NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 12:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAf og til opleves dybde på et fantasyhold som en forbandelse... 😐
Af og til opleves dybde på et fantasyhold som en forbandelse... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 20:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Mon bornholmeren har drukket sit hold under bordet? De er i hvert fald gået helt ned:lol::lol:
Mon bornholmeren har drukket sit hold under bordet? De er i hvert fald gået helt ned:lol::lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2006, 23:14Oprindeligt skrevet af: ZonkerÅååååårh hva' sker der for Channing Frye :shaq:
Han er sgu da en tegning i øjeblikket. Men nu hvor Stevie er skadet kan det være han tager lidt flere skud? Men KG er stadig elsket og Kevin Martin er SÅ meget MIP i år!
Åååååårh hva' sker der for Channing Frye :shaq:
Han er sgu da en tegning i øjeblikket. Men nu hvor Stevie er skadet kan det være han tager lidt flere skud? Men KG er stadig elsket og Kevin Martin er SÅ meget MIP i år!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 8:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjah, godt nok ikke på holdet i går, men skal love for Bynum ligner den næste klasse-center i ligaen!
20 pts - 14 rebs - 3 blks.
En statline der lugter langt væk af Shaq i sine velmagtsdage. Stabiliteten mangler, men er blevet langt bedre. Og det bedste, knægten er kun lige blevet 19 år!!!
Uff jeg elsker min bamse:hug:
Tjah, godt nok ikke på holdet i går, men skal love for Bynum ligner den næste klasse-center i ligaen!
20 pts - 14 rebs - 3 blks.
En statline der lugter langt væk af Shaq i sine velmagtsdage. Stabiliteten mangler, men er blevet langt bedre. Og det bedste, knægten er kun lige blevet 19 år!!!
Uff jeg elsker min bamse:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 12:26Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHeeeyyy... det var meningen jeg skulle have ligaens bedste center. Men Yaos 24 pts, 7 reb, 1 ast, 1 stl og 3 blk giver jo ikke for alvor baghjul til bette Bynum. :@
Nå, men Yao snupper nok 50 i næste kamp.
EDIT: Den store stygge ulv sneg sig op på tredjepladsen efter et spring på 7.5 placeringspoints... og hverken Kobe, Wade eller Josh har endnu for alvor vist tænder. 😐
Heeeyyy... det var meningen jeg skulle have ligaens bedste center. Men Yaos 24 pts, 7 reb, 1 ast, 1 stl og 3 blk giver jo ikke for alvor baghjul til bette Bynum. :@
Nå, men Yao snupper nok 50 i næste kamp.
EDIT: Den store stygge ulv sneg sig op på tredjepladsen efter et spring på 7.5 placeringspoints... og hverken Kobe, Wade eller Josh har endnu for alvor vist tænder. 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 14:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Den store stygge ulv sneg sig op på tredjepladsen efter et spring på 7.5 placeringspoints... og hverken Kobe, Wade eller Josh har endnu for alvor vist tænder. 😐ooooohhh be afraid... be weeevy afraid. C'mon ingen grund til at skabe hadestemning mod den gamle ulv.
Jeg har kun ét mål i denne sæson, at slå Svinet i block kategorien (hhmm, kræver dog at Josh BLOCKMONSTER Smith gør det lidt bedre end sine ...høhøm 0 låg i nat :rip: ).
Kapitalistsvin skrev:
Den store stygge ulv sneg sig op på tredjepladsen efter et spring på 7.5 placeringspoints... og hverken Kobe, Wade eller Josh har endnu for alvor vist tænder. 😐
ooooohhh be afraid... be weeevy afraid. C'mon ingen grund til at skabe hadestemning mod den gamle ulv.
Jeg har kun ét mål i denne sæson, at slå Svinet i block kategorien (hhmm, kræver dog at Josh BLOCKMONSTER Smith gør det lidt bedre end sine ...høhøm 0 låg i nat :rip: ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 14:50Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:hug:
Hvad er nu det for noget... vil du påstå du hverken er styg eller en snigende ulv? Jeg er forvirret. :confused:
Hverken Smith eller AK47 har faktisk for alvor lavet larm i blockkategorien, jeg lever af Villa og Okafor, Kurts stærkeste kort i den kategori har vel nærmest været Bosh og Howard.
:hug:
Hvad er nu det for noget... vil du påstå du hverken er styg eller en snigende ulv? Jeg er forvirret. :confused:
Hverken Smith eller AK47 har faktisk for alvor lavet larm i blockkategorien, jeg lever af Villa og Okafor, Kurts stærkeste kort i den kategori har vel nærmest været Bosh og Howard.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 15:03Oprindeligt skrevet af: MartanicMonster nat fra J-Rich. Den fåes ikke bedre.
6 point, 1 rebound, 1 assist og et enkelt steal.
Det er jo ligefør at undertegnet ville kunne gøre det bedre selv 🙂
Og så siger vi lige tak til Chandler for hans foreløbige 49 rebounds, nu skal han bare igang med at lege shotblocker
Monster nat fra J-Rich. Den fåes ikke bedre.
6 point, 1 rebound, 1 assist og et enkelt steal.
Det er jo ligefør at undertegnet ville kunne gøre det bedre selv 🙂
Og så siger vi lige tak til Chandler for hans foreløbige 49 rebounds, nu skal han bare igang med at lege shotblocker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 16:47Oprindeligt skrevet af: bozzySå kom gamle Zo i omdrejninger B)
Resten af holdet kommer vel :awch:
Så kom gamle Zo i omdrejninger B)
Resten af holdet kommer vel :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2006, 17:06Oprindeligt skrevet af: SlamduncanJaaa jeg ligger da meget godt til som rookie B)
Jaaa jeg ligger da meget godt til som rookie B)