. I skal altså overveje om I har nuppet AlphaHans 1./10 en gang før den 3. August sidste år (hvor Jan overtog pladsen).

Kom så gutter....

Har lige snakket med Daniel, og han mener ikke, at han tradede det væk.

Nej, det var også det jeg ligesom er nået frem til... ville bare ikke geare Jan unødigt op. Så hvis ikke nogen inden draftet kan gi' et fingerpeg om det modsatte, så kan det være at vi må godskrive manglen på det pick en fejl på WildCats holdside.

MEN, Jan, er det ikke rigtig at det har været væk fra dag 1 hvor du overtog holdet?

Jeg kom til at tænke på om jeg havde haft det ifm en RobinHood Act, men det er for lang en periode, så den dutter ikke. Altså tilhører picket atter WildCats hvis ingen mener at have krav på det.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ellers må alle kigge deres pb igennem, der er jo nogen der har været
med i tradet. Men kunne være rart
med noget Trade historik

Oprindeligt skrevet af: Crick

Danish TWolf skrev:

Jonas Emiliussen skrev:

Danish TWolf skrev:
Det vil sige at det var Daniel (AlphaHans) der sendte pick'et afsted. I skal altså overveje om I har nuppet AlphaHans 1./10 en gang før den 3. August sidste år (hvor Jan overtog pladsen).

Kom så gutter....

Har lige snakket med Daniel, og han mener ikke, at han tradede det væk.

Nej, det var også det jeg ligesom er nået frem til... ville bare ikke geare Jan unødigt op. Så hvis ikke nogen inden draftet kan gi' et fingerpeg om det modsatte, så kan det være at vi må godskrive manglen på det pick en fejl på WildCats holdside.

MEN, Jan, er det ikke rigtig at det har været væk fra dag 1 hvor du overtog holdet?

Jeg kom til at tænke på om jeg havde haft det ifm en RobinHood Act, men det er for lang en periode, så den dutter ikke. Altså tilhører picket atter WildCats hvis ingen mener at have krav på det.

Jo det er helt rigtig, jeg har ikke haft det pick i den tid jeg har haft holdet, så hvem der er den rigtige ejer af dette pick ved jeg faktisk ikke.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Jeg gik igennem mine PB'ere i gaar nat og jeg har ikke deltaget i nogen trades med det pick. Alle kan vel lige hoppe igennem deres PB'ere og kigge paa de trades de har sendt ind...

Så er den gal igen.... der var et til pick som to hold sidder på.

Grunts 1. runde 2010 har jeg på draft siden givet til Bronx... men BeerGuzzlers har det også. Den October 2008 har BeerGuzzlers fået det fra Grunts, mens det stadig sad hos ham ved udgangen af forrige sæson. Hvad der er sket (om der er sket noget) i den forgangne sæson kan jeg ikke se uden at gå tusinder af PB-sider igennem, så hvis Niels lige kan tjekke hvordan han fik fat i det pick, så kan jeg fokusere på den periode i min inbox.

Det skal siges at Bronx draftede Grunts 1. runde sidste år, så det KAN være der der er sket en fejl - og det taler altså for BeerGuzzlers... Niller, sorry - men du må lige finde beviserne for at du har fået det pick.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:
Så er den gal igen.... der var et til pick som to hold sidder på.

Grunts 1. runde 2010 har jeg på draft siden givet til Bronx... men BeerGuzzlers har det også. Den October 2008 har BeerGuzzlers fået det fra Grunts, mens det stadig sad hos ham ved udgangen af forrige sæson. Hvad der er sket (om der er sket noget) i den forgangne sæson kan jeg ikke se uden at gå tusinder af PB-sider igennem, så hvis Niels lige kan tjekke hvordan han fik fat i det pick, så kan jeg fokusere på den periode i min inbox.

Det skal siges at Bronx draftede Grunts 1. runde sidste år, så det KAN være der der er sket en fejl - og det taler altså for BeerGuzzlers... Niller, sorry - men du må lige finde beviserne for at du har fået det pick.

arh men for hævled... så er der to af mine surt tilkæmpede picks der er usikkerhed om? nu må det liiige...

Rolig Dirkxen, hvis det virkeligt er surt tilkæmpet så har du det jo også i anal-erne (me too). Hvis ikke, så har det jo ikke været surt tilkæmpet, men fejlfordelt 😉

Til forklaring skal det siges at når man opdatere MANUELT på holdsiderne efter en sæson, så vil der jo skulle rykkes et år på picks, og i den forbindelse kunne det være smuttet at 2009 picket (Grunts 1.) ikke er blevet slettet hos Bronx da det skulle overskrives med 2010 picks. MEN, det finder Niller lige ud af om passer eller ej. Ja, ja, nemt er det ikke at være sjok i ligaen - du burde næsten omdøbe holdet til Timberwolves 😉

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:
Rolig Dirkxen, hvis det virkeligt er surt tilkæmpet så har du det jo også i anal-erne (me too). Hvis ikke, så har det jo ikke været surt tilkæmpet, men fejlfordelt 😉

Til forklaring skal det siges at når man opdatere MANUELT på holdsiderne efter en sæson, så vil der jo skulle rykkes et år på picks, og i den forbindelse kunne det være smuttet at 2009 picket (Grunts 1.) ikke er blevet slettet hos Bronx da det skulle overskrives med 2010 picks. MEN, det finder Niller lige ud af om passer eller ej. Ja, ja, nemt er det ikke at være sjok i ligaen - du burde næsten omdøbe holdet til Timberwolves 😉

bevares, jeg mener ellers jeg har oparbejdet lidt kredit angående at selv indmelde fejl -> Mehmet Okur!
Desuden blev jeg en flot næstsidst og ikke nummer sjok.

ReferencerSide 465 af 635Reference