NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 22:27Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Curry synes jeg personligt mest minder om Nash, han dækker bare bedre defense, sammenlignede ham ikke med Jordan og de andre, det var mere for at forklare at jeg ser det, og historisk set er det bedre for en spiller at være the focal point for et holds offensive spil fremfor at dele det med andre, Mo Williams synes jeg er det bedste eksempel, han scorede mere for milwaukee, og skulle mene han ville få flere frie skud af at spille sammen med James, hvilket jo ikke er tilfældet, så har svært ved at se at det skulle være bedre at spille sammen med andre gode offensive spillere, fremfor at være den eneste på et skodhold, Rider, Stackhouse,Iverson har alle scoret et hav af point på dårlige hold, og har så vist at når de rykkede til andre hold med andre offensive spillere, så var de ikke så gode som forventet, jeg er bare ikke så høj på spillere der scorer mange point på skodhold uden andre at dele bolden med, grunden til jeg tager Iverson med er at han faktisk havde gode spillere omkring sig, men en pg der dribler for meget og kun kigger efter sit eget skud gør ikke andre spillere bedre : ( Marbury, Francis kan også komme med i den kategori.
Curry som jeg ser det begyndte at spille godt da Stephen Jackson blev tradet, han er nok den spiller i NBA der har forbedret sig mest over sæsonen, og det er siden starten af januar, 3,5 måned, og jeg er af en anden overbevisning end de fleste med hensyn til hva de kunne gøre på de andres hold, Evans ville ikke være bedre end Curry for Warriors, da Monta Ellis, Stephen Jackson, og Maggette ikke ligefrem ville hjælpe hans udvikling har svært ved at se hva kunne gøre på det hold, Evans skal have bolden meget for at lave noget hvilket ikke ville være tilfældet i GS som det var i Kings hvor Kevin Martin var skadet efter 6 kampe, og helt sikkert har haft stor inflydelse på Evans udvikling, Curry er jo slet ikke i tvivl om ville have gjort Thompson, Hawes, Nocioni, og hva de ellers hedder bedre, der synes jeg han minder om Nash, han har basket IQ på niveau med de helt store, der har endda været folk der har sagt om 5 år, vil han være den bedste spiller fra dette års draft, det er sagt om så mange før, men siger lidt om hva eskperterne mener om Curry,
Tror sagtens Både Curry og Collison kunne have gjort hva Evans har gjort i Kings, de ville også bare have gjort deres holdkammerater bedre.
Måske bliver det sværere næste år, men tror helt sikkert holdende har justeret efter ham allerede i år, tror bare hvis man tjekkede hans stats for nogle af kampene uden at vide det var hans, 42 point, 9 reb, 8 ast, 2 stl 1 blk, 29 point, 13 ast, 8 reb 7 stl, han ligger nr 3 i NBA i stl, 29 point, 13 ast, 10 reb, det minder mere om en statline Lebron eller Dwayne ville have, og han har haft mange af den slags kampe i år, altså Curry Maggette og nogle D leaguers slog Lakers kun med 3, hvor Curry vist havde omkring 29 point og 12-13 ast, nogle stl, og reb,
Curry skyder også 44 % procent fra 3eren, hvor Jennings skyder meget mere ustabilt,
Og jeg er helt enig i at det der gør at Evans vinder rookie of the year prisen er hans November og December, der var de andre ikke kommet igang, han har selvfølgelig spillet fint resten af sæsonen, der har bare været andre rookies der har været bedre.
Inden sæsonen startede regnede jeg med Griffin og Tyreke ville kæmpe om ROY of the year prisen, troede som alle andre det var et halv svagt draft, troede ikke Evans ville have 20,5,5 måske mere 17,4,4 men Curry er den der har imponeret mig mest, troede han var en lidt bedre udgave af Redick, måske sæson gennemsnit på 9,3,3 max, Jennings, Collison, Gibson har også imponeret mig mere end Evans da jeg ikke have store forventninger til dem på samme måde som med Evans og Griffin.
Nu er Lebron jo den mest komplette spiller i NBA, der er ingen der er tæt på i MVP voting, men KObe er faldet af på den og er blevet overhalet af andre som har spillet bedre efter nytår, så det er ikke utænkeligt at spillere der opper deres game i 3-4 måneder og spiller bedre end deres repektive konkurrenter ikke kan ovehale dem i diverse votings
Curry synes jeg personligt mest minder om Nash, han dækker bare bedre defense, sammenlignede ham ikke med Jordan og de andre, det var mere for at forklare at jeg ser det, og historisk set er det bedre for en spiller at være the focal point for et holds offensive spil fremfor at dele det med andre, Mo Williams synes jeg er det bedste eksempel, han scorede mere for milwaukee, og skulle mene han ville få flere frie skud af at spille sammen med James, hvilket jo ikke er tilfældet, så har svært ved at se at det skulle være bedre at spille sammen med andre gode offensive spillere, fremfor at være den eneste på et skodhold, Rider, Stackhouse,Iverson har alle scoret et hav af point på dårlige hold, og har så vist at når de rykkede til andre hold med andre offensive spillere, så var de ikke så gode som forventet, jeg er bare ikke så høj på spillere der scorer mange point på skodhold uden andre at dele bolden med, grunden til jeg tager Iverson med er at han faktisk havde gode spillere omkring sig, men en pg der dribler for meget og kun kigger efter sit eget skud gør ikke andre spillere bedre : ( Marbury, Francis kan også komme med i den kategori.
Curry som jeg ser det begyndte at spille godt da Stephen Jackson blev tradet, han er nok den spiller i NBA der har forbedret sig mest over sæsonen, og det er siden starten af januar, 3,5 måned, og jeg er af en anden overbevisning end de fleste med hensyn til hva de kunne gøre på de andres hold, Evans ville ikke være bedre end Curry for Warriors, da Monta Ellis, Stephen Jackson, og Maggette ikke ligefrem ville hjælpe hans udvikling har svært ved at se hva kunne gøre på det hold, Evans skal have bolden meget for at lave noget hvilket ikke ville være tilfældet i GS som det var i Kings hvor Kevin Martin var skadet efter 6 kampe, og helt sikkert har haft stor inflydelse på Evans udvikling, Curry er jo slet ikke i tvivl om ville have gjort Thompson, Hawes, Nocioni, og hva de ellers hedder bedre, der synes jeg han minder om Nash, han har basket IQ på niveau med de helt store, der har endda været folk der har sagt om 5 år, vil han være den bedste spiller fra dette års draft, det er sagt om så mange før, men siger lidt om hva eskperterne mener om Curry,
Tror sagtens Både Curry og Collison kunne have gjort hva Evans har gjort i Kings, de ville også bare have gjort deres holdkammerater bedre.
Måske bliver det sværere næste år, men tror helt sikkert holdende har justeret efter ham allerede i år, tror bare hvis man tjekkede hans stats for nogle af kampene uden at vide det var hans, 42 point, 9 reb, 8 ast, 2 stl 1 blk, 29 point, 13 ast, 8 reb 7 stl, han ligger nr 3 i NBA i stl, 29 point, 13 ast, 10 reb, det minder mere om en statline Lebron eller Dwayne ville have, og han har haft mange af den slags kampe i år, altså Curry Maggette og nogle D leaguers slog Lakers kun med 3, hvor Curry vist havde omkring 29 point og 12-13 ast, nogle stl, og reb,
Curry skyder også 44 % procent fra 3eren, hvor Jennings skyder meget mere ustabilt,
Og jeg er helt enig i at det der gør at Evans vinder rookie of the year prisen er hans November og December, der var de andre ikke kommet igang, han har selvfølgelig spillet fint resten af sæsonen, der har bare været andre rookies der har været bedre.
Inden sæsonen startede regnede jeg med Griffin og Tyreke ville kæmpe om ROY of the year prisen, troede som alle andre det var et halv svagt draft, troede ikke Evans ville have 20,5,5 måske mere 17,4,4 men Curry er den der har imponeret mig mest, troede han var en lidt bedre udgave af Redick, måske sæson gennemsnit på 9,3,3 max, Jennings, Collison, Gibson har også imponeret mig mere end Evans da jeg ikke have store forventninger til dem på samme måde som med Evans og Griffin.
Nu er Lebron jo den mest komplette spiller i NBA, der er ingen der er tæt på i MVP voting, men KObe er faldet af på den og er blevet overhalet af andre som har spillet bedre efter nytår, så det er ikke utænkeligt at spillere der opper deres game i 3-4 måneder og spiller bedre end deres repektive konkurrenter ikke kan ovehale dem i diverse votings
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 23:36Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Jeg tænker mest af alt, at der ikke ligefrem er meget NBAiKL snak over de seneste mange sider...Yeah, you guys need to take it to another board.. lad da folk som ikke er med i NBAiKL også være med i diskussionen 😉
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg tænker mest af alt, at der ikke ligefrem er meget NBAiKL snak over de seneste mange sider...
Yeah, you guys need to take it to another board.. lad da folk som ikke er med i NBAiKL også være med i diskussionen 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2010, 10:08Oprindeligt skrevet af: CrickStackhouse og Iverson var ikke så gode når de spillede med andre offensive spillere???? Det er da vist det man kalder overdrivelse fremmer forståelsen... 🙂
At deres scoringsgennemsnit falder med alderen er vel meget normalt.
Personligt synes jeg Stackhouse er en af de bedre eksempeler på en spiller der var villig til at omlægge sit spil for at forbedre holdet som helhed. House og Iverson har endda spillet på hold sammen hvor de begge snittede over 20 point. House har faktisk spillet på hold med nogen af NBA's bedste offensive spillere igennem tiderne.... Jordan, Dirk og Iverson.
76'ers 96-97 - Stackhouse 20,7 - Iverson 23,5 (Coleman 18,1)
Pistons 99-00- Stackhouse 23,6 - Hill 25,8
Wizards 02-03- Stackhouse 21,5 - Jordan 20,076'ers 96-97 - Iverson 23,5 - Stackhouse 20,7 (Coleman 18,1)
76'ers 05-06- Iverson 33,0 - Webber 20,2
Nuggets 06-07- Iverson 24,8 - Anthony 28,9
Nuggets 07-08 - Iverson 26,4 - Anthony 25,7Personligt har jeg også Evans som vinder af ROY dermed ikke sagt at Curry ikke har spillet fantastisk.
Jeg er helt enige med i andre der har Evans som vinder da han bærer Kings 100% hvor imod Curry er den del af et Warriors hold, som ikke er bedre end Kings.
Stackhouse og Iverson var ikke så gode når de spillede med andre offensive spillere???? Det er da vist det man kalder overdrivelse fremmer forståelsen... 🙂
At deres scoringsgennemsnit falder med alderen er vel meget normalt.
Personligt synes jeg Stackhouse er en af de bedre eksempeler på en spiller der var villig til at omlægge sit spil for at forbedre holdet som helhed. House og Iverson har endda spillet på hold sammen hvor de begge snittede over 20 point. House har faktisk spillet på hold med nogen af NBA's bedste offensive spillere igennem tiderne.... Jordan, Dirk og Iverson.
76'ers 96-97 - Stackhouse 20,7 - Iverson 23,5 (Coleman 18,1)
Pistons 99-00- Stackhouse 23,6 - Hill 25,8
Wizards 02-03- Stackhouse 21,5 - Jordan 20,0
76'ers 96-97 - Iverson 23,5 - Stackhouse 20,7 (Coleman 18,1)
76'ers 05-06- Iverson 33,0 - Webber 20,2
Nuggets 06-07- Iverson 24,8 - Anthony 28,9
Nuggets 07-08 - Iverson 26,4 - Anthony 25,7
Personligt har jeg også Evans som vinder af ROY dermed ikke sagt at Curry ikke har spillet fantastisk.
Jeg er helt enige med i andre der har Evans som vinder da han bærer Kings 100% hvor imod Curry er den del af et Warriors hold, som ikke er bedre end Kings.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2010, 11:09Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Siger skam ikke man ikke kan scorer point sammen med andre scores, men stort set alle har haft bedre scoringsgennemsnit af at være eneste offensive våben, min pointe er at dit scoringsgennemsnit ikke stiger af at spille sammen med andre der skal score point, da Iverson var topscorer i NBA var stackhouse der ikke, så ja de scorede mange point på samme hold, men deres gennemsnit steg ikke af at spille sammen, udover det der måske er en naturlig udvikling i deres spil, Stackhouse kan jeg ikke huske om fik en scoringstitel eller var tæt på da han spillede for Pistons, men det var uden Iverson, tror Pippen,s gennemsnit steg 5-6 point uden Jordan, fordi han var go to guy,
Siger skam ikke man ikke kan scorer point sammen med andre scores, men stort set alle har haft bedre scoringsgennemsnit af at være eneste offensive våben, min pointe er at dit scoringsgennemsnit ikke stiger af at spille sammen med andre der skal score point, da Iverson var topscorer i NBA var stackhouse der ikke, så ja de scorede mange point på samme hold, men deres gennemsnit steg ikke af at spille sammen, udover det der måske er en naturlig udvikling i deres spil, Stackhouse kan jeg ikke huske om fik en scoringstitel eller var tæt på da han spillede for Pistons, men det var uden Iverson, tror Pippen,s gennemsnit steg 5-6 point uden Jordan, fordi han var go to guy,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. april 2010, 11:14Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Stackhouses scoringsgennemsnit steg 6 point efter Hill blev tradet til Orlando : )
Stackhouses scoringsgennemsnit steg 6 point efter Hill blev tradet til Orlando : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 14:29Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVed godt det er helt tosset, men prøver liger med noget NBAiKL snak...
Mon Jens beholder Camby med den nye kontrakt? Av...
Ved godt det er helt tosset, men prøver liger med noget NBAiKL snak...
Mon Jens beholder Camby med den nye kontrakt? Av...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 15:18Oprindeligt skrevet af: bozzyDejligt at høre om Mr. Camby. Jeg var ked af at skille mig af med ham, og især da jeg regnede med at han ville få en min. kontrakt 🙂
Dejligt at høre om Mr. Camby. Jeg var ked af at skille mig af med ham, og især da jeg regnede med at han ville få en min. kontrakt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 15:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEfter en lang succesfuld sæson må Grunst alligevel sande, at det lige netop ikke blev til et repeat.
Tillykke til T´Wolves, der forynger og alligevel sætter fingrene dybt, dybt i kødet på hele ligaen. Nasty, respekt for det.
Efter en lang succesfuld sæson må Grunst alligevel sande, at det lige netop ikke blev til et repeat.
Tillykke til T´Wolves, der forynger og alligevel sætter fingrene dybt, dybt i kødet på hele ligaen. Nasty, respekt for det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 16:34Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hvor meget lyder Camby's kontrakt på ved bare den er over 2 år
Hvor meget lyder Camby's kontrakt på ved bare den er over 2 år
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. april 2010, 16:46Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes21 millioner til Camby over 2 år...
21 millioner til Camby over 2 år...