Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 43 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

Men i den sidste ende ler Kurt måske bedst alligevel, eller omvendt, for Livingston var ikke på hans hold i går.

Men Brand var der heller ikke på banen for Clippers, var han 😐

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:
Ahhh... så sidder man og fryder sig over at Kurts opkomling af en point guard lægger en bæ af en statline, tjek det lige, en point guard med 3 assists, 4 turnovers, 1 rebound... muahahaha... 0 points :clap:

Man tjekker jo ikke blocks hos en point guard vel? Hvad med 3 på 13 minutter 😮 :awch: :rip: 🙁

tsk tsk tsk, misundelse er en grim ting.

På 13 minutter, var han den på holdet der fik flest blocks (3), flest steals (2), anden flest assists (3)... det giver noget af et løfte om tiden efter The Alien :hug:

Iøvrigt - han sad på bænken hos Danish TWolves, så kun upside at se forude 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

tsk tsk tsk, misundelse er en grim ting.

Jeg har kun ét talent... og det træder du så ned i sølet 🙁

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og endnu en gang kan GM Døssing klappe i sine hænder:

The Alien var tilbage som starter og beviste hvem der har den rolle i hvert fald et års tid til:
35 point, 6 rebounds, og 6 assists 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Hvem sagde, at det var en dårlig ide at hente Rip - og at han ikke var en solid fantasy starter!?

Dejligt stat-line fra my man, Rip idag :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

RIP var da faaantastick i nat (selv om Shaq kun satte 1 af 3 fra linien). Konservativ snusfornuft vil sige at det vil gå for meget på omgang i Detroit til at det kan blive ved... men 4 steal er bestemt ikke at kimse af. Måske Detroit er begyndt at dække dårligere forsvar og tager flere chancer for at få steals, det ville være virkelig godt for RIP (men formentlig skidt for Pistons).

Jeg er en anelse skuffet over Villanueva 11 reb, 3 ast, 1 stl og kun 17 points... havde ventet mig en ny omgang 48 points smidt i hovedet på hans gamle venner fra Toronto... men han ødelagde dog ikke totalt min nat.

AK47 var tilbage i velkendt storform: 17 points, 14 reb, 3 ast, 1 stl, 2 blk... lidt tidligt på sæsonen, så det bliver nok bedre endnu :tongue:

Mon jeg overhovedet behøver at se mig tilbage i blockkategorien herfra? 4 blocks i nat af Okafor (6 natten før)... Big Ben havde kun 1, det samme for Josh Smith... hmm... selv Marcus Monster Opener Camby måtte nøjes - 2 stk.

Dog en skod nat for Chris Paul, sølle 16 points, 2 reb og 6 ast 🙁

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Skal vi ikke bare lade Svinet kommentere sig selv ihjel herinde, og så bygge op til at kulminere når han må bukke under for skader (AK/Mekka holder jo ikke mere end et par sæsoner før de må bæres fra banen).

Sjovt så gung-ho den hollandske GM er blevet efter han har fået ligaens 1. plads... synes personligt selv jeg var maaaajet mere ydmyg om min favoritværdighed sidste sæson.. ja, ja, nogen skal jo slå sig for brystet når der endelig er noget i deres liv der tillader det :nanana:

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Hvem sagde der ikke er slagkraft i Silverfoxes:

Vince: 27-4-4

Morrison 21 point og i kun hans anden NBA start

Den onde duo fra Denver, Boykins og Miller: 46-7-19

Og så lige my man Monta Ellis: Lavede lige 15 point på 24 minutter.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Også kan GM Døssing for første gang tude i fuld offentlighed:

Da Luol Deng efter 2 kampe har spillet SKOD og Scott Skiles ikke har spillet ham ret meget, ja så vælger vi at putte Childress ind der havde 15 og 10 i sin første kamp. Det ser Scott Skiles og grundet hans store had til GM Døssing spiller han Deng i 41 minutter, og Deng, der trods alt får lidt flere penge fra Bulls end fra Døssings lomme, hoster op med 27-7-4-2-2 🙁
Childress må tage til takke med 12-5 og en steal 🙁
SKOD :tdown::(:tdown:

I det mindste er Dengs fantasy line, kombineret med hans spilletid og en Bulls sejr, måske det der ENDELIG får Skiles til at indse at Deng skal spille 35-40 min HVER gang !

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Zaza (22p, 7r, 4a) er en meget god mand, og Chandler (15r) får sig da nogle boards, men bortset fra det, vil det vist være synd at sige, at GM Meyer er glad 🙁

ReferencerSide 43 af 635Reference