NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 17:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJamen så kan vi da godt bytte lige over, jeg har nr. 8 vist 😉
Jamen så kan vi da godt bytte lige over, jeg har nr. 8 vist 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 17:30Oprindeligt skrevet af: maliDanish TWolf skrev:
Jamen så kan vi da godt bytte lige over, jeg har nr. 8 vist 😉Tja, jeg er da heller ikke helt afvisende for at trade mit 6. pick for fx 2 dårligere 1. runde picks..
🙂
Danish TWolf skrev:
Jamen så kan vi da godt bytte lige over, jeg har nr. 8 vist 😉
Tja, jeg er da heller ikke helt afvisende for at trade mit 6. pick for fx 2 dårligere 1. runde picks..
🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 21:20Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKan man se en komplet liste over årets draft-picks i NBAiKL, eller det bare noget i selv har siddet og regnet jer frem til? Har ikke selv gidet det, da jeg ikke har noget lottery pick i år, men vil da gerne se hvem det er man skal smide sine trade-forslag efter.. B)
Kan man se en komplet liste over årets draft-picks i NBAiKL, eller det bare noget i selv har siddet og regnet jer frem til? Har ikke selv gidet det, da jeg ikke har noget lottery pick i år, men vil da gerne se hvem det er man skal smide sine trade-forslag efter.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 22:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg havde regnet med at opdatere NBAiKL siderne i dag, men mistede i går hele handelssiden fra den forgangne sæson 🙁 .... Har slået mig lidt ud, og overvejer nærmest at droppe historikken og fokusere på nutid og fremtid i stedet (altså nøjes med at ha' holdsider og den altid indeværende sæsons handler/FA's, men intet arkiv).
Skal nok få opdateret til ny sæson snarest dog.
Jeg havde regnet med at opdatere NBAiKL siderne i dag, men mistede i går hele handelssiden fra den forgangne sæson 🙁 .... Har slået mig lidt ud, og overvejer nærmest at droppe historikken og fokusere på nutid og fremtid i stedet (altså nøjes med at ha' holdsider og den altid indeværende sæsons handler/FA's, men intet arkiv).
Skal nok få opdateret til ny sæson snarest dog.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 22:20Oprindeligt skrevet af: Miller31Surt!
Selvfølgelig er nutid og fremtid vigtigst, men jeg synes i hvert fald også historikken er god spas. Så håber jeg vi kan holde fast i generelt 🙂
Surt!
Selvfølgelig er nutid og fremtid vigtigst, men jeg synes i hvert fald også historikken er god spas. Så håber jeg vi kan holde fast i generelt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2010, 9:03Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er meget interesseret i et top-pick, og alle spillere - ALLE - kan komme på tale.
Jeg er meget interesseret i et top-pick, og alle spillere - ALLE - kan komme på tale.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2010, 18:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNå - det var vidst det.
Jeg fik også lige overskrevet stillingen fra sidste sæson, og åbenbart er det lige den eneste side i arkivet som jeg af en eller anden grund IKKE har en backup på.
Så nu mangler både stillingen fra 2008/09 og alle handler fra 2009/10... dermed dropper jeg al historik fornær forsiderne i arkivet og så selvf. holdsiderne. Fortsætter selvf. stadig med at have handler, FA, stilling, draft osv for den aktuelle sæson.
Desværre så har sidens hibernation gjort at hverken Stefan eller jeg har taget backups løbende af siden som vi ellers plejede, så selvom der før også er tabt data, så er der denne gang ikke mulighed for at gendanne... sorry guys.
Nå - det var vidst det.
Jeg fik også lige overskrevet stillingen fra sidste sæson, og åbenbart er det lige den eneste side i arkivet som jeg af en eller anden grund IKKE har en backup på.
Så nu mangler både stillingen fra 2008/09 og alle handler fra 2009/10... dermed dropper jeg al historik fornær forsiderne i arkivet og så selvf. holdsiderne. Fortsætter selvf. stadig med at have handler, FA, stilling, draft osv for den aktuelle sæson.
Desværre så har sidens hibernation gjort at hverken Stefan eller jeg har taget backups løbende af siden som vi ellers plejede, så selvom der før også er tabt data, så er der denne gang ikke mulighed for at gendanne... sorry guys.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2010, 18:44Oprindeligt skrevet af: wukhangKedeligt. Men såen noget kan ske for enhver
Kedeligt. Men såen noget kan ske for enhver
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2010, 21:36Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Nå - det var vidst det.Jeg fik også lige overskrevet stillingen fra sidste sæson, og åbenbart er det lige den eneste side i arkivet som jeg af en eller anden grund IKKE har en backup på.
Noo.. men ellers kan man vel gendanne dem (godt nok ved langsomt og møjsommeligt arbejde) ved at tjekke gamle e-mails angående trades osv? Medmindre de også er blevet slettet, selvfølgelig.. Det er jo altid sjovt lige at kigge lidt i ligaens historie engang imellem, selvom vi selvfølgelig godt kan leve uden... we should never forget our past.. såsom dengang hvor T-Mac var et 1.runde-pick, og hvor man kunne anskaffe sig en spiller såsom Darren Collison for en slik..
Danish TWolf skrev:
Nå - det var vidst det.Jeg fik også lige overskrevet stillingen fra sidste sæson, og åbenbart er det lige den eneste side i arkivet som jeg af en eller anden grund IKKE har en backup på.
Noo.. men ellers kan man vel gendanne dem (godt nok ved langsomt og møjsommeligt arbejde) ved at tjekke gamle e-mails angående trades osv? Medmindre de også er blevet slettet, selvfølgelig.. Det er jo altid sjovt lige at kigge lidt i ligaens historie engang imellem, selvom vi selvfølgelig godt kan leve uden... we should never forget our past.. såsom dengang hvor T-Mac var et 1.runde-pick, og hvor man kunne anskaffe sig en spiller såsom Darren Collison for en slik..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2010, 21:57Oprindeligt skrevet af: PacersJeg sidder med et pick fra 1. div og kan ikke liiiige se slutstillingen i 1. div. så kan ikke lige gennemskue hvordan det gik mit pick i draften 🙁
Jeg sidder med et pick fra 1. div og kan ikke liiiige se slutstillingen i 1. div. så kan ikke lige gennemskue hvordan det gik mit pick i draften 🙁