Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 463 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
SÅ bliver det sq pinligt...

Bronx' 2. runde står både hos Bronx selv og hos Sydhavn

Sydhavn's 2. runde står både hos Sydhavn selv og hos PeaCocks.

Jeg har ihvertfald siddet med Bronx' 2.runde-pick det meste af sæsonen, da det er det tætteste på et 1.runde-pick jeg kommer i år, så det er ihvertfald mit.

Har dog ikke haft mit eget 2.runde-pick i lang tid, så vidt jeg husker... så det må være PeaCocks, så vidt jeg husker.. men hvis der er klager over det, så bli'r vi vel nødt til at kigge alle de gamle mails igennem for at finde frem til fejlen/løsningen?

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

KnatLouie skrev:

Danish TWolf skrev:
SÅ bliver det sq pinligt...

Bronx' 2. runde står både hos Bronx selv og hos Sydhavn

Sydhavn's 2. runde står både hos Sydhavn selv og hos PeaCocks.

Jeg har ihvertfald siddet med Bronx' 2.runde-pick det meste af sæsonen, da det er det tætteste på et 1.runde-pick jeg kommer i år, så det er ihvertfald mit.

Har dog ikke haft mit eget 2.runde-pick i lang tid, så vidt jeg husker... så det må være PeaCocks, så vidt jeg husker.. men hvis der er klager over det, så bli'r vi vel nødt til at kigge alle de gamle mails igennem for at finde frem til fejlen/løsningen?

Det er jeg ikke engang sikker på det er. Jeg er ret sikker på vi allerede har diskuteret det pick en gang i løbet af sæsonen og vi kom frem til det var mit. No bull... vi må lige engang igennem rodekassen tror jeg.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

F.eks. så har Jacob smidt sit pick #2 væk i en handel (eller smidt og smidt er selvf. så meget sagt), men i hvert fald er det Xtian der løber med Turner (og Hooch).

Hov hov hov... Så vidt jeg erindrer - er ikke helt sikker så var det i den handel hvor jeg fik S-Jax samt Grunts pick for mit (som je glige husker det...) Jeg har faktisk i de to sæsoner været ret tilfreds med S-Jax' produktion. Og HVIS lotteriet havde 'holdt' pladserne ville jeg altså 'kun' have mistet 7 pladser fra 6 til 13.... Var jo liiidt svært at forudse at lige mit pick skulle blive omdannet til et 2. pick 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Gaflen skrev:
Lige som sikke mange andre vil jeg gerne handle op i draften.

Jeg sælger pick nr 8 og nr 12 for en højre placering

Jeg kan Sælge spiller for top picks sammen med mine 2 picks

Det er sq en deal du, du får #7 for de to picks - så rykker du op gør du, ja du gør .... 😛

Nogen bud på hvor WildCats 1. runde pick skulle være blevet af ????

Og CrunchMonkeys 2. runde ????

Jeg har godt nok ikke slettet PB'ere så KUNNE gå tilbage i tiden og finde handler, men for søren da, jeg har over 8000 beskeder i indbakken tror jeg. Det er nok nemmere for dem der har leget med de picks at se i deres udbakke.. vil jeg tro .. please!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hehe kurt tak for tilbudet du det fair nok hvis du så også sender wade min vej

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Nogen bud på hvor WildCats 1. runde pick skulle være blevet af ????

Og CrunchMonkeys 2. runde ????

Jeg har godt nok ikke slettet PB'ere så KUNNE gå tilbage i tiden og finde handler, men for søren da, jeg har over 8000 beskeder i indbakken tror jeg. Det er nok nemmere for dem der har leget med de picks at se i deres udbakke.. vil jeg tro .. please!

Okay, så har jeg lige gennemgået analerne, helt tilbage til sidste offseason, og dette var hvad jeg fandt af relevante handler (hvor der indgik picks)

21/3-2010
Downtown sender:
Ronnie Brewer (2.717.161) + waivers (hvis både Azubuike og Humpries er waivet = 8.019.264) = 10.736.425 total løn + Anchovies 2/2010 + Fistfighters 2/2011
til PeaCocks for:
Antawn Jamison (11.641.095) + Peacocks 2/2011

18/10-2009
Downtown sender til Fistfighters:
Dalum 2./2010 for Fistfighters 2./2011

Sydhavn sender:
D. Lee (7 mil) + Anchovies 1./2011
for
Wildcats:
C.Boozer (12,5 mil) + Wildcats 1./2011 + Burnin' Reds 2./2010

Dalum giver:
Azubuike (3 mil) + samtlige waivers (2 mil) + Dalum 2/10
for
D.Collison (RD) + GangStars 2/10 + Anchovies 2/11 + McGuire (som altså bliver tradet istedet for waivet)

Downtown tager:
Dorell Wrights waiver (1.1mill) + Darren Collison + Grunts 2.10
for
Capspace

23/8-2009:
ÅA Anchovies sender:
Chris Andersen + Anchovies 1./2011 + 2/2011
til Downtown Sydhavn
for
Downtown's egne picks: 2./2010 + 1/2011 + 2./2011 + samtlige waivers ($3.215.309) + Ersan Ilyasova.

16/8-2009:
Bornholm BeerGuzzlers sender:
BeerGuzzlers 2./11 + Jamaal Tinsleys waiver
for
Al Harrington

DVS:
Jeg har:
Grunts 2.10 (fra Grunts d.18/10) + Wildcats 1./2011 + Burnin' Reds 2./2010 (fra Wildcats d.18/10) + BeerGuzzlers 2./11 (fra BeerGuzzlers d.16/8) + Peacocks 2/2011 (fra PeaCocks d.21/3)

Jeg giver:
GangStars 2/10 + Anchovies 2/2011 (til Dalum d.18/10) + Anchovies 1./2011 (til Wildcats d.18/10) + Anchovies 2/2010 + Fistfighters 2/2011 (til PeaCocks d.21/3) + Downtown picks 2./2010 + 1/2011 + 2./2011 (til Anchovies 23/8) + Dalum 2/2010 (til Fistfighters d.18/10).

Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud på de andres sider, men det ser da ud til, at jeg mangler et par picks på min holdside? Grunts 2.runde i 2010 mangler ihvertfald, og det gør PeaCocks 2.runde i 2011 også. Jeg modtog også Burnin' Reds 2./2010 fra Wildcats i vores handel d.18/10 - så medmindre han slet ikke havde picket på det tidspunkt, eller der er andre der kan bevise at det er deres pick, så er det altså mit.

Håber selvfølgelig ikke at jeg glippede en mail, men jeg gennemgik samtlige e-mails til Kurt som var markeret som "trade" for at være sikker på at få fanget dem alle. Ku være fedt hvis i andre også gjorde det, så vi fik styr på hvem der reelt sidder med årets (og næste års) draft picks.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Snakker vi Crunch monkeys 2. runde pick i år? eller næste år? Jeg sendte næste års pick af sted til Khang hvis det er det der er tvivl om.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja sydhavn skal have mit 2/2011 det
indgik i den Jamison handel vi lavede sidst kan jeg se på den pb jeg har sendt til Kurt, ellers skulle min side være som den skal.

Altså er eneste bud i øjeblikket:

Bronx 2./10 er i hænderne på Sydhavn - handel 18/10/09

Sydhavn 2./10 er i hænderne på Anchovies - handel 23/08/09

Nogen der har noget nyere krav på disse picks?

Jeg retter så lige PeaCocks 2./11 til at være Sydhavns (nu da Ryan siger at det er sådan det hænger sammen).

ReferencerSide 463 af 635Reference