Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 462 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:

Faktisk er det vel kun Xtian og Kasper der er glade for lotteriet, da ligaen som sådan havde været sjovere hvis Bronx og Crunch havde fået de to top picks de lå til. MEN, NBA havde også været sjovere hvis Nets og TPups havde fået dem jo... sådan er spillet.

i 2nd that emotion, det er sgu andet år i træk jeg ender på en 4. plads efter at have været "seedet" top 2. hva i hele hule sørensen er meningen. Men ok, jeg fik da Kaman og Gasol ud af det sidste år. Men havde sgu været rart med en 100% bonafide fremtidig stjerne, som jeg ser både Turner og Wall som.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Jeg er helt lost. Hvilket pick har jeg??

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Andy, du sluttede 3. sidst. hvilket vil sige at din "partner" i NBA er Sacramento, og de var så uheldige at se to hold ryge forbi sig i lotteriet, så du har som dem, pick #5 i draftet.

Basalt er lotteriet jo kun noget der angår de 3 øverste pladser, alle i lotteriet har en chance for at vinde en af de 3 øverste pladser og når lodtrækningen om de tre pladser er afgjort falder resten af holdene bare ind i den omvendte rækkefølge de sluttede i. Det forvirrer bare noget at man i NBA lotteriet altid viser holdene bagfra, når det logiske egentlig er at trække lod om 1. pladsen, så 2. pladsen og til sidst 3. pladsen... (åbenbart for simpelt for de Herrer i NBA og ESPN).

Altså er lodtrækningen:

RimRockers
BeerGuzzlers
Crunch
Bronx
Knuckles
AllStars
Ballers FistFighters
SilverFoxes
PeapCocks
Sydhavn
SuperForkes
Grunts
JailBlazers
GangStars
HighFlyers
KerbCrawlers
Anchovies
WildCats
TWolves

Altså de originale picks... hvem der så ejer disse picks er en helt anden luder.

F.eks. så har Jacob smidt sit pick #2 væk i en handel (eller smidt og smidt er selvf. så meget sagt), men i hvert fald er det Xtian der løber med Turner (og Hooch).

Oprindeligt skrevet af: wukhang

OK kool nok. Jeg scouter videre

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg har 15. og 17. pick, or er interesseret i at trade mig op i draften. Enten ved at pakke de to sammen, eller i en pakke med en af mine spillere.

Det er sjovt som man på denne årstid sjældent høre om folk der er interesseret i at trade NED i draftet 😉

Mads, hvad med at smide KD oveni de to picks, så kan du rykke op til mit #7 pick 😛

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg har faktisk sat mit pick til salg.... Gerne for at rykke ned, mod betaling selvfølgelig.

SÅ bliver det sq pinligt... nu da handelssiden er væk, så er det ikke godt at der er huller i draftpicks på holdsiderne... men det er der sq.

Derfor skal jeg lige ha' hjælp til at lokalisere et par picks.

Væk er to styks attraktive picks:

WildCats 1. runde
Crunch Monkeys 2. runde

Derimod er der to hold der lægger beslag på to andenrunde picks:

Bronx' 2. runde står både hos Bronx selv og hos Sydhavn

Sydhavn's 2. runde står både hos Sydhavn selv og hos PeaCocks.

Kan vi rekreere hvem der har disse picks - tak (ellers konfiskere commish dem, da det jo er den enkelte GM's ansvar at hans holdside ikke indeholder fejl 😉 ).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg sendte Sydhavns 2. runde til PeaCocks d. 19. december for Dahntay Jones. Med mindre de har tradet siden, så er det vel hans.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Lige som sikke mange andre vil jeg gerne handle op i draften.

Jeg sælger pick nr 8 og nr 12 for en højre placering

Jeg kan Sælge spiller for top picks sammen med mine 2 picks

ReferencerSide 462 af 635Reference