NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 16:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAnders undskylder for undertegnede som straks - og fuldstændig uforvarende - sprang med på band vognen.
Anders undskylder for undertegnede som straks - og fuldstændig uforvarende - sprang med på band vognen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 16:58Oprindeligt skrevet af: TBThorbjørn sidder og griner over alle de sjove indlæg der er blevet skrevet... :clap::clap::clap:
Han ser på uret og tænker... "kun 9 timer og et eller andet tilbage - det er REN optur herfra!!"
+++ Thorbjørn skal du til sine forældre og spise i aften - så er der dømt god mad!! Det kan Thorbjørn godt lide...
--- Thorbjørn håber at Bulls taber, så de andre ikke vinder penge og kan håne os andre som har spillet på Heat...
Thorbjørn sidder og griner over alle de sjove indlæg der er blevet skrevet... :clap::clap::clap:
Han ser på uret og tænker... "kun 9 timer og et eller andet tilbage - det er REN optur herfra!!"
+++ Thorbjørn skal du til sine forældre og spise i aften - så er der dømt god mad!! Det kan Thorbjørn godt lide...
--- Thorbjørn håber at Bulls taber, så de andre ikke vinder penge og kan håne os andre som har spillet på Heat...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 16:58Oprindeligt skrevet af: MartanicMartin.. øhhh jeg undskylder for Martins.. øhh min hoppen med på 3.persons vognen. Dette er Mar..jeg ligesom de øvrige meget ked af. Især at spamme Snakke tråden til med sådan noget ligegyldigt snak 😀
Martin.. øhhh jeg undskylder for Martins.. øhh min hoppen med på 3.persons vognen. Dette er Mar..jeg ligesom de øvrige meget ked af. Især at spamme Snakke tråden til med sådan noget ligegyldigt snak 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 17:03Oprindeligt skrevet af: Miller31En GangStar undskylder aldrigB)
En GangStar undskylder aldrigB)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2006, 19:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå fandt Stefan også et par figen stænger og valnøddekerner frem :nanana: ....
Så fandt Stefan også et par figen stænger og valnøddekerner frem :nanana: ....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 8:52Oprindeligt skrevet af: Miller31Nå.
Negativt: Diaw i fejlproblemer med en skidt kamp og jeg havde ikke Barbosa og Bynum på rosteren.
Positivt: Tyrus Thomas med gode minutter, Bynum ligner en klasse-center til fremtiden, Barbosa leverede også godt.Fremtiden er dog lys hos GangStars:hug:
Nå.
Negativt: Diaw i fejlproblemer med en skidt kamp og jeg havde ikke Barbosa og Bynum på rosteren.
Positivt: Tyrus Thomas med gode minutter, Bynum ligner en klasse-center til fremtiden, Barbosa leverede også godt.
Fremtiden er dog lys hos GangStars:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 9:09Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBad News: Odom er ikke på mit hold... good news... det er Kobe heller ikke 😆
Bad News: Odom er ikke på mit hold... good news... det er Kobe heller ikke 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 10:19Oprindeligt skrevet af: MartanicBad news. Vikings har de to af de bedst producerende spillere i går.
Good news: Der er fuldt program i dag.
Bad news. Vikings har de to af de bedst producerende spillere i går.
Good news: Der er fuldt program i dag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 10:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBad news: Hvem skal man vælge som 6. mand? Brevin Knigth der giver gode assist og steals og starter, eller Darko som er bænkespiller, men nok skal give 5 blocks? Tough one
Good news: Stefan stripper på webcam i nat når Darko scorer 50 point fra bænken.
Bad news: Hvem skal man vælge som 6. mand? Brevin Knigth der giver gode assist og steals og starter, eller Darko som er bænkespiller, men nok skal give 5 blocks? Tough one
Good news: Stefan stripper på webcam i nat når Darko scorer 50 point fra bænken.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2006, 10:42Oprindeligt skrevet af: bozzySjovt at en "believer" og (naiv) fan som dig ikke starter din elskede Dako inde:awch:
Sjovt at en "believer" og (naiv) fan som dig ikke starter din elskede Dako inde:awch: