NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 16:32Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish TWolf skrev:
Faktisk er det vel kun Xtian og Kasper der er glade for lotteriet, da ligaen som sådan havde været sjovere hvis Bronx og Crunch havde fået de to top picks de lå til. MEN, NBA havde også været sjovere hvis Nets og TPups havde fået dem jo... sådan er spillet.
i 2nd that emotion, det er sgu andet år i træk jeg ender på en 4. plads efter at have været "seedet" top 2. hva i hele hule sørensen er meningen. Men ok, jeg fik da Kaman og Gasol ud af det sidste år. Men havde sgu været rart med en 100% bonafide fremtidig stjerne, som jeg ser både Turner og Wall som.
Danish TWolf skrev:
Faktisk er det vel kun Xtian og Kasper der er glade for lotteriet, da ligaen som sådan havde været sjovere hvis Bronx og Crunch havde fået de to top picks de lå til. MEN, NBA havde også været sjovere hvis Nets og TPups havde fået dem jo... sådan er spillet.
i 2nd that emotion, det er sgu andet år i træk jeg ender på en 4. plads efter at have været "seedet" top 2. hva i hele hule sørensen er meningen. Men ok, jeg fik da Kaman og Gasol ud af det sidste år. Men havde sgu været rart med en 100% bonafide fremtidig stjerne, som jeg ser både Turner og Wall som.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 18:28Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg er helt lost. Hvilket pick har jeg??
Jeg er helt lost. Hvilket pick har jeg??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 18:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAndy, du sluttede 3. sidst. hvilket vil sige at din "partner" i NBA er Sacramento, og de var så uheldige at se to hold ryge forbi sig i lotteriet, så du har som dem, pick #5 i draftet.
Basalt er lotteriet jo kun noget der angår de 3 øverste pladser, alle i lotteriet har en chance for at vinde en af de 3 øverste pladser og når lodtrækningen om de tre pladser er afgjort falder resten af holdene bare ind i den omvendte rækkefølge de sluttede i. Det forvirrer bare noget at man i NBA lotteriet altid viser holdene bagfra, når det logiske egentlig er at trække lod om 1. pladsen, så 2. pladsen og til sidst 3. pladsen... (åbenbart for simpelt for de Herrer i NBA og ESPN).
Altså er lodtrækningen:
RimRockers
BeerGuzzlers
Crunch
Bronx
Knuckles
AllStars
Ballers FistFighters
SilverFoxes
PeapCocks
Sydhavn
SuperForkes
Grunts
JailBlazers
GangStars
HighFlyers
KerbCrawlers
Anchovies
WildCats
TWolvesAltså de originale picks... hvem der så ejer disse picks er en helt anden luder.
F.eks. så har Jacob smidt sit pick #2 væk i en handel (eller smidt og smidt er selvf. så meget sagt), men i hvert fald er det Xtian der løber med Turner (og Hooch).
Andy, du sluttede 3. sidst. hvilket vil sige at din "partner" i NBA er Sacramento, og de var så uheldige at se to hold ryge forbi sig i lotteriet, så du har som dem, pick #5 i draftet.
Basalt er lotteriet jo kun noget der angår de 3 øverste pladser, alle i lotteriet har en chance for at vinde en af de 3 øverste pladser og når lodtrækningen om de tre pladser er afgjort falder resten af holdene bare ind i den omvendte rækkefølge de sluttede i. Det forvirrer bare noget at man i NBA lotteriet altid viser holdene bagfra, når det logiske egentlig er at trække lod om 1. pladsen, så 2. pladsen og til sidst 3. pladsen... (åbenbart for simpelt for de Herrer i NBA og ESPN).
Altså er lodtrækningen:
RimRockers
BeerGuzzlers
Crunch
Bronx
Knuckles
AllStars
Ballers FistFighters
SilverFoxes
PeapCocks
Sydhavn
SuperForkes
Grunts
JailBlazers
GangStars
HighFlyers
KerbCrawlers
Anchovies
WildCats
TWolves
Altså de originale picks... hvem der så ejer disse picks er en helt anden luder.
F.eks. så har Jacob smidt sit pick #2 væk i en handel (eller smidt og smidt er selvf. så meget sagt), men i hvert fald er det Xtian der løber med Turner (og Hooch).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 18:54Oprindeligt skrevet af: wukhangOK kool nok. Jeg scouter videre
OK kool nok. Jeg scouter videre
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 18:57Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har 15. og 17. pick, or er interesseret i at trade mig op i draften. Enten ved at pakke de to sammen, eller i en pakke med en af mine spillere.
Jeg har 15. og 17. pick, or er interesseret i at trade mig op i draften. Enten ved at pakke de to sammen, eller i en pakke med en af mine spillere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 20:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er sjovt som man på denne årstid sjældent høre om folk der er interesseret i at trade NED i draftet 😉
Mads, hvad med at smide KD oveni de to picks, så kan du rykke op til mit #7 pick 😛
Det er sjovt som man på denne årstid sjældent høre om folk der er interesseret i at trade NED i draftet 😉
Mads, hvad med at smide KD oveni de to picks, så kan du rykke op til mit #7 pick 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 20:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg har faktisk sat mit pick til salg.... Gerne for at rykke ned, mod betaling selvfølgelig.
Jeg har faktisk sat mit pick til salg.... Gerne for at rykke ned, mod betaling selvfølgelig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 22:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSÅ bliver det sq pinligt... nu da handelssiden er væk, så er det ikke godt at der er huller i draftpicks på holdsiderne... men det er der sq.
Derfor skal jeg lige ha' hjælp til at lokalisere et par picks.
Væk er to styks attraktive picks:
WildCats 1. runde
Crunch Monkeys 2. rundeDerimod er der to hold der lægger beslag på to andenrunde picks:
Bronx' 2. runde står både hos Bronx selv og hos Sydhavn
Sydhavn's 2. runde står både hos Sydhavn selv og hos PeaCocks.
Kan vi rekreere hvem der har disse picks - tak (ellers konfiskere commish dem, da det jo er den enkelte GM's ansvar at hans holdside ikke indeholder fejl 😉 ).
SÅ bliver det sq pinligt... nu da handelssiden er væk, så er det ikke godt at der er huller i draftpicks på holdsiderne... men det er der sq.
Derfor skal jeg lige ha' hjælp til at lokalisere et par picks.
Væk er to styks attraktive picks:
WildCats 1. runde
Crunch Monkeys 2. runde
Derimod er der to hold der lægger beslag på to andenrunde picks:
Bronx' 2. runde står både hos Bronx selv og hos Sydhavn
Sydhavn's 2. runde står både hos Sydhavn selv og hos PeaCocks.
Kan vi rekreere hvem der har disse picks - tak (ellers konfiskere commish dem, da det jo er den enkelte GM's ansvar at hans holdside ikke indeholder fejl 😉 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2010, 22:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg sendte Sydhavns 2. runde til PeaCocks d. 19. december for Dahntay Jones. Med mindre de har tradet siden, så er det vel hans.
Jeg sendte Sydhavns 2. runde til PeaCocks d. 19. december for Dahntay Jones. Med mindre de har tradet siden, så er det vel hans.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2010, 2:09Oprindeligt skrevet af: GaflenLige som sikke mange andre vil jeg gerne handle op i draften.
Jeg sælger pick nr 8 og nr 12 for en højre placering
Jeg kan Sælge spiller for top picks sammen med mine 2 picks
Lige som sikke mange andre vil jeg gerne handle op i draften.
Jeg sælger pick nr 8 og nr 12 for en højre placering
Jeg kan Sælge spiller for top picks sammen med mine 2 picks