NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2010, 20:39Oprindeligt skrevet af: KnatLouieGaflen skrev:
lidt vildt jeg ikke rykkede ned som dead last =Z en position jeg ellers troede med sikkerhed var min 🙂Ja, så er vi to... men det skal nok glæde ejeren af mine draft-picks ihvertfald.. bli'r spændende at se hvor længe mit hold kommer til at rode rundt i D2 nu.. men det var ellers godt nok noget af en fuser-sæson.. bad luck + bad trades = bad record.
Gaflen skrev:
lidt vildt jeg ikke rykkede ned som dead last =Z en position jeg ellers troede med sikkerhed var min 🙂
Ja, så er vi to... men det skal nok glæde ejeren af mine draft-picks ihvertfald.. bli'r spændende at se hvor længe mit hold kommer til at rode rundt i D2 nu.. men det var ellers godt nok noget af en fuser-sæson.. bad luck + bad trades = bad record.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2010, 21:41Oprindeligt skrevet af: SvupperSå det du siger Ryan er at du hellere vil have en skytte frem for en spiller der kan tage den til kuren? Curry skyder måske godt men chancerne for at han lære at tage den til kurven som Evans er meget lille, men at Evans lære at skyde bolden er der noget større chance for end omvendt. Så du ville fortrække spillere som Ray Allen og Ben Gordon, frem for Wade, Rondo og Rose? Kan bare ikk se hvordan en god stykke kan være bedre end de nævnte, for vi ved jo alle sammen at Morrison og Kapono er the shit 😉
Så det du siger Ryan er at du hellere vil have en skytte frem for en spiller der kan tage den til kuren? Curry skyder måske godt men chancerne for at han lære at tage den til kurven som Evans er meget lille, men at Evans lære at skyde bolden er der noget større chance for end omvendt. Så du ville fortrække spillere som Ray Allen og Ben Gordon, frem for Wade, Rondo og Rose? Kan bare ikk se hvordan en god stykke kan være bedre end de nævnte, for vi ved jo alle sammen at Morrison og Kapono er the shit 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2010, 22:40Oprindeligt skrevet af: wukhangHvor meget bliver vores Salary cap på her i ligaen?
Hvor meget bliver vores Salary cap på her i ligaen?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2010, 23:21Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupper... Please, lad være med at nævne Ray Allen i samme sætning som BG. Allen er godt nok ved at være gammel, men han er langt mere end bare en skytte 🙂
Svupper... Please, lad være med at nævne Ray Allen i samme sætning som BG. Allen er godt nok ved at være gammel, men han er langt mere end bare en skytte 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 0:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nu ved jeg ikke om du har det mange Warriors kampe, men Stephen Curry kan andet end at skyde, Curry minder mig mere om Steve Nash end Ben Gordon og Ray Allen, bortset fra Curry er bedre i forsvaret og rebounder bedre end Nash, men Nash og Larry Bird har da haft fine karriere selvom de nok mest er betegnet som skytter, Curry er en spiller der spiller med hovedet fremfor musklerne,
Jeg vil nok helst have den spiller der kan tilpasse sit spil alt efter hva situationen kræver, og der har Curry en basket IQ der er langt over Evans. Om de scorer deres point ved at skyde eller tage den til kurven er mig underordnet, Curry kan dog sagtens tage bolden til kurven, han slutter bare af med floaters plade skud og andre former for afslutninger.
Men hvis du siger valget står mellem Nash med defense og Wade, ved jeg ikke hvem jeg ville vælge, men synes dog Curry er som Nash nu, hvorimod Evans nok skal træne lidt hops, skud og andre ting for at komme op på niveau med Wade, Evans synes jeg slet ikke er ligeså eksplosiv som Wade, Wade afslutter meget mere over kurven end Evans gør.
Men sammenligningen med Ben Gordon er så langt fra som noget kan være, hvilket Curry 4-5 kampe med 30 point og 10 ast kampe vidner om, det er forresten kun Lebron og Wade der har flere af dem end Curry har : ) kan nu heller heller ikke huske Ben Gordon har haft 7 stl i en kamp, 10 reb, over 10 ast, eller triple doublesi nogen kampe,
nu ved jeg ikke om du har det mange Warriors kampe, men Stephen Curry kan andet end at skyde, Curry minder mig mere om Steve Nash end Ben Gordon og Ray Allen, bortset fra Curry er bedre i forsvaret og rebounder bedre end Nash, men Nash og Larry Bird har da haft fine karriere selvom de nok mest er betegnet som skytter, Curry er en spiller der spiller med hovedet fremfor musklerne,
Jeg vil nok helst have den spiller der kan tilpasse sit spil alt efter hva situationen kræver, og der har Curry en basket IQ der er langt over Evans. Om de scorer deres point ved at skyde eller tage den til kurven er mig underordnet, Curry kan dog sagtens tage bolden til kurven, han slutter bare af med floaters plade skud og andre former for afslutninger.
Men hvis du siger valget står mellem Nash med defense og Wade, ved jeg ikke hvem jeg ville vælge, men synes dog Curry er som Nash nu, hvorimod Evans nok skal træne lidt hops, skud og andre ting for at komme op på niveau med Wade, Evans synes jeg slet ikke er ligeså eksplosiv som Wade, Wade afslutter meget mere over kurven end Evans gør.
Men sammenligningen med Ben Gordon er så langt fra som noget kan være, hvilket Curry 4-5 kampe med 30 point og 10 ast kampe vidner om, det er forresten kun Lebron og Wade der har flere af dem end Curry har : ) kan nu heller heller ikke huske Ben Gordon har haft 7 stl i en kamp, 10 reb, over 10 ast, eller triple doublesi nogen kampe,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 0:47Oprindeligt skrevet af: SvupperJonas Emiliussen skrev:
Svupper... Please, lad være med at nævne Ray Allen i samme sætning som BG. Allen er godt nok ved at være gammel, men han er langt mere end bare en skytte 🙂Se Allen/Gordon som Curry's Best/Worst scenario 😉
Jonas Emiliussen skrev:
Svupper... Please, lad være med at nævne Ray Allen i samme sætning som BG. Allen er godt nok ved at være gammel, men han er langt mere end bare en skytte 🙂
Se Allen/Gordon som Curry's Best/Worst scenario 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 0:50Oprindeligt skrevet af: Svupperreignmannr1 skrev:
nu ved jeg ikke om du har det mange Warriors kampe, men Stephen Curry kan andet end at skyde, Curry minder mig mere om Steve Nash end Ben Gordon og Ray Allen, bortset fra Curry er bedre i forsvaret og rebounder bedre end Nash, men Nash og Larry Bird har da haft fine karriere selvom de nok mest er betegnet som skytter, Curry er en spiller der spiller med hovedet fremfor musklerne,Jeg vil nok helst have den spiller der kan tilpasse sit spil alt efter hva situationen kræver, og der har Curry en basket IQ der er langt over Evans. Om de scorer deres point ved at skyde eller tage den til kurven er mig underordnet, Curry kan dog sagtens tage bolden til kurven, han slutter bare af med floaters plade skud og andre former for afslutninger.
Ryan du kan preache så meget omkring Curry som du vil, faktum er bare at Evans er bedre 😀
reignmannr1 skrev:
nu ved jeg ikke om du har det mange Warriors kampe, men Stephen Curry kan andet end at skyde, Curry minder mig mere om Steve Nash end Ben Gordon og Ray Allen, bortset fra Curry er bedre i forsvaret og rebounder bedre end Nash, men Nash og Larry Bird har da haft fine karriere selvom de nok mest er betegnet som skytter, Curry er en spiller der spiller med hovedet fremfor musklerne,Jeg vil nok helst have den spiller der kan tilpasse sit spil alt efter hva situationen kræver, og der har Curry en basket IQ der er langt over Evans. Om de scorer deres point ved at skyde eller tage den til kurven er mig underordnet, Curry kan dog sagtens tage bolden til kurven, han slutter bare af med floaters plade skud og andre former for afslutninger.
Ryan du kan preache så meget omkring Curry som du vil, faktum er bare at Evans er bedre 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 1:06Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Den eneste forskel der er, er at Evans fik Kings holdet 6 kampe indeni sæsonen, da Martin blev skadet, Curry tog først Golden State efter Januar. Derefter har Curry,s stats været bedre
Den eneste forskel der er, er at Evans fik Kings holdet 6 kampe indeni sæsonen, da Martin blev skadet, Curry tog først Golden State efter Januar. Derefter har Curry,s stats været bedre
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 1:07Oprindeligt skrevet af: SvupperEr ret sikker på at hvis du spiller de 2 spillere på det samme hold så ville Evans være den bedre spiller..
Er ret sikker på at hvis du spiller de 2 spillere på det samme hold så ville Evans være den bedre spiller..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2010, 1:22Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hva baserer du det på, synes ikke der er mange argumenter for Eva s er en bedre spiller andet end folk bare siger Evans er bedre,
En anden ting nu er der mange herinde der åbenbart mener det er lettere at scorer point på et hold hvor der er andre der også er en offensiv trussel, så det at Evans scorer 20 point på Kings er meget sværere end Curry der scorer 17,5 på Warriors, hvis det passer så fortæl mig venligst hvornår Jordan, Kobe, T-mac, Iverson har haft deres bedste scorings sæsonen så vidt jeg husker er der INGEN af dem, der har scoret flere point ved at spille sammen med andre gode offensive spillere, alle har scoret flest point hvor de spillede på hold, hvor de var 95% af det offensive spil,
Hva baserer du det på, synes ikke der er mange argumenter for Eva s er en bedre spiller andet end folk bare siger Evans er bedre,
En anden ting nu er der mange herinde der åbenbart mener det er lettere at scorer point på et hold hvor der er andre der også er en offensiv trussel, så det at Evans scorer 20 point på Kings er meget sværere end Curry der scorer 17,5 på Warriors, hvis det passer så fortæl mig venligst hvornår Jordan, Kobe, T-mac, Iverson har haft deres bedste scorings sæsonen så vidt jeg husker er der INGEN af dem, der har scoret flere point ved at spille sammen med andre gode offensive spillere, alle har scoret flest point hvor de spillede på hold, hvor de var 95% af det offensive spil,