NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2010, 15:00Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Nu stopper du Mike Brown... Det er anden gang indenfor en uge du lader LBJ sidde fordi han skal ha' en pause.... :@Så har der til gengæld været lidt gode minutter til Delonte West - ham har jeg ellers ikke fået spillet i år.
Jeg er desværre også blevet ramt af et par skader til Tony Parker og Biedrins, men jeg har da heldigvis et par nogenlunde backups at smide på banen- Hvordan går det med din bænk, Jan?
Crick skrev:
Nu stopper du Mike Brown... Det er anden gang indenfor en uge du lader LBJ sidde fordi han skal ha' en pause.... :@
Så har der til gengæld været lidt gode minutter til Delonte West - ham har jeg ellers ikke fået spillet i år.
Jeg er desværre også blevet ramt af et par skader til Tony Parker og Biedrins, men jeg har da heldigvis et par nogenlunde backups at smide på banen- Hvordan går det med din bænk, Jan?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2010, 17:53Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Crick skrev:
Nu stopper du Mike Brown... Det er anden gang indenfor en uge du lader LBJ sidde fordi han skal ha' en pause.... :@Så har der til gengæld været lidt gode minutter til Delonte West - ham har jeg ellers ikke fået spillet i år.
Jamen George Hill har jo steppet ganske godt op og jeg har på fornemmelsen at Parker snart er på vej væk fra Spurs, så de kan give tøjler til Hill.
L. Williams har også spillet ualmindelig godt på det sidste, så jeg klager skam ikke hvad andgår min bænk.
madsberggreen skrev:
Crick skrev:
Jamen George Hill har jo steppet ganske godt op og jeg har på fornemmelsen at Parker snart er på vej væk fra Spurs, så de kan give tøjler til Hill.
L. Williams har også spillet ualmindelig godt på det sidste, så jeg klager skam ikke hvad andgår min bænk.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 9:48Oprindeligt skrevet af: maliNogen der vil fortælle lidt om Elton Brand - Udonis Haslem mm traden? Men er jo lidt nysgerrig. 🙂
Nogen der vil fortælle lidt om Elton Brand - Udonis Haslem mm traden? Men er jo lidt nysgerrig. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 10:01Oprindeligt skrevet af: Crickmali skrev:
Nogen der vil fortælle lidt om Elton Brand - Udonis Haslem mm traden? Men er jo lidt nysgerrig. 🙂Hvor ser du det henne? Jeg kan ikke se den hverken her eller på yahoo...???
mali skrev:
Nogen der vil fortælle lidt om Elton Brand - Udonis Haslem mm traden? Men er jo lidt nysgerrig. 🙂
Hvor ser du det henne? Jeg kan ikke se den hverken her eller på yahoo...???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 10:40Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenVi er jo heller ikke i D2, Crick ... Men mit trade mangler at blive gennemført i hvert fald
Vi er jo heller ikke i D2, Crick ... Men mit trade mangler at blive gennemført i hvert fald
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 11:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Brand og 2nd round for Haslem, tror jeg det er, men er ikke sikker.
Brand og 2nd round for Haslem, tror jeg det er, men er ikke sikker.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 11:24Oprindeligt skrevet af: CrickDet hold der har fået Haslem har da gjort en god handel imo.
Det hold der har fået Haslem har da gjort en god handel imo.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 11:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSorry guys, men det kommer virkelig til at hænge over de næste par uger - er enten på arbejde 24/7 eller hænger med ungerne i armene (tror jeg... er ikke helt klar over det da jeg vist sover).
Har opdateret Yahoo, men IKKE NBAiKL siden.. hvis Jonas, Jens eller Stefan har mod på det, må I godt opdatere handelsside/holdsider.
Seneste handler:
Kyle Lowry(Highflyers) for Carlos Delfino(SilverFoxes)
Elton Brand + Crunch 2./11(FistFighters) for Udonis Haslem (Knuckles)
samt:
Knuckles waiver Richard Jefferson (skal også på FA siden).
Sorry guys, men det kommer virkelig til at hænge over de næste par uger - er enten på arbejde 24/7 eller hænger med ungerne i armene (tror jeg... er ikke helt klar over det da jeg vist sover).
Har opdateret Yahoo, men IKKE NBAiKL siden.. hvis Jonas, Jens eller Stefan har mod på det, må I godt opdatere handelsside/holdsider.
Seneste handler:
Kyle Lowry(Highflyers) for Carlos Delfino(SilverFoxes)
Elton Brand + Crunch 2./11(FistFighters) for Udonis Haslem (Knuckles)
samt:
Knuckles waiver Richard Jefferson (skal også på FA siden).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 17:16Oprindeligt skrevet af: wukhangJa jeg tog Brand. Et lille sats, men jeg elsker at gamble.
og jeg brugte aldrig Udonis
Ja jeg tog Brand. Et lille sats, men jeg elsker at gamble.
og jeg brugte aldrig Udonis
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. marts 2010, 18:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det er fint med et sats du kan jo altid waive hans kæmpe kontrakt hvis han ikke lever op til forventningerne
Ja det er fint med et sats du kan jo altid waive hans kæmpe kontrakt hvis han ikke lever op til forventningerne