NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. marts 2010, 9:19Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg kan sgu godt leve med at Tony Parker er ude resten af sæsonen, hvis det betyder at Manu holder det niveau han spiller på for tiden - 21-5-5-2 over de sidste 10 kampe.
Jeg kan sgu godt leve med at Tony Parker er ude resten af sæsonen, hvis det betyder at Manu holder det niveau han spiller på for tiden - 21-5-5-2 over de sidste 10 kampe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. marts 2010, 16:55Oprindeligt skrevet af: PacersEndnu en gang en ganske godkendt indsats fra S-Jax... i nat med 24-10-2-3
Og han har leveret en solid sæson.
Endnu en gang en ganske godkendt indsats fra S-Jax... i nat med 24-10-2-3
Og han har leveret en solid sæson.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2010, 23:37Oprindeligt skrevet af: SvupperMin sæson bliver bare bedre og bedre.. nu kan jeg så byde Wilson Chandler velkommen til den eksklusive gruppe der hedder "Nok ude for resten af sæson" sammen med Anthony Randolph og Joakim Noah.. udover dem har jeg så både Granger og Rose skadet på ubestemt tid, intet mindre end awesome :/
Min sæson bliver bare bedre og bedre.. nu kan jeg så byde Wilson Chandler velkommen til den eksklusive gruppe der hedder "Nok ude for resten af sæson" sammen med Anthony Randolph og Joakim Noah.. udover dem har jeg så både Granger og Rose skadet på ubestemt tid, intet mindre end awesome :/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. marts 2010, 23:51Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg kunne også efterhåndne lave en ret god lineup af alle mine skadede spillere: Biedrins/Blatche/Deng/Stuckey/Parker ville sgu være en fair starting five.
Jeg kunne også efterhåndne lave en ret god lineup af alle mine skadede spillere: Biedrins/Blatche/Deng/Stuckey/Parker ville sgu være en fair starting five.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2010, 0:16Oprindeligt skrevet af: JennerHaha get on my level:
Devin - Roy - Melo - Blake - Camby - Ben Wallace - Billups!
Haha get on my level:
Devin - Roy - Melo - Blake - Camby - Ben Wallace - Billups!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2010, 0:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Svupper skrev:
Min sæson bliver bare bedre og bedre.. nu kan jeg så byde Wilson Chandler velkommen til den eksklusive gruppe der hedder "Nok ude for resten af sæson" sammen med Anthony Randolph og Joakim Noah.. udover dem har jeg så både Granger og Rose skadet på ubestemt tid, intet mindre end awesome :/Granger er vist snart klar - ikke engang tanke kan Pacers...
Svupper skrev:
Min sæson bliver bare bedre og bedre.. nu kan jeg så byde Wilson Chandler velkommen til den eksklusive gruppe der hedder "Nok ude for resten af sæson" sammen med Anthony Randolph og Joakim Noah.. udover dem har jeg så både Granger og Rose skadet på ubestemt tid, intet mindre end awesome :/
Granger er vist snart klar - ikke engang tanke kan Pacers...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2010, 0:41Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg bøjer mig i støvet.
Jeg bøjer mig i støvet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2010, 1:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Jeg bøjer mig i støvet.Jeg er i forvejen begravet i støv... når mit stort set 100% raske hold ikke engang kan holde fast i en 8.plads i D1 imod alle jeres hårdt skadede rosters, så kan det snart ikke blive mere pinligt... eller, jo, hvis jeg blev overhalet af Gaflen måske.. 🙁
madsberggreen skrev:
Jeg bøjer mig i støvet.
Jeg er i forvejen begravet i støv... når mit stort set 100% raske hold ikke engang kan holde fast i en 8.plads i D1 imod alle jeres hårdt skadede rosters, så kan det snart ikke blive mere pinligt... eller, jo, hvis jeg blev overhalet af Gaflen måske.. 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. marts 2010, 1:49Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg prøver jeg prøver ! Come on u boyz in Blue,Red and Yellow
jeg prøver jeg prøver ! Come on u boyz in Blue,Red and Yellow
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2010, 12:54Oprindeligt skrevet af: PacersCamby spillede da vist også en hæderlig kamp i nat... Hvis du da fik ham aktiveret.
Camby spillede da vist også en hæderlig kamp i nat... Hvis du da fik ham aktiveret.