NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 16:48Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEller, i NBAiKL får han så kun:
$8,453,250 i 2010-11 og $9,256,500 sæsonen efter + bonus (som ikke tæller med her)...
Eller, i NBAiKL får han så kun:
$8,453,250 i 2010-11 og $9,256,500 sæsonen efter + bonus (som ikke tæller med her)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 19:02Oprindeligt skrevet af: JennerDet er bare mig og mit held der slår til igen. Den var jo så gratis at Camby snuppede en minimums kontrakt i New York og puttede monster stats op i 1-2 år endnu. Nu får han så bare monster løn i Portland hvor han vel bliver back op til Oden på trods af at han flere længder foran Oden pt, og at Blazers spiller 100 gange bedre med ham i line uppen.
Han skal sikkert også dele tid med Vanilla Gorilla. Jeg er godt nok træt af det her keeper league fis!!!
Det er bare mig og mit held der slår til igen. Den var jo så gratis at Camby snuppede en minimums kontrakt i New York og puttede monster stats op i 1-2 år endnu. Nu får han så bare monster løn i Portland hvor han vel bliver back op til Oden på trods af at han flere længder foran Oden pt, og at Blazers spiller 100 gange bedre med ham i line uppen.
Han skal sikkert også dele tid med Vanilla Gorilla. Jeg er godt nok træt af det her keeper league fis!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 9:42Oprindeligt skrevet af: reignmannr1NBA keeper league Awards 2010
MVP: Jason Kidd har gjort at Peacocks lå lunt i toppen i Stl,ast og Rebounds,
Roy: Stephen Curry får nok ikke den rigtige ROY, men synes han er fantasy Rookie of the year.
manager og the year: Niels fra bronx burnin Reds synes jeg har gjort et godt stykke arbejde i år, Gasol, Kaman og T.Williams er gode brikker at have og gør at holdet ikke er så langt fra at kæmpe med om oprykning, det er der så
mange hold der efterhånden kan i div2, men Niels har kun brugt lidt over en sæson på at lave disse moves.
DPOY: må nok være Joachim Noah, er jo en defensiv spiller på højde
med Camby er dog ikke lige så skadet,
MIP: Russell Westbrook, er måske liiiidt farvet i min vurdering, man han er gået
fra en ok pg, til en spiller der giver rigtig godt i ast,stl,reb og har også forbedret sine point,s
Årets flop: Elton Brand, længe seen der har været en spiller med det ry, den kontrakt der har underperformed i så stor stil, skal tage sig sammen ellers tvivle jeg stærke på han er at finde i ligaen de
næste par år.
NBA keeper league Awards 2010
MVP: Jason Kidd har gjort at Peacocks lå lunt i toppen i Stl,ast og Rebounds,
Roy: Stephen Curry får nok ikke den rigtige ROY, men synes han er fantasy Rookie of the year.
manager og the year: Niels fra bronx burnin Reds synes jeg har gjort et godt stykke arbejde i år, Gasol, Kaman og T.Williams er gode brikker at have og gør at holdet ikke er så langt fra at kæmpe med om oprykning, det er der så
mange hold der efterhånden kan i div2, men Niels har kun brugt lidt over en sæson på at lave disse moves.
DPOY: må nok være Joachim Noah, er jo en defensiv spiller på højde
med Camby er dog ikke lige så skadet,
MIP: Russell Westbrook, er måske liiiidt farvet i min vurdering, man han er gået
fra en ok pg, til en spiller der giver rigtig godt i ast,stl,reb og har også forbedret sine point,s
Årets flop: Elton Brand, længe seen der har været en spiller med det ry, den kontrakt der har underperformed i så stor stil, skal tage sig sammen ellers tvivle jeg stærke på han er at finde i ligaen de
næste par år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 13:37Oprindeligt skrevet af: Miller31MVP kan simpelthen ikke være Kidd.. Til de penge han har kostet og så gode stats har han heller ikke kastet op!
Egentlig kan det vel kun være LeBron, som ene mand tog Crick til andenpladsen eller Mads med Kevin Durant til meget små penge.
DPOY kan man IMO ikke dele ud i en fantasy-liga.
MIP er Westbrook et bud, men jeg synes der er mange andre i kampen og Westbrooks stats er reelt ikke rigtig bedre end i sidste sæson, så der må kunne findes bedre.
Resten er jeg nogenlunde enig i.
MVP kan simpelthen ikke være Kidd.. Til de penge han har kostet og så gode stats har han heller ikke kastet op!
Egentlig kan det vel kun være LeBron, som ene mand tog Crick til andenpladsen eller Mads med Kevin Durant til meget små penge.
DPOY kan man IMO ikke dele ud i en fantasy-liga.
MIP er Westbrook et bud, men jeg synes der er mange andre i kampen og Westbrooks stats er reelt ikke rigtig bedre end i sidste sæson, så der må kunne findes bedre.
Resten er jeg nogenlunde enig i.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 14:38Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nu er det her ud fra de spillere der spiller i div2
Lebron er selvfølgelg MVP i Div.1 men nu var det mere for at lave en i hver liga
Nu er det her ud fra de spillere der spiller i div2
Lebron er selvfølgelg MVP i Div.1 men nu var det mere for at lave en i hver liga
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 14:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Oh, havde ikke set du havde delt op i divisioner.. Min fejl 🙂
Oh, havde ikke set du havde delt op i divisioner.. Min fejl 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 15:02Oprindeligt skrevet af: CrickUden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...
Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Uden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...
Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 15:13Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja Nash og Dirk har da hjulpet gevaldigt, men kune være cool hvis folk kom med deres egne Bud på hvem de synes der skulle have Awards,
ved jo ikke hen der har været brugt meget af holdene i 1 div.
Ja Nash og Dirk har da hjulpet gevaldigt, men kune være cool hvis folk kom med deres egne Bud på hvem de synes der skulle have Awards,
ved jo ikke hen der har været brugt meget af holdene i 1 div.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 16:20Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg fatter intet af den der med Westbrook som MIP alle snakker om hans stats er fuldstændig identiske med dem sidste år han er 2.7 bedre i assists, 0.2 i blocks og 0.8 i points og det er det :/
Jeg er selvfølgelig nødt til at nævne Noah, men eller synes jeg helt sikkert at Brooks er et meget bedre bud en Westbrook.. Altså hvis vi udelukkende snakker D2, ellers er jeg helt sikker på Durant som MIP, de snakker om ham som top 3 spiller i hele NBA og det er da helt klart en stor forbedring fra sidste år..
Jeg fatter intet af den der med Westbrook som MIP alle snakker om hans stats er fuldstændig identiske med dem sidste år han er 2.7 bedre i assists, 0.2 i blocks og 0.8 i points og det er det :/
Jeg er selvfølgelig nødt til at nævne Noah, men eller synes jeg helt sikkert at Brooks er et meget bedre bud en Westbrook.. Altså hvis vi udelukkende snakker D2, ellers er jeg helt sikker på Durant som MIP, de snakker om ham som top 3 spiller i hele NBA og det er da helt klart en stor forbedring fra sidste år..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 20:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Crick skrev:
Uden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Fordi du fik hentet kampe og i øvrigt et trade som på ingen måder bliver bedre med tiden!
Crick skrev:
Uden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Fordi du fik hentet kampe og i øvrigt et trade som på ingen måder bliver bedre med tiden!