Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 455 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

reignmannr1 skrev:
Hmm sjovt det hele ikke kommer an på stats for synes det eneste der snakkes om med Evans er 20,5,5

reignmannr1 skrev:
Den eneste forskel der er, er at Evans fik Kings holdet 6 kampe indeni sæsonen, da Martin blev skadet, Curry tog først Golden State efter Januar. Derefter har Curry,s stats været bedre

Helt ærligt, så er Curry en fremragende rookie, men han er altså en tak under Evans, som har imponeret stort. Curry gør det godt i Nelsons system og er reelt den fødte spiller til det, men tag den nu lige med ro med sammenligningerne.

Evans er bare lige lidt mere imponerende, nu snakker du meget om at folk ikke har set Warriors nok. Jeg fristes lidt til at spørge hvor meget du har set Kings? Jeg har set begge hold overraskende meget i denne sæson og er altså ikke i tvivl. Skulle jeg udelukkende på baggrund af denne sæson vælge den bedste spiller, så ville jeg tage Evans uden at tøve.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Har nok set 25-30 kampe med Kings da jeg følger Jason Thompson pga af fantasy, og Synes ikke Kings har mange andre offensive våben at byde på udover Evans Casspi skyder godt, men han ramte væggen.

Curry har spillet meget af sæsonen med D Leaguers og
måske 2 andre NBA spillere, Evans var alt for vild i starten af sæsonen, scorede nogle game Winners, men efter December-Januar synes jeg bare Curry har været bedre, og Evans har været god hele sæsonen men hans kurve synes jeg ikke har dramatisk opadgående som Curry der har været stigende. Og jo måle generelt bare har været en af de bedre spillere over den sidste halvdel af sæsonen

Det der irritere mig mest ved Evans er at han bare dribler for meget, og kan godt forstå nogle af Kings spillerne er frustrede, da de stort set ikke indgår i
det offensive spil.

Han har også nogle imponerende spinmoves,
men når jeg ser Evans og tænker udover hans
drives synes jeg ikke der er meget andet der er voldsomt imponerende,

Nu kan man tage noget så plat som top 10 med hver spiller, vil vove at påstå 7-8 ud af Evans plays er drives, hvor Curry's er skud,fakes, assist mange andre ting, ved godt det ikke er en målestok for hvor gd en spiller man er, det er mere for at vise at hvis folk tror Curry kun kan skyde, så tager de fejl ; )

Oprindeligt skrevet af: Svupper

reignmannr1 skrev:
En anden ting nu er der mange herinde der åbenbart mener det er lettere at scorer point på et hold hvor der er andre der også er en offensiv trussel

Curry er en shooter og hvis han ikk havde Ellis og Maggette til at tage den til kurven så ville han aldrig få så mange frie skud som ham gør..

men Ryan du skal stoppe med at tro and vi alle sammen synes Curry er dårlig, det er han langt fra.. Han er bare ikk Evans god..
Evans har været stabil hele sæsonen og han har også puttet bedre stats op.. og så Christian siger så lyder det lidt som om du ikk har set nogle Kings kampe, jeg vil bare gerne se Curry stort set på egen hånd vinde en kamp hvor de er 35 points bagud, det i sig selv er en lidt større præstation end at kunne snitte 17.5 i GSW..
Så der er dine argumenter, hvis du ikk kan forstå andre end stats åbenbart 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crick

Svupper skrev:

reignmannr1 skrev:
En anden ting nu er der mange herinde der åbenbart mener det er lettere at scorer point på et hold hvor der er andre der også er en offensiv trussel

Curry er en shooter og hvis han ikk havde Ellis og Maggette til at tage den til kurven så ville han aldrig få så mange frie skud som ham gør..

men Ryan du skal stoppe med at tro and vi alle sammen synes Curry er dårlig, det er han langt fra.. Han er bare ikk Evans god..
Evans har været stabil hele sæsonen og han har også puttet bedre stats op.. og så Christian siger så lyder det lidt som om du ikk har set nogle Kings kampe, jeg vil bare gerne se Curry stort set på egen hånd vinde en kamp hvor de er 35 points bagud, det i sig selv er en lidt større præstation end at kunne snitte 17.5 i GSW..
Så der er dine argumenter, hvis du ikk kan forstå andre end stats åbenbart 🙂

Hey hey.... Skal vi ikke lige holde mine elskede Bulls ude af denne samtale.... 😉

Jeg er selv kæmpe Bulls fan og var ved at gå helt i spåner over Tyreke i den kamp, men faktum er bare at jeg aldrig har set en rookie tage en hel kamp over på den måde.. At han så skulle gøre det imod Bulls er noget rigtig crap :-/

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg tænker mest af alt, at der ikke ligefrem er meget NBAiKL snak over de seneste mange sider...

Så det da sjovt at uden Ellis på banen så har Curry et højere scoringsgennemsnit,

Curry har de sidste måneder snittet stats som CP3 ligger på, så han er meget andet end en skytte, og HAR set mange af Kings kampe, synes bare stadig Curry kan mere offensibt end Evans kan.

Det også sjovt som alle folk siger,
ja men Curry spiller sammen med andre spillere som kan scorer så derfor får han lettere skud, når jeg tænker tilbage på de snart 20 år jeg har fulgt NBA kan jeg ikke huske nogen umiddelbart der har scoret mere ved at spille sammen med andre offensive spillere, fremfor at spille uden dem,
Pippen scorede mest uden Jordan,
Kobe scorede mest uden Shaq,
Jordan scorede mest inden Pippen udviklede sit spil,
Mo Wiiliams scorede mere inden han spillede sammen med lebron, og man skulle da ellers mene han om nogen får flere frie skud ved at spille sammen med Lebron end uden ham, så han burde vel scorer mere ved at spille sammen med Lebron, men de er ikke tilfældet og har svært ved at finde spillere hvor det har være tilfældet, Penny gik også amok rent scoringsmæssigt efter Shaq rykkede, så giver ikke meget for at
det skulle øge en scorede point gennemsnit ved at spille sammen med andre scorere, da der ikke er meget grundlag for det.

Det eneste eksempel jeg lige umiddelbart kan komme på er
måske Billups i Denver, der har øget dit scoringsgennemsnit ved at spille sammen med Carmelo, men det er nok mere undtagelsen end reglen : )

Men nu nævner du heller ikk spillere som ligefrem er shooters, og uanset hvordan du vender den så er Curry stadig mere en shooter end en scorer, hvilket gør det nemmere for ham med det frie skud.. Selv med Ellis ude har de stadig Maggette der tager bolden til kurven.. Det er mig bare uforståeligt at folk stadig prøver at argumentere for Curry som ROY fordi han havde en stærk anden halvdel af sæsonen, for ville da mene at Collison har spillet en del bedre end Curry da CP3 var ude..

Steve Nash er vel også mere en shooter end en scorer, ligesom Ray Allen og Reggie Miller også er/var det.

Med shiiter tænker jeg kapono,korver
spillere der ikke kan andet end at skyde, og synes ikke ligefrem Curry passer ind i den kategori.

Ja Collison har nok været den 2 bedste rookie efter Curry den tid Paul var ude, Curry har jo også vundet West rookie of the mowardward fra og med Januar, mener faktisk Collison tog den i februar hvor Curry tog den i januar, marts, april, så Ja Collison har mindst imponeret ligeså meget det har
nok bare kommer for sent, de fleste af toprookierne i år har faktisk været heldige
med skader på deres hold rent spilletids mæssigt, Tyreke-Kevin Martin, Curry-Ellis, Collison-Paul, Jennings-Redd, Holiday-Iverson,Williams

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ryan som nævnt tidligere er jeg meget enig i at Curry er en rigtig god spiller, og han kan langt mere end kun at skyde. MEN du har lige sat ham i samme sætning som Jordan, Kobe, Penny mht. at score og det er jo slet ikke den rolle Curry har pt.

Hans formkurve har som du siger været uhyre opadgående, og det er flot, men han leverede jo ikke før GSW var ude af playoff billedet og de bare spillede for at hygge sig, og alle andre hold vidste de ville trampe på dem ligemeget hvad. Det jeg glæder mig til at se er hvordan han starter næste år, hvor han utvilsomt pludseligt vil figurere i andres holds scouting reports. Det var der ødelagde Jennings spil efter hans hotte start, når folk pludselig sætter fokus på en så bliver det altså en del sværere, og det er lige netop derfor Tyreke er Rookie of the Year, han gjorde det bare over hele sæsonen, da det galdt, ikke galdt, da han ikke var i fokus og da han var i fokus.

Jeg er tilgengæld enig i at Tyreke dribbler meget, og Curry ville nok være sjovere at spille sammen med, men omvendt er Evans som du jo selv siger den eneste der egentligt kan kreere noget offensivt for Kings så han er lidt "tvunget" til det. Bliver spændende at se om han kan vende sig lidt mere af med det når/hvis hans medspillere udvikler sig og kan tage mere over, men i år har han jo virkelig skulle gøre det, og når man så ham i november og december ene mand tage kampe over (se Bucks ude, Bulls ude, og Knicks ude aka the lay up drill) så er det svært at sige han skal ændre sit spil, specielt når man tager hans holdkammerater i betragtning.

Curry var fabelagtig her til slut, men vi har jo set så mange unge spillere før gå helt amok i slutningen af en sæson også komme tilbage året efter og ikke kunne levere når der er fokus på dem. Lad os ikke håbe dette sker med Curry for han er en fabelagtig spiller at følge og meget underholdende, men han har bare ikke været så god over hele sæsonen som Evans har. Der er jo heller ikke nogen der vil mene at Amare skal betrages som MVP fordi han snitter 27-10 siden all star breaket. Selvfølgelig er gappn mellem ham og Bron størrere end den er mellem Ellis og Evans, men det er mere pointen med at de her awards altså vindes over en hel sæson.

ReferencerSide 455 af 635Reference