NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2006, 12:39Oprindeligt skrevet af: JennerKan se jeg stenede rimeligt meget tidligere, Bulls tabte, Deng havde 29 ikke 27 (salt i såret), men tilgengæld havde Childress også et block....
GODMORGEN !!!
Kan se jeg stenede rimeligt meget tidligere, Bulls tabte, Deng havde 29 ikke 27 (salt i såret), men tilgengæld havde Childress også et block....
GODMORGEN !!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2006, 13:42Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinLagt på d. 02-12-2005 12:27
Danish Twolf skrev:
Lad os alle synge...."Kurt liiiigger nuummer 1, Kurt liiigger nuuummer 1... for Kurt han er dææn bæææææ-hæ-hæ-hæææste - HAN LIGGER NUMMER 1!!!!"
Thumbs up fra de andre 12 GM'ere... og et gruppe-kram
...og så må vi på repeaten igen... og denne gang trækker han sq fra.
Det var ikke meget jeg skulle bladre i begyndelsen af denne tråd for at finde noget mudder at smide med... 😆
I øvrigt var der ikke tale om at jeg dominerede mere end én kat... hvilket jeg jo også gjorde sidste år... og det var ikke som om nogen følte sig truet af det 😐
Lagt på d. 02-12-2005 12:27
Danish Twolf skrev:
Lad os alle synge...."Kurt liiiigger nuummer 1, Kurt liiigger nuuummer 1... for Kurt han er dææn bæææææ-hæ-hæ-hæææste - HAN LIGGER NUMMER 1!!!!"
Thumbs up fra de andre 12 GM'ere... og et gruppe-kram
...og så må vi på repeaten igen... og denne gang trækker han sq fra.
Det var ikke meget jeg skulle bladre i begyndelsen af denne tråd for at finde noget mudder at smide med... 😆
I øvrigt var der ikke tale om at jeg dominerede mere end én kat... hvilket jeg jo også gjorde sidste år... og det var ikke som om nogen følte sig truet af det 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. november 2006, 14:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhehe... ååååh ja, det var tider 😀
hehe... ååååh ja, det var tider 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2006, 4:48Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenOg jeg må sige det igen efter dagens kampe!
Jeg ÆÆÆÆÆÆÆLSER Rip :hug: (learned your lesson, Svinet?)
Og også en lille kærlighedserklæring til Sean May, som jeg har troet på fra dag 1. Dejligt nat fra ham!
Og jeg må sige det igen efter dagens kampe!
Jeg ÆÆÆÆÆÆÆLSER Rip :hug: (learned your lesson, Svinet?)
Og også en lille kærlighedserklæring til Sean May, som jeg har troet på fra dag 1. Dejligt nat fra ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2006, 12:52Oprindeligt skrevet af: MartanicEndelig en dag, hvor man kan være lidt tilfreds md præstationerne hos de kære Royale gutter.
44p af Arenas hjælper godt nok meget, efter en start hvor mit hold har været helt væk. Det samme gør Brands 3 blocks.
Men tredjesidstepladsen er godt nok ikke en særlig behagelig plads. Eneste man kan trøste sig med er at Kurt indtager fjerdesidstepladsen 🙂
Endelig en dag, hvor man kan være lidt tilfreds md præstationerne hos de kære Royale gutter.
44p af Arenas hjælper godt nok meget, efter en start hvor mit hold har været helt væk. Det samme gør Brands 3 blocks.
Men tredjesidstepladsen er godt nok ikke en særlig behagelig plads. Eneste man kan trøste sig med er at Kurt indtager fjerdesidstepladsen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2006, 13:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er godt tilfreds med Boozer.
Efter tre kampe snitter han 21 point og 15 rebounds :hug: .
Brevin Knight gør det egentlig også godkendt, med 14 point, 7 assist, lige under 5 rebounds og 2 steals :tup:.
Jeg er godt tilfreds med Boozer.
Efter tre kampe snitter han 21 point og 15 rebounds :hug: .
Brevin Knight gør det egentlig også godkendt, med 14 point, 7 assist, lige under 5 rebounds og 2 steals :tup:.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2006, 14:00Oprindeligt skrevet af: Miller31Mine drenge er stadig under udvikling, men for sevan disse gutter er der krummer i!
De har virkelig forstået budskabet ved at være GangStar.. 29 steals, det er 10 ned til nr. 2 i den kategori(Grunts), I kommer til at halte efter hele sæsonen gutter!
Og så ville jeg egentlig have tudet over Artest.. Men alligevel, 5 steals og 2 blocks, så går det an han flopper for en enkelt gangs skyld.
Hans tre første kampe i sæsonen har givet 15 pts - 9 rebs - 4 ast - 4,7 stl(!) - 1,3 blk.
Hvem sagde han var dårlig at hente?
I øvrigt, Barbosa der var throw-in i en handel. 19 - 4,5 - 4,5 - 1,5 snitter han indtil videre for sæsonen, ganske stærkt!
Eneste skuffelse er Boris Diaw, der kun i en kamp har vist 50% af det der forventes af ham.
GM Hansen er dog tilfreds.
Mine drenge er stadig under udvikling, men for sevan disse gutter er der krummer i!
De har virkelig forstået budskabet ved at være GangStar.. 29 steals, det er 10 ned til nr. 2 i den kategori(Grunts), I kommer til at halte efter hele sæsonen gutter!
Og så ville jeg egentlig have tudet over Artest.. Men alligevel, 5 steals og 2 blocks, så går det an han flopper for en enkelt gangs skyld.
Hans tre første kampe i sæsonen har givet 15 pts - 9 rebs - 4 ast - 4,7 stl(!) - 1,3 blk.
Hvem sagde han var dårlig at hente?
I øvrigt, Barbosa der var throw-in i en handel. 19 - 4,5 - 4,5 - 1,5 snitter han indtil videre for sæsonen, ganske stærkt!
Eneste skuffelse er Boris Diaw, der kun i en kamp har vist 50% af det der forventes af ham.
GM Hansen er dog tilfreds.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2006, 22:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesIkke ligefrem Jameers aften :rip:..
4 point, 1 rebound, 1 assist - 2 steals er ok, men resten: :awch: :rip: :shaq:
Ikke ligefrem Jameers aften :rip:..
4 point, 1 rebound, 1 assist - 2 steals er ok, men resten: :awch: :rip: :shaq:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 8:14Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenStærk kamp af Battier ...
Men havde man ham på holdet i dag - næ nej, da! :rip:
Stærk kamp af Battier ...
Men havde man ham på holdet i dag - næ nej, da! :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2006, 13:10Oprindeligt skrevet af: Miller31Larry Hughes landet hos GangStars. Der bliver desperat gået efter sejren i steals nu!
Larry Hughes landet hos GangStars. Der bliver desperat gået efter sejren i steals nu!