NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2010, 20:29Oprindeligt skrevet af: PacersJeg læste lige følgende nyhed på DK4 fantasy spil om Love....
News: Kevin Love played just 19 minutes on Sunday, and scored nine points on 4-of-8 shooting with six rebounds and one assist.
Impact: Coming off a statement from team president David Kahn who essentially said Darko Milicic's position with the team is locked down, while Love and Al Jefferson could be competing for playing time, the frustration this performance evokes is palpable just reading it in the box score. Strange times are afoot.Det fatter jeg så MINUS af. Vi snakker om en spiller der ALDRIG har slået til overfor to spillere der udtaget til USAs fremtids bruttotrup... Hhhmm.... 😮
Jeg læste lige følgende nyhed på DK4 fantasy spil om Love....
News: Kevin Love played just 19 minutes on Sunday, and scored nine points on 4-of-8 shooting with six rebounds and one assist.
Impact: Coming off a statement from team president David Kahn who essentially said Darko Milicic's position with the team is locked down, while Love and Al Jefferson could be competing for playing time, the frustration this performance evokes is palpable just reading it in the box score. Strange times are afoot.
Det fatter jeg så MINUS af. Vi snakker om en spiller der ALDRIG har slået til overfor to spillere der udtaget til USAs fremtids bruttotrup... Hhhmm.... 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2010, 21:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvad faen - NBAinfo slugte mit sidste indlæg?
Nå men - Darko spiller formentlig fordi han rent faktisk er til stedet i forsvaret, hvilket ikke just kan siges om de to andre...
Hvad faen - NBAinfo slugte mit sidste indlæg?
Nå men - Darko spiller formentlig fordi han rent faktisk er til stedet i forsvaret, hvilket ikke just kan siges om de to andre...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2010, 13:44Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Godt at se DeAndre Jordan er begyndt at spille stabilt han har jo vild rent rebound mæssigt de sidste 4-5 kampe, blk er ok og point kommer nok senere når han føler sig mere tilpas
Godt at se DeAndre Jordan er begyndt at spille stabilt han har jo vild rent rebound mæssigt de sidste 4-5 kampe, blk er ok og point kommer nok senere når han føler sig mere tilpas
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2010, 15:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnRo på... Love er sikker på fuld spilletid når han er klar igen næste sæson. Jeg er næsten 100 på at man forsøger at please Darko så han hopper på en forlængelse...
Og om forsvarsspil, så tager jeg nok Love over Darko alligevel... omend Kærligheden ikke er verdens bedste i det defensive, så er hans næse for at agere sort hul omkring kurven trods alt en klasse over MilliVanillicic.
Ro på... Love er sikker på fuld spilletid når han er klar igen næste sæson. Jeg er næsten 100 på at man forsøger at please Darko så han hopper på en forlængelse...
Og om forsvarsspil, så tager jeg nok Love over Darko alligevel... omend Kærligheden ikke er verdens bedste i det defensive, så er hans næse for at agere sort hul omkring kurven trods alt en klasse over MilliVanillicic.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2010, 17:40Oprindeligt skrevet af: bozzyNu vi snakker om de ultra ringe Wolves, er der så nogen der vil have Al Jefferson for et sen 2.rd pick ?? Føj, hvor har han dog bare været ringe og ustabil hele året... Hvis I spørger pænt, kan I tage Artest med...hahaha....
Nu vi snakker om de ultra ringe Wolves, er der så nogen der vil have Al Jefferson for et sen 2.rd pick ?? Føj, hvor har han dog bare været ringe og ustabil hele året... Hvis I spørger pænt, kan I tage Artest med...hahaha....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2010, 21:58Oprindeligt skrevet af: KnatLouiebozzy skrev:
Nu vi snakker om de ultra ringe Wolves, er der så nogen der vil have Al Jefferson for et sen 2.rd pick ?? Føj, hvor har han dog bare været ringe og ustabil hele året... Hvis I spørger pænt, kan I tage Artest med...hahaha....Jatak, jeg tager gerne imod alt jeres skravl.. mit hold kan vel ikke blive meget værre end det er i forvejen..
bozzy skrev:
Nu vi snakker om de ultra ringe Wolves, er der så nogen der vil have Al Jefferson for et sen 2.rd pick ?? Føj, hvor har han dog bare været ringe og ustabil hele året... Hvis I spørger pænt, kan I tage Artest med...hahaha....
Jatak, jeg tager gerne imod alt jeres skravl.. mit hold kan vel ikke blive meget værre end det er i forvejen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2010, 12:10Oprindeligt skrevet af: madsberggreenUha, det bliver en spændende sidste runde i nat.
Hvis jeg får to steals mere end Grunts, har jeg faktisk et skud efter andenpladsen. Det havde jeg godt nok ikke regnet med for to måneder siden...
Uha, det bliver en spændende sidste runde i nat.
Hvis jeg får to steals mere end Grunts, har jeg faktisk et skud efter andenpladsen. Det havde jeg godt nok ikke regnet med for to måneder siden...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2010, 17:44Oprindeligt skrevet af: wukhangMit mål var en bedre placering end de forrige år. og jeg kan se nu at det lykkedes med én plads. Juhuuuu 😀
Mit mål var en bedre placering end de forrige år. og jeg kan se nu at det lykkedes med én plads. Juhuuuu 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2010, 22:44Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKom så Tony Parker, Manu og Durant - smid alt hvad i har i hænderne af scoringspligter, rebound-duties osv - snup nu forhelvede bare nogle steals og lav nogle assists!!!!
Kom så Tony Parker, Manu og Durant - smid alt hvad i har i hænderne af scoringspligter, rebound-duties osv - snup nu forhelvede bare nogle steals og lav nogle assists!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2010, 11:09Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Kom så Tony Parker, Manu og Durant - smid alt hvad i har i hænderne af scoringspligter, rebound-duties osv - snup nu forhelvede bare nogle steals og lav nogle assists!!!!He he... og så får Manu en DNP... 😉
madsberggreen skrev:
Kom så Tony Parker, Manu og Durant - smid alt hvad i har i hænderne af scoringspligter, rebound-duties osv - snup nu forhelvede bare nogle steals og lav nogle assists!!!!
He he... og så får Manu en DNP... 😉