NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 20:32Oprindeligt skrevet af: CrickMiller31 skrev:
Crick skrev:
Uden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Fordi du fik hentet kampe og i øvrigt et trade som på ingen måder bliver bedre med tiden!
Den er fremtids sikret via Blair og Hill.
Rondo er en rigtig god spiller ingen tvivl dér... men jeg mener hans stats er lidt opblæst og at de hans assist og steals kommer til at falde når KG, Pierce og Allen begynder at hæve deres pension.
Miller31 skrev:
Crick skrev:
Uden tvivl LBJ som MVP!!! men at han tog ACW ene og alene op på 2. pladsen er jeg dog uenig i...Jo han havde en stor del af æren men det var faktisk først efter jeg lavede mit meget udskældte Rondo trade, at jeg gik fra bunden af ligaen og begynde at stige i rækkerne.
Fordi du fik hentet kampe og i øvrigt et trade som på ingen måder bliver bedre med tiden!
Den er fremtids sikret via Blair og Hill.
Rondo er en rigtig god spiller ingen tvivl dér... men jeg mener hans stats er lidt opblæst og at de hans assist og steals kommer til at falde når KG, Pierce og Allen begynder at hæve deres pension.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 21:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Så må det dog forventes at pts stiger. Rondo er blevet så dygtig en spiller, at han ikke alene lever af de andres kvalitet.
Blair holder ikke i mange år med sine knæ og ligner mest et boost fra bænken, ligesom Hill næppe heller bliver andet end en habil backup i KL. Den diskussion har vi dog haft før 🙂
Så må det dog forventes at pts stiger. Rondo er blevet så dygtig en spiller, at han ikke alene lever af de andres kvalitet.
Blair holder ikke i mange år med sine knæ og ligner mest et boost fra bænken, ligesom Hill næppe heller bliver andet end en habil backup i KL. Den diskussion har vi dog haft før 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 22:04Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg tænker mere på MIP fantasy mæssigt er en spiller der giver i mange kategorier hvor han ikke gjorde det sidste år, Brooks er helt sikkert et godt bud,
havde gerne set Durant havde fået den i virkeligheden som der også bliver
nævnt, han er jo gået fra en god ung spiller, til i mine øjne MVP efter lebron noget af et spring,
Jeg tænker mere på MIP fantasy mæssigt er en spiller der giver i mange kategorier hvor han ikke gjorde det sidste år, Brooks er helt sikkert et godt bud,
havde gerne set Durant havde fået den i virkeligheden som der også bliver
nævnt, han er jo gået fra en god ung spiller, til i mine øjne MVP efter lebron noget af et spring,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. april 2010, 22:19Oprindeligt skrevet af: CrickMiller31 skrev:
Så må det dog forventes at pts stiger. Rondo er blevet så dygtig en spiller, at han ikke alene lever af de andres kvalitet.Blair holder ikke i mange år med sine knæ og ligner mest et boost fra bænken, ligesom Hill næppe heller bliver andet end en habil backup i KL. Den diskussion har vi dog haft før 🙂
Jeg tror ikke man skal regne med at hans point stiger noget specielt, focus vil jo bare skifte over på ham når KG, Pierce og Allen går ned i produktion.
Uden at ha´de helt korrekte stats at kunne bakke det op med så tror jeg, at Rondo får mindst 4 point ved at satse på at få steals og den luksus forsvinder sammen med at resten af holdet bliver ældre.
Det skal dog siges, at jeg ikke tror det er fordi Rondo er udiciplineret i forsvaret men, at det er en del af Boston overall forsvarsstrategi men som sagt så tror jeg den ændre sig når de gamle takker af....
Miller31 skrev:
Så må det dog forventes at pts stiger. Rondo er blevet så dygtig en spiller, at han ikke alene lever af de andres kvalitet.Blair holder ikke i mange år med sine knæ og ligner mest et boost fra bænken, ligesom Hill næppe heller bliver andet end en habil backup i KL. Den diskussion har vi dog haft før 🙂
Jeg tror ikke man skal regne med at hans point stiger noget specielt, focus vil jo bare skifte over på ham når KG, Pierce og Allen går ned i produktion.
Uden at ha´de helt korrekte stats at kunne bakke det op med så tror jeg, at Rondo får mindst 4 point ved at satse på at få steals og den luksus forsvinder sammen med at resten af holdet bliver ældre.
Det skal dog siges, at jeg ikke tror det er fordi Rondo er udiciplineret i forsvaret men, at det er en del af Boston overall forsvarsstrategi men som sagt så tror jeg den ændre sig når de gamle takker af....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. maj 2010, 20:04Oprindeligt skrevet af: KnatLouie"2010-05-02
Kåringer for 2009/10 foretages" Det gør vi måske ikke i år, eller..?Er der kommet dato på draft lottery, btw?
"2010-05-02
Kåringer for 2009/10 foretages" Det gør vi måske ikke i år, eller..?
Er der kommet dato på draft lottery, btw?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. maj 2010, 9:27Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Det er vel noget vi selv gør, jeg prøvede at gøre det med 2 div.
Man ligger vel bare sine nomineringer ud : )
Det er vel noget vi selv gør, jeg prøvede at gøre det med 2 div.
Man ligger vel bare sine nomineringer ud : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. maj 2010, 4:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKnatLouie skrev:
"2010-05-02
Kåringer for 2009/10 foretages" Det gør vi måske ikke i år, eller..?Er der kommet dato på draft lottery, btw?
Der var desværre ikke den store opbakning omkring den del af spillet (er jo så heller ikke just det vigtigste), så jeg lod kåringerne afgå ved døden i år. Potentielt udnævner jeg bare nogle vindere eller sletter den del helt fra "Arkivet".
Mener lottery er den 18. Maj - skal lige ha' det verificeret så jeg kan opdatere vores kalender.
Jeg er nu en uge fra at returnere til Dinamarca .... og har så over en måned hvor jeg godt nok har travlt med arbejde, men kone og unger ikke venter derhjemme bagefter, så får snart opdateret siden.
Der er stadig mange der ikke har givet mig en PB på om de er med næste sæson eller ej... vil være godt at få det på plads inden længe (så evt. nye GM'ere kan få draftet med). Smid en PB til mig snarest... taaaaak.
/Commish Kurt
KnatLouie skrev:
"2010-05-02
Der var desværre ikke den store opbakning omkring den del af spillet (er jo så heller ikke just det vigtigste), så jeg lod kåringerne afgå ved døden i år. Potentielt udnævner jeg bare nogle vindere eller sletter den del helt fra "Arkivet".
Mener lottery er den 18. Maj - skal lige ha' det verificeret så jeg kan opdatere vores kalender.
Jeg er nu en uge fra at returnere til Dinamarca .... og har så over en måned hvor jeg godt nok har travlt med arbejde, men kone og unger ikke venter derhjemme bagefter, så får snart opdateret siden.
Der er stadig mange der ikke har givet mig en PB på om de er med næste sæson eller ej... vil være godt at få det på plads inden længe (så evt. nye GM'ere kan få draftet med). Smid en PB til mig snarest... taaaaak.
/Commish Kurt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 2:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er ikke bekræftet, men umiddelbart har jeg vel lige landet et 2nd pick?
Og tillykke til Kap med 1'eren!
Det er ikke bekræftet, men umiddelbart har jeg vel lige landet et 2nd pick?
Og tillykke til Kap med 1'eren!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 9:03Oprindeligt skrevet af: CrunchKunne godt se ud som om at Wizards får en farlige backcourt næste år!
Arenas + Wall eller Turner
Kunne godt se ud som om at Wizards får en farlige backcourt næste år!
Arenas + Wall eller Turner
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2010, 9:34Oprindeligt skrevet af: NBA KapTror ikke der er nogen tvivl om at Wall bliver taget som nummer et, lyder dog til at Wizards shopper Gilbert...
Tror ikke der er nogen tvivl om at Wall bliver taget som nummer et, lyder dog til at Wizards shopper Gilbert...