Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 41 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Anders undskylder for undertegnede som straks - og fuldstændig uforvarende - sprang med på band vognen.

Oprindeligt skrevet af: TB

Thorbjørn sidder og griner over alle de sjove indlæg der er blevet skrevet... :clap::clap::clap:

Han ser på uret og tænker... "kun 9 timer og et eller andet tilbage - det er REN optur herfra!!"

+++ Thorbjørn skal du til sine forældre og spise i aften - så er der dømt god mad!! Det kan Thorbjørn godt lide...

--- Thorbjørn håber at Bulls taber, så de andre ikke vinder penge og kan håne os andre som har spillet på Heat...

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Martin.. øhhh jeg undskylder for Martins.. øhh min hoppen med på 3.persons vognen. Dette er Mar..jeg ligesom de øvrige meget ked af. Især at spamme Snakke tråden til med sådan noget ligegyldigt snak 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

En GangStar undskylder aldrigB)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så fandt Stefan også et par figen stænger og valnøddekerner frem :nanana: ....

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nå.

Negativt: Diaw i fejlproblemer med en skidt kamp og jeg havde ikke Barbosa og Bynum på rosteren.
Positivt: Tyrus Thomas med gode minutter, Bynum ligner en klasse-center til fremtiden, Barbosa leverede også godt.

Fremtiden er dog lys hos GangStars:hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Bad News: Odom er ikke på mit hold... good news... det er Kobe heller ikke 😆

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Bad news. Vikings har de to af de bedst producerende spillere i går.
Good news: Der er fuldt program i dag.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Bad news: Hvem skal man vælge som 6. mand? Brevin Knigth der giver gode assist og steals og starter, eller Darko som er bænkespiller, men nok skal give 5 blocks? Tough one

Good news: Stefan stripper på webcam i nat når Darko scorer 50 point fra bænken.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Sjovt at en "believer" og (naiv) fan som dig ikke starter din elskede Dako inde:awch:

ReferencerSide 41 af 635Reference