Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 452 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

En sjetteplads i en sæson, hvor vi har fået bygget holdet op, så det på sigt kan blande sig i mesterskabskampen.

Efter tradet af Baron bliver næste sæson også en kamp for overlevelse og vi skal minimum have én rookkie som kan levere godt nok til at være backup-G.

Alt i alt er vi tilfredse og selvom GM Døssing er en nær ven af GangStars og vi ærgrer os over den missede oprykning, så er det egoistisk set meget positivt, at vi i næste sæson står med 2 top 10 picks.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Vil lige undskylde at der stadig ikke er opdateret holdsider, men jeg har ikke haft 30 minutter for mig selv, uden at der har været en baby på skødet (og jeg HAR prøvet - det er ikke muligt at lege med koder med én hånd).

Desværre har ingen af de andre der har adgang til at lave opdateringer haft lysterne endnu, men på søndag drager jeg på ferie til Mexico, og i løbet af den ferie skulle det være muligt at få overdraget ungerne til anden side længe nok til at jeg kan bruge lidt tid herinde (skal så bare lige finde en forbindelse).

Aktivitetsniveauet har simpelthen været nedern i denne sæson, primært fra Commish side 🙁 ... men sådan set også generelt. Ultimate Insider er helt glemt og holdtrådene har været temmelig sløje også.

Der har dog været handler og pickups, så helt i stå er vi ikke gået. men alligevel har jeg tænkt mig at vi skal gøre lidt hårdere status, og i stedet for at formode at alle vil være tilbage og aktive næste sæson, så vil jeg gerne ha' at I hver især lige gir' det en dags betænkningstid eller to, og så smider en PB til mig om hvorvidt I stadig er på for en hel sæson til.... Hellere melde ud at man ikke lige lyster end at sidde passivt en sæson, det er fair for alle.

Og så et stort til lykke til Ryan og Jeppe og deres første tur op i D1. Samt et held og lykke til de to nedrykkere... den returnerende Jens og den synkende Peter.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Det er da meget pænt af en oprykker at ende som 4'er - sammenlignet med den anden oprykker, gik det jo ganske fornuftigt...

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Yeah oprykning, og så med et ungt hold. Det skal nok blive godt! Det var tæt til det sidste, men Bargnani og Ellis hjalp projektet i land. Så vil jeg lige rette på Kurt, da det er min anden oprykning på 3 år, Sølvrævene er blevet et rigtig elevatorhold, næste år står den på etablering!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

...- og naturligvis tillykke til de to oprykkere :).

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:

madsberggreen skrev:
Kom så Tony Parker, Manu og Durant - smid alt hvad i har i hænderne af scoringspligter, rebound-duties osv - snup nu forhelvede bare nogle steals og lav nogle assists!!!!

He he... og så får Manu en DNP... 😉

Hvorimod Blatche hentede 4 steals.... 🙁

Jeg er dog stadig godt tilfreds med en tredjeplads, og altså dermed en plads på podiet - taget i betragtning at jeg meget af sæsonen kæmpede for at komme over nedrykningsstregen, betragter jeg den placering som en stor succes!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg er nu også godt tilfreds med en 2. plads selvom jeg lavede en kæmpe brøler inden sæsonen startede.

ACW vil dog gerne vippe De Tamme Tæver væk fra 1. pladsen, så vil allerede nu begynde at lede efter steals og blocks med lys og lygte....

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Der skal lyde er stort jubii her fra Peacocks lejren endelig rykkede vi op, efter
at have været 3 point og 5 reb fra det sidste år ; )

Stort tillykke til den anden oprykker silverfoxes mener der jeg det
blev, til dem der har raelistiske intentioner om ar rykke op fremover, vil jeg sige til dem at de skal være tålmodige, ingen grund til at satse hele butikken ved nogle satsede trades : ) bare vær tålmodig så kommer det hele af sig selv,

Tillykkede til Kurt der endnu engang viste klassen ved at have afsluttet spændingen inden den begyndte, håber Peacocks kan yde lidt modstand næste år, men hvis Yao kommer tilbage i storform ser tingene ikke helt så tossede ud,

Nu er det playoff tid Go Thunder de tager Lakers i 7 : D

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:
Jeg er nu også godt tilfreds med en 2. plads selvom jeg lavede en kæmpe brøler inden sæsonen startede.

ACW vil dog gerne vippe De Tamme Tæver væk fra 1. pladsen, så vil allerede nu begynde at lede efter steals og blocks med lys og lygte....

Jeg synes sgu også det er godt gået af en rookie. Jeg var jo noget skeptisk overfor et par af dine trades, men når man hiver en andenplads i land viser man jo at man ved hvad man laver 🙂

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

lidt vildt jeg ikke rykkede ned som dead last =Z en position jeg ellers troede med sikkerhed var min 🙂

ReferencerSide 452 af 635Reference