Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 461 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Pacers skrev:
Jeg sidder med et pick fra 1. div og kan ikke liiiige se slutstillingen i 1. div. så kan ikke lige gennemskue hvordan det gik mit pick i draften 🙁

Hvis pick er det? så kan jeg tjekke det på yahoo

Oprindeligt skrevet af: Crick

Slutstilling i 1 div.

1. Danish T'Wolves
2. Aarhus City Wildcats
3. ÅrhusAngryAnchovies
4. Kolding KerbCrawlers
4. American Highflyers
6. Djursland GangStars
7. Vestre JailBlazers
8. Amsterdam Grunts
9. Højbjerg Superforkes
10. Downtown Sydhavn

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

I kan stadig logge paa Yahoo og se de tidligere stillinger...

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hvordan bliver vores draft rækkefølge ?

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Lækkert.... Får da trods alt et 13. pick.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

spørg lige igen hvem fik hvilke picks sidder selv med 2 nemli

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så vidt jeg kan se har du pick 8 og 11 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crunch

jeg fik pick nummer 3:)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Crunch skrev:
jeg fik pick nummer 3:)

Ja, men der er sq da ikke noget at være glad for 🙁 Du lå jo som #1 seedet i lotteriet.

Faktisk er det vel kun Xtian og Kasper der er glade for lotteriet, da ligaen som sådan havde været sjovere hvis Bronx og Crunch havde fået de to top picks de lå til. MEN, NBA havde også været sjovere hvis Nets og TPups havde fået dem jo... sådan er spillet.

Iøvrigt fik jeg gendannet slutstillingen fra sidste år igen (for jo, de gamle stillinger står jo under ens fantasy profile - vidste jeg egentlig godt, men er lidt nede pt - så den får ikke for lidt når jeg skal ha' aggressionerne ud).

Handlerne fra i år er det dog kun hvis Stefan tilfældigt faldt over en backup - at vi kan gendanne, og det gør han ikke har jeg ladet mig fortælle. Så den er død... ærgerligt at det ikke var stillingen fra sidste sæson i stedet, for det var jo eneste sæson jeg ikke har vundet :p

Får kigget på en opdatering af resten her i pinsen... lover lover lover (Kurt er og bliver 1. lover)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kurt, du er altid vores 1. lover.. Du skal ikke stresse så meget over det, vi har hele sommeren, så der er ikke den store panik med det historie.

Og det er ingen hemmelighed at Kap og jeg lige fik kastet en lille MSN(nej Stefan, ikke SM)-fest fra Århus til New Jersey efter draftet.

Fy faen det begynder at ligne noget det her hold!

ReferencerSide 461 af 635Reference