NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2010, 12:42Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hmm han er ikke på blocken lige i øjeblikket, det gør han det sgu for godt til, er rigtig imponeret over ham, Evans og Jennings var jo helige med både Martin og Redd var meget skadede, hvor Curry jo har skulle deles om alt med Ellis, synes næsten han gør det bedre end Ellis bedre skudprocenter og mindre TO's så gør det heller ikke noget han ligger i toppen af stl i ligaen
Hmm han er ikke på blocken lige i øjeblikket, det gør han det sgu for godt til, er rigtig imponeret over ham, Evans og Jennings var jo helige med både Martin og Redd var meget skadede, hvor Curry jo har skulle deles om alt med Ellis, synes næsten han gør det bedre end Ellis bedre skudprocenter og mindre TO's så gør det heller ikke noget han ligger i toppen af stl i ligaen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2010, 15:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnaaaaahhh alt har vel sin pris....
aaaaahhh alt har vel sin pris....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 16:36Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg sidder her og bliver lidt bekymret for Mads, der må da helt sikkert været et eller andet galt siden man ikk har hørt de dagelige praises omkring Blatche 😀
Jeg sidder her og bliver lidt bekymret for Mads, der må da helt sikkert været et eller andet galt siden man ikk har hørt de dagelige praises omkring Blatche 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 16:37Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupper skrev:
Jeg sidder her og bliver lidt bekymret for Mads, der må da helt sikkert været et eller andet galt siden man ikk har hørt de dagelige praises omkring Blatche 😀Det er fordi, at han tog den over i oneliner-tråden 😉
Svupper skrev:
Jeg sidder her og bliver lidt bekymret for Mads, der må da helt sikkert været et eller andet galt siden man ikk har hørt de dagelige praises omkring Blatche 😀
Det er fordi, at han tog den over i oneliner-tråden 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 16:43Oprindeligt skrevet af: PacersFem spillere i nat med 22 i snit.... Surt det ikke er der jeg skal vinde frem.
Fem spillere i nat med 22 i snit.... Surt det ikke er der jeg skal vinde frem.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 18:36Oprindeligt skrevet af: KnatLouiePacers skrev:
Fem spillere i nat med 22 i snit.... Surt det ikke er der jeg skal vinde frem.Så lad os lave en trade.. jeg ku godt bruge lidt flere PTS..
Pacers skrev:
Fem spillere i nat med 22 i snit.... Surt det ikke er der jeg skal vinde frem.
Så lad os lave en trade.. jeg ku godt bruge lidt flere PTS..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 18:40Oprindeligt skrevet af: SvupperJonas Emiliussen skrev:
Svupper skrev:
Jeg sidder her og bliver lidt bekymret for Mads, der må da helt sikkert været et eller andet galt siden man ikk har hørt de dagelige praises omkring Blatche 😀Det er fordi, at han tog den over i oneliner-tråden 😉
Mads mente så ikk at det var nok at fortælle os hvor god Blatche er, men nu skal resten af DK os vide det 😀
Jonas Emiliussen skrev:
Svupper skrev:
Mads mente så ikk at det var nok at fortælle os hvor god Blatche er, men nu skal resten af DK os vide det 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2010, 20:05Oprindeligt skrevet af: madsberggreenI nat var det ikke engang bare Blatche jeg havde at glæde mig over. Jeg havde seks mand i kamp der snittede 22-9,6-3,5-1-1, med Manu som eneste skuffelse.
Selvom jeg ikke spillede ham, er jeg også godt tilfreds med Robin Lopez 30-10-kamp - det lover godt for fremtiden, især hvis Amar'''e ryger.
I nat var det ikke engang bare Blatche jeg havde at glæde mig over. Jeg havde seks mand i kamp der snittede 22-9,6-3,5-1-1, med Manu som eneste skuffelse.
Selvom jeg ikke spillede ham, er jeg også godt tilfreds med Robin Lopez 30-10-kamp - det lover godt for fremtiden, især hvis Amar'''e ryger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. februar 2010, 12:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreen18 rebounds fra min SG igår - godt gået, Luol Deng.
Det slog mig lige, at jeg faktisk har de to bedst reboundende shooting guards i ligaen i Deng og Durant - Burde jeg så ikke have mere end 6 points i kategorien?
18 rebounds fra min SG igår - godt gået, Luol Deng.
Det slog mig lige, at jeg faktisk har de to bedst reboundende shooting guards i ligaen i Deng og Durant - Burde jeg så ikke have mere end 6 points i kategorien?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. februar 2010, 12:54Oprindeligt skrevet af: Miller31Det havde du nok også haft hvis du ikke forærede mig Haywood 😉
Det havde du nok også haft hvis du ikke forærede mig Haywood 😉