NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 13:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNice pickups af PopCats og Vikings... Damon Mighty Mouse har lidt en Mike James i Toronto rolle nu...
Nice pickups af PopCats og Vikings... Damon Mighty Mouse har lidt en Mike James i Toronto rolle nu...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 13:35Oprindeligt skrevet af: MartanicJa, Popcats fik fingre i ham, der godt kan gå hen og blive årets pickup, respekt for det 🙂
Ja, Popcats fik fingre i ham, der godt kan gå hen og blive årets pickup, respekt for det 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 13:43Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTænkte nok du også havde ham på din liste Martin... du kan ikke være helt tilfreds med kun at sidde med Udoku efter denne runde pickups. :uhoh: Du må have haft nogle af de andre SFs i sigte også...
Tænkte nok du også havde ham på din liste Martin... du kan ikke være helt tilfreds med kun at sidde med Udoku efter denne runde pickups. :uhoh: Du må have haft nogle af de andre SFs i sigte også...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 17:15Oprindeligt skrevet af: PacersBonzi Wells godt på vej tilbage 😀 !! 6 rebounds, 2 assists og en steal på 17 minutter 🙂
Og så er vi glade for vores pick-up som jo gerne skulle påvirke vores præstation i rebounds, assists og steals.
Bonzi Wells godt på vej tilbage 😀 !! 6 rebounds, 2 assists og en steal på 17 minutter 🙂
Og så er vi glade for vores pick-up som jo gerne skulle påvirke vores præstation i rebounds, assists og steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 8:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Og Ron Artest fortsætter mod MVP-titlen i NBAiKL, således nattens statline..
22 pts - 8 rebs - 4 stl - 2 blk..
Tjah, indtil videre snitter han lige omkring 4.5 spg.. Nej, ikke apg, SPG!!!!:nanana:
Og Ron Artest fortsætter mod MVP-titlen i NBAiKL, således nattens statline..
22 pts - 8 rebs - 4 stl - 2 blk..
Tjah, indtil videre snitter han lige omkring 4.5 spg.. Nej, ikke apg, SPG!!!!:nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 8:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Glemte jeg i øvrigt lige at nævne min lille Baron?
26 - 7 - 8 - 2 - 1
Gå hjem med jer!
Glemte jeg i øvrigt lige at nævne min lille Baron?
26 - 7 - 8 - 2 - 1
Gå hjem med jer!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 8:37Oprindeligt skrevet af: Miller31TheOne-AI skrev:
Hvem sagde, at det var en dårlig ide at hente Rip - og at han ikke var en solid fantasy starter!?Dejligt stat-line fra my man, Rip idag :hug:
13-1-1:lol:
Og så slutter denne morgen-spamming vist, sikken dejlig dag det er i dag våp våp våp våp våp:hug:
TheOne-AI skrev:
Hvem sagde, at det var en dårlig ide at hente Rip - og at han ikke var en solid fantasy starter!?Dejligt stat-line fra my man, Rip idag :hug:
13-1-1:lol:
Og så slutter denne morgen-spamming vist, sikken dejlig dag det er i dag våp våp våp våp våp:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 9:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNice pickup af Zach Randolph, sikker modtager af alle de minutter hjan gider, 25 år gammel, 12 mill... 35 pts, 13 reb, 1 sat, 2 stl, 3 blk :confused:
Nice pickup af Zach Randolph, sikker modtager af alle de minutter hjan gider, 25 år gammel, 12 mill... 35 pts, 13 reb, 1 sat, 2 stl, 3 blk :confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 9:49Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes5 blocks og 3 steals af Big Ben, endnu en double double af Boozer - jeg er nogenlunde tilfreds.
5 blocks og 3 steals af Big Ben, endnu en double double af Boozer - jeg er nogenlunde tilfreds.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 11:40Oprindeligt skrevet af: MartanicDen tid på ugen, hvor selv Elton Brand har ondt overfor mig: ""I feel bad for the people who have fantasy teams, but that's about it,"
Så meget behøver han altså heller ikke beklage sig, når han trods alt havde 2 steals, 5 blocks og 4 assists, selvom resten da var meget skuffende.
Udoka debuterer med en double-double, og hans standard to assists
Men den største ærgelse hos mig i dag, må nok findes i, at det var J-Rich der fik starteren på SG pladsen, i stedet for Gordon. Det kostede lige 17 point og 7 assists 😐
Den tid på ugen, hvor selv Elton Brand har ondt overfor mig: ""I feel bad for the people who have fantasy teams, but that's about it,"
Så meget behøver han altså heller ikke beklage sig, når han trods alt havde 2 steals, 5 blocks og 4 assists, selvom resten da var meget skuffende.
Udoka debuterer med en double-double, og hans standard to assists
Men den største ærgelse hos mig i dag, må nok findes i, at det var J-Rich der fik starteren på SG pladsen, i stedet for Gordon. Det kostede lige 17 point og 7 assists 😐