NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2010, 13:25Oprindeligt skrevet af: CrickJeg vil også godt sende 2 time MVP Steve Nash afsted for pick nr. 1 🙂
Jeg vil også godt sende 2 time MVP Steve Nash afsted for pick nr. 1 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2010, 16:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMØF MØF...
MØF MØF...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2010, 19:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg smider Grant Hill i puljen for det pick, så er man fri for en overbetalt PG!
Jeg smider Grant Hill i puljen for det pick, så er man fri for en overbetalt PG!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2010, 19:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg vil også godt trade op for et lottery-pick.
Enten i en handel med mine to picks (begge ca 15) for et lottery-pick, eller en kombination af et af mine pick og en af de spillere der ikke er en del af min faste rotation.
Jeg vil også godt trade op for et lottery-pick.
Enten i en handel med mine to picks (begge ca 15) for et lottery-pick, eller en kombination af et af mine pick og en af de spillere der ikke er en del af min faste rotation.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2010, 23:25Oprindeligt skrevet af: Gaflenhva med en en tim duncan og en paul pierce ? så kan det være jeg måske får et talent i år =)
hva med en en tim duncan og en paul pierce ? så kan det være jeg måske får et talent i år =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. marts 2010, 12:14Oprindeligt skrevet af: SvupperAwesome, så er Noah så godt som erklæret ude resten af sæsonen :/
Awesome, så er Noah så godt som erklæret ude resten af sæsonen :/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. marts 2010, 12:27Oprindeligt skrevet af: bozzyYeah... Taj Gibson kan i såfald forsætte sit storspil (bortset fra i nat).
Yeah... Taj Gibson kan i såfald forsætte sit storspil (bortset fra i nat).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2010, 15:35Oprindeligt skrevet af: Svupperog så er der lige dobblet op på awesome!
Anthony Randolph er os lige blevet rygtet at være ude for sæsonen, det gør jo helt fantastisk det her..
og så er der lige dobblet op på awesome!
Anthony Randolph er os lige blevet rygtet at være ude for sæsonen, det gør jo helt fantastisk det her..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2010, 9:42Oprindeligt skrevet af: CrickNu stopper du Mike Brown... Det er anden gang indenfor en uge du lader LBJ sidde fordi han skal ha' en pause.... :@
Nu stopper du Mike Brown... Det er anden gang indenfor en uge du lader LBJ sidde fordi han skal ha' en pause.... :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. marts 2010, 10:37Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja og så blev Jamison skadet, han havde ellers scoret 17 point på 21 min. Surt
Ja og så blev Jamison skadet, han havde ellers scoret 17 point på 21 min. Surt