Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 445 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

1. Flying Peacocks 425 6589 2950 1810 485 223
2. Nilsson Silverfoxes 420 6982 2251 1301 439 331
3. Fr'berg FistFighters 418 6774 2302 1397 456 264
4. Bornh BeerGuzzlers 420 6811 2570 1178 421 178
5. Brøndby Big Ballers 396 6186 2455 1154 402 283
6. ReadingtonRimrockers 427 5244 2465 900 419 331
7. Dalum Allstars 425 6174 2213 1217 373 185
8. SlagTown Knuckles 422 5450 2063 1091 413 196
9. Bronx Burnin' Reds 394 4644 2100 887 237 301
10. TĺstrupCrunchMonkeys 400 4115 1753 1114 335 160

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan følge hvorfor man udsætter deadlinen. Der er ting i ligaen der er til at overse, f.eks spillere fra den anden division osv.. MEN deadlinen står på forsiden, og burde ikke være til at overse. At Kurt så har været så pædagogisk og flink at huske folk på det, er så en anden snak.

Hvis Ryan føler at han har skullet handle for impulsivt, synes jeg måske ikke der er så meget at gøre ved. Men kan da godt forstå hans argumenter - Synes bestemt ikke at vi skal ændre ved de få fastlagte datoer vi har. Det er bare bad luck hvis folk ikke er vågne nok...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

bozzy skrev:
Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan følge hvorfor man udsætter deadlinen. Der er ting i ligaen der er til at overse, f.eks spillere fra den anden division osv.. MEN deadlinen står på forsiden, og burde ikke være til at overse. At Kurt så har været så pædagogisk og flink at huske folk på det, er så en anden snak.

Hvis Ryan føler at han har skullet handle for impulsivt, synes jeg måske ikke der er så meget at gøre ved. Men kan da godt forstå hans argumenter - Synes bestemt ikke at vi skal ændre ved de få fastlagte datoer vi har. Det er bare bad luck hvis folk ikke er vågne nok...

Enig.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg må også indrømme at jeg ikke forstår det her deadline halløj. Når man er med i ligaen, forpligter man sig til at holde øje med hvad der sker af ting og sager - gør man ikke det, er det vel i bund og grund bare sur røv.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Deadline har stået inde på siden i hele sæsonen, jeg kan overhovedet ikke se hvorfor den skulle udsættes.

Det må sq være op til folk selv at holde øje med det!

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Nu ikke altid så sure og tvære.. som Kurt også siger, så har der jo fra administrationens side også været en del fravær mht. opdateringer og den slags, så personligt synes jeg bare det er super-cool at Kurt giver os en ekstra uge til at få fiflet med handler og den slags (eventuelt efter at de forskellige holdsider og seneste handler/fa-pickups er blevet opdateret?) - Det kan vel kun være godt for alle? Ja, undtagen dem der aldrig gider at trade alligevel, selvfølgelig.. 😛

Mht. min og Ryans seneste handel, så er jeg okay med at aflyse den/lade den gå tilbage (da vi måske føler den blev "forhastet" lidt pga. deadlinen), men tror dog ikke at jeg vil lave en ny handel i "bonus-ugen", da jeg ellers er nogenlunde tilfreds med min off-season roster.. man kan se det lidt som at vores spillere "failed the physical" efter handlen eller sådan noget.. det kan der vel ikke blive sure miner over, da det jo også kunne ske i virkelighedens NBA 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Der er skam ingen sure miner fra min side, men jeg er bare lidt uforstående omkring denne ekstra uge.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
Der er skam ingen sure miner fra min side, men jeg er bare lidt uforstående omkring denne ekstra uge.

+1

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

madsberggreen skrev:
I er ikke træt af at høre mig snakke om Andray Blatche endnu, vel?

Vil da gerne høre fra dig nu hvor Blatche igen viser vejen...

Update: Coach Flip Saunders benched Blatche early in the Wizards’ loss to the Bobcats Tuesday, and as a result Blatche probably won’t play Wednesday night at Indiana, the Associated Press reports.

Recommendation: Saunders said Blatche didn’t want to listen to him about playing better defense, then didn’t want to play the rest of the game. Not good. We’ll see how this affects Blatche after Tuesday, but for all his recent production, the Wizards have still dropped 12 straight.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Det er jo the Wizards dooomed
to [censored] up,

Hvem tror i egentlig bliver Råolie of the year

ReferencerSide 445 af 635Reference