NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 13:22Oprindeligt skrevet af: TBGood news: Det sner ikke mere
Bad news: Tabte penge fordi Miami skuffede fælt...
Good news: Det sner ikke mere
Bad news: Tabte penge fordi Miami skuffede fælt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 2:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCharlotte forward Gerald Wallace left the Bobcats' game Wednesday night after hitting his head on the floor following a flagrant foul by Indiana's Danny Granger.
A team spokesman said Wallace had dizziness, neck and back injuries and would not return.
Hold kæft hvor hader jeg Pacers.... :awch: :rip: :rip:
Charlotte forward Gerald Wallace left the Bobcats' game Wednesday night after hitting his head on the floor following a flagrant foul by Indiana's Danny Granger.
A team spokesman said Wallace had dizziness, neck and back injuries and would not return.
Hold kæft hvor hader jeg Pacers.... :awch: :rip: :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 3:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNå men.. Altid noget at jeg valgte Knight som UTI: 14 point, 8 rebounds, 7 assist og 3 steals. Godkendt.
Nå men.. Altid noget at jeg valgte Knight som UTI: 14 point, 8 rebounds, 7 assist og 3 steals. Godkendt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 8:50Oprindeligt skrevet af: PacersJa, der var så endnu en spiller til din "jeg-hader-Pacers-spillere" liste... Fordi han Granger er den første i verden der har alvet en flagrant foul. Og han virker jo også som den største og mest usympatiske bisse generelt.... Eller noget.
Ja, der var så endnu en spiller til din "jeg-hader-Pacers-spillere" liste... Fordi han Granger er den første i verden der har alvet en flagrant foul. Og han virker jo også som den største og mest usympatiske bisse generelt.... Eller noget.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 9:27Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHoldet med den manglende dybde (jf. Commishs Corner) måtte tårevædet se to af sine stjerne startere slået af bænkspillerne:
Andrei Kirilenko måtte i nat tage til takke med
5 pts, 4 reb, 1 blk
Charlie Villanueva sad utilfreds på den svage bænk med:
16 pts, 12 reb, 4 ast, 4 stlPå PG pladsen havde jeg så også klumret i det, jeg startede Chris Paul over Luke Ridnour, en fejl jeg formentlig vil varre mig for i fremtiden, CP havde kun:
7 reb, 10 ast, 3 stl, 20 pts
Mens Ridnour gik amok og hentede følgende til Grynternes bænk:
5 reb, 13 ast, 3 stl, 22 pts🙁 - uduelige GM, kan ikke engang sætte de bedste spillere på banen.
Holdet med den manglende dybde (jf. Commishs Corner) måtte tårevædet se to af sine stjerne startere slået af bænkspillerne:
Andrei Kirilenko måtte i nat tage til takke med
5 pts, 4 reb, 1 blk
Charlie Villanueva sad utilfreds på den svage bænk med:
16 pts, 12 reb, 4 ast, 4 stl
På PG pladsen havde jeg så også klumret i det, jeg startede Chris Paul over Luke Ridnour, en fejl jeg formentlig vil varre mig for i fremtiden, CP havde kun:
7 reb, 10 ast, 3 stl, 20 pts
Mens Ridnour gik amok og hentede følgende til Grynternes bænk:
5 reb, 13 ast, 3 stl, 22 pts
🙁 - uduelige GM, kan ikke engang sætte de bedste spillere på banen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 9:31Oprindeligt skrevet af: Miller31"Danny Granger was called for a Flagrant Foul 1 for hitting Gerald Wallace from behind in transition, causing the Bobcats player to fall hard to the floor, "
For pokker han har fattet hvordan GangStars spiller, jeg er næsten klar til at love ham en starter-plads i næste uge, hvis ikke det lige var fordi jeg havde Ron "12 rebs - 7 steals" Artest, på pladsen...
Men tilbage i den "virkelige" verden, så en kommentar omkring Granger.. Dumt ja, urutineret ja, men noget stort set alle der har spillet basket har gjort mindst en gang, desværre rammer han så lige en mand du(Stefan) synes om, som desværre falder ned og bliver skadet(hvilket sjældent sker i de situationer), hvilket jo straks skal gøres til en stor ting.
Og i øvrigt, så tjek highligt og det er helt tydeligt selv for en blind mand, at Granger går efter blocket og IKKE manden!
"Danny Granger was called for a Flagrant Foul 1 for hitting Gerald Wallace from behind in transition, causing the Bobcats player to fall hard to the floor, "
For pokker han har fattet hvordan GangStars spiller, jeg er næsten klar til at love ham en starter-plads i næste uge, hvis ikke det lige var fordi jeg havde Ron "12 rebs - 7 steals" Artest, på pladsen...
Men tilbage i den "virkelige" verden, så en kommentar omkring Granger.. Dumt ja, urutineret ja, men noget stort set alle der har spillet basket har gjort mindst en gang, desværre rammer han så lige en mand du(Stefan) synes om, som desværre falder ned og bliver skadet(hvilket sjældent sker i de situationer), hvilket jo straks skal gøres til en stor ting.
Og i øvrigt, så tjek highligt og det er helt tydeligt selv for en blind mand, at Granger går efter blocket og IKKE manden!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 11:04Oprindeligt skrevet af: JennerMange gode ting i nat:
Eddie Griffin laver 8 point, 7 rebs og 3 blocks... på 16 min !!!
Josh Childress som jeg dog ikke spillede, hostede op med 15 og 10...
Kyle Lowry beviste at han har STUD potentiale: 6-10-3-2-1, på 28 min....
Sam Cassell er ikke helt klar til at opgive PG pladsen til Livingston, og dermed erklære sig klar til optagelserne af ET 2. Cassell sneg 17-3-4 ind på kontoen.
En anden af mine bænk spillere i nat David West så også ud som om han vil starte snart:
18-8-2-1-2...Steve Nash lavede intet overraskende men når han stadig leverer 20 point og 11 assist så er vi tilfredse.
Troy Murphy gjorde ligeledes hvad man kunne forvente, dog krydret med lidt ekstra stuff:
11-13-4-1
Selvfølgelig var en af aftenes få [censored]e min SF Luol Deng som leveredesølle 12p 2 rebs og 1 steal! kom igen!
Også til dagens highlight: Brandon ROY spiller 47 min, hans 20-3-2 er ikke så eye poping udover han er Rookie, men hør liiiige hvad folk sagde om den kære ROY:
Brandon Roy had just taken over his first NBA game while playing in front of his hometown family, friends and former college coaches, who were sitting in the third row.
He ran the Portland offense in the second half. He followed coach Nate McMillan's halftime demand to shoot more off the countless screens that the Trail Blazers kept setting for the former Washington All-American. He made 10-of-16 shots in a dazzling NBA debut.
So what did his new teammates give Roy after his 20 points and Zach Randolph's 30 - including six straight to erase a nine-point deficit - allowed Portland to beat the Seattle SuperSonics 110-106 Wednesday night and end the Blazers' 16-game road losing streak?
Rookie hazing.
"C'mon Rook! Let's go! Shower!'' Roy's veteran mates bellowed as Roy beamed and basked in his night - while still in full uniform almost 30 minutes after his coming-out party ended.
"I'll remember this forever,'' Roy said. "Not only to play well, but to win the game. It was an incredible feeling.''
Randolph's instant assessment?
"All-Star,'' he said, meaning now instead of perhaps the few years McMillan had said it may take Roy to get there. "He's my rookie of the year already. First game.''
"Roy scored eight points in the final 3:14 of the third period to pull Portland within 78-76 entering the fourth. Then his jumper that beat the shot clock buzzer with just over two minutes left pulled Portland within 101-98, after Seattle had gone back up by eight.
"He is a great player,'' Lewis said.
Ganske vist er det Randolph der kommer med et par af kommentarerne men heck, vi tager det hele med :clap:
Mange gode ting i nat:
Eddie Griffin laver 8 point, 7 rebs og 3 blocks... på 16 min !!!
Josh Childress som jeg dog ikke spillede, hostede op med 15 og 10...
Kyle Lowry beviste at han har STUD potentiale: 6-10-3-2-1, på 28 min....
Sam Cassell er ikke helt klar til at opgive PG pladsen til Livingston, og dermed erklære sig klar til optagelserne af ET 2. Cassell sneg 17-3-4 ind på kontoen.
En anden af mine bænk spillere i nat David West så også ud som om han vil starte snart:
18-8-2-1-2...
Steve Nash lavede intet overraskende men når han stadig leverer 20 point og 11 assist så er vi tilfredse.
Troy Murphy gjorde ligeledes hvad man kunne forvente, dog krydret med lidt ekstra stuff:
11-13-4-1
Selvfølgelig var en af aftenes få [censored]e min SF Luol Deng som leveredesølle 12p 2 rebs og 1 steal! kom igen!
Også til dagens highlight: Brandon ROY spiller 47 min, hans 20-3-2 er ikke så eye poping udover han er Rookie, men hør liiiige hvad folk sagde om den kære ROY:
Brandon Roy had just taken over his first NBA game while playing in front of his hometown family, friends and former college coaches, who were sitting in the third row.
He ran the Portland offense in the second half. He followed coach Nate McMillan's halftime demand to shoot more off the countless screens that the Trail Blazers kept setting for the former Washington All-American. He made 10-of-16 shots in a dazzling NBA debut.
So what did his new teammates give Roy after his 20 points and Zach Randolph's 30 - including six straight to erase a nine-point deficit - allowed Portland to beat the Seattle SuperSonics 110-106 Wednesday night and end the Blazers' 16-game road losing streak?
Rookie hazing.
"C'mon Rook! Let's go! Shower!'' Roy's veteran mates bellowed as Roy beamed and basked in his night - while still in full uniform almost 30 minutes after his coming-out party ended.
"I'll remember this forever,'' Roy said. "Not only to play well, but to win the game. It was an incredible feeling.''
Randolph's instant assessment?
"All-Star,'' he said, meaning now instead of perhaps the few years McMillan had said it may take Roy to get there. "He's my rookie of the year already. First game.''
"Roy scored eight points in the final 3:14 of the third period to pull Portland within 78-76 entering the fourth. Then his jumper that beat the shot clock buzzer with just over two minutes left pulled Portland within 101-98, after Seattle had gone back up by eight.
"He is a great player,'' Lewis said.
Ganske vist er det Randolph der kommer med et par af kommentarerne men heck, vi tager det hele med :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2006, 23:48Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCharlotte forward Gerald Wallace went through a full practice Thursday, a day after he was injured in the Bobcats' season-opening loss to Indiana.
Wallace, who worked with the first unit, did not have a concussion and is expected to play Friday at Memphis.
:nanana: :nanana: :nanana:
Charlotte forward Gerald Wallace went through a full practice Thursday, a day after he was injured in the Bobcats' season-opening loss to Indiana.
Wallace, who worked with the first unit, did not have a concussion and is expected to play Friday at Memphis.
:nanana: :nanana: :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2006, 7:47Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAhhh... så sidder man og fryder sig over at Kurts opkomling af en point guard lægger en bæ af en statline, tjek det lige, en point guard med 3 assists, 4 turnovers, 1 rebound... muahahaha... 0 points :clap:
Man tjekker jo ikke blocks hos en point guard vel? Hvad med 3 på 13 minutter 😮 :awch: :rip: 🙁
Ahhh... så sidder man og fryder sig over at Kurts opkomling af en point guard lægger en bæ af en statline, tjek det lige, en point guard med 3 assists, 4 turnovers, 1 rebound... muahahaha... 0 points :clap:
Man tjekker jo ikke blocks hos en point guard vel? Hvad med 3 på 13 minutter 😮 :awch: :rip: 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2006, 8:30Oprindeligt skrevet af: Miller31Men stadig, er det første svaghedstegn hos den forsvarende Champ? Jeg tror det!
Men stadig, er det første svaghedstegn hos den forsvarende Champ? Jeg tror det!