Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 444 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja men hvad skal jeg bruge det til når Roy går 4/18, jeg spiller Donte Greene over Singleton og får 2-3 i stedet for 10-16, Haslem havde 4 double doubles i 5 kampe, så spiller jeg ham, og får 2-7, hvornår fanden er det min tur til at være heldig?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Tricket er at lade være med
at rokere så meget : )

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det er bare svært når man er bagud med kampe 🙂 Så skal der jo vælges nogen. Og på en eller anden måde formår mine spillere altid at lugte når de er inde og være all stars når de er ude.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

The force of Jenx

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg synes sq faktisk det er synd for FistFighters.... hehe... But keep up the spirit 🙂

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Dejlige stats jeg får fra Horford for tiden... De sidste 11 kampe:

16,6 - 11,1 - 2,7 - 1,0.

Kunne dog godt bruge LIDT flere hustle stats fra ham... Men hvordna kan man ikke elske den hard-worker 🙂

Kan ikke se hvorfor deadlinen skal skubbes, der er en deadline og hvis folk ikke overholder den, er det deres egen fejl, kunn have været rart at vide at man havde Hart
mere betænkningstid, jeg kunne f.eks have sparet 2 mill i capspace, vil ikke have handlen får tilbage, synes bare ikke der er nogen grund til at deadlinen bliver skubbet

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hvis I begge kan blive enige må I godt ændre lidt på handlen (det skal dog være FRIVILLIGT for Peter også).

Jeg giver den extra tid fordi siden har været så inaktiv (fra min side også) at det lidt ligger i kortene at nogle vil have misset/glemt datoen, og jeg har ikke som jeg plejer adviseret med en uges varsel.

Principielt er jeg enig Ryan... folk bør selv holde styr på det, men Don Kurt forsøger bare at være lidt en "god fader" i stedet for kun Godfather.

Hmm ok Godfather er nu fint med mig : ) ser på det men det er jo lidt
svært at ændre på en handel efter den er foretaget : (

1. Flying Peacocks 7 10 10 10 5 42
2. Nilsson Silverfoxes 10 5 8 8 9.5 40.5
3. Fr'berg FistFighters 8 6 9 9 6 38
4. Bornh BeerGuzzlers 9 9 6 7 2 33
5. Brøndby Big Ballers 6 7 5 4 7 29
6. ReadingtonRimrockers 3 8 2 6 9.5 28.5
7. Dalum Allstars 5 4 7 3 3 22
8. SlagTown Knuckles 4 2 3 5 4 18