Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 438 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Miller31 skrev:
Det havde du nok også haft hvis du ikke forærede mig Haywood 😉

:@

Oprindeligt skrevet af: Crick

madsberggreen skrev:
18 rebounds fra min SG igår - godt gået, Luol Deng.

Det slog mig lige, at jeg faktisk har de to bedst reboundende shooting guards i ligaen i Deng og Durant - Burde jeg så ikke have mere end 6 points i kategorien?

Kan vi ikke blive enige om at Deng aldrig har spillet et eneste minut som SG.... men at det er Yahoo der har fået en mindre hjerneblødning... 😉

Crick skrev:

madsberggreen skrev:
18 rebounds fra min SG igår - godt gået, Luol Deng.

Det slog mig lige, at jeg faktisk har de to bedst reboundende shooting guards i ligaen i Deng og Durant - Burde jeg så ikke have mere end 6 points i kategorien?

Kan vi ikke blive enige om at Deng aldrig har spillet et eneste minut som SG.... men at det er Yahoo der har fået en mindre hjerneblødning... 😉

Jo, sagtens - men nu er Deng jo ikke desto mindre SG i vores liga, som er emnet for denne tråd 🙂

Deng er forøvrigt stadig til salg, så hvis nogle af jer har brug for et boost i rebounds er han garanteret en opgradering over jeres nuværede SG eller SF.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Hmm er nu fint tilfreds med Curry,
som stod inde på en fantasy hjemme han har været en fantasy superstar jo tak.

reignmannr1 skrev:
Hmm er nu fint tilfreds med Curry,
som stod inde på en fantasy hjemme han har været en fantasy superstar jo tak.

Nu har du vel heller ikke ligefrem brug for rebounds med Thompson, Randolph, Jamison, Kidd og Westbrook 😉

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nej det er faktisk rimelig voldsomt specielt med mine pg's westbrook, Curry, Kidd alle har haft triple doubles indenfor de sidste par uger, nu er de også begyndt at levere stl allesammen så brokker mig skam ikke

Undskyld, men jeg kam simpelthen ikke lade være: 36-15-4-2-2

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

madsberggreen skrev:
Undskyld, men jeg kam simpelthen ikke lade være: 36-15-4-2-2

Har sagt til dig at du skal holde dit medlemsnummer til http://www.ridponysomenjydepige.dk for dig selv - vi gider ikke høre mere om dine eskapader.

Og så iøvrigt ... FFS hvor er fantasy irriterende. Det er ikke så meget at Beasley levere en 1-1-2-0-1 linie (har ham i en head-to-head PO WildCard kamp i øjeblikket 🙁 ), men i SportingNews der køber jeg D12 før nattens kamp og så levere han den værste linie i sæsonen (efter en lang række superkampe). OG fandmen om ikke jeg sælger Robin Lopez dagen før han gik amok med karierre høje point, og i stedet satser på Sergio Rodriguez som laver NADA i de to kampe han har haft.

Hader det her game ..... af og til.

Så fik du heller ikke Lopez' 5 blocks med igår, hva? Synd.

Jeg står 100% inde for mit engagement i jysk ponyridning. Det må i lære at leve med.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

I øvrigt en blockbuster indgået..

Hvad er folks holdninger? Bo lander en klasse-PG, men giver en klasse-C og ok billig swingman. Jens sender ungt blod for all-in på oprykning, jeg sælger en min startende PG for skrald, cap-space(på sigt) og håbet om at en af de unge bryder igennem.

ReferencerSide 438 af 635Reference