NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 13:36Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tænkte på når sæsonen er slut om vi ikke skulle lav nogle Awards, f.eks Roy i hver division ligesom bedste scoop Trade, værste Trade, hvert hold kunne jo indstille en MVP så der blev fundet en i hver division eller starting 5 i hver division,
Ved godt vi har prøvet det de andre år, men kune være sjovt hvis folk selv skulle indstille en fra sit eget hold som alle, og alle managers så stemte om hvem der var Roy, mip, dpoy, osv osv i hver division
Tænkte på når sæsonen er slut om vi ikke skulle lav nogle Awards, f.eks Roy i hver division ligesom bedste scoop Trade, værste Trade, hvert hold kunne jo indstille en MVP så der blev fundet en i hver division eller starting 5 i hver division,
Ved godt vi har prøvet det de andre år, men kune være sjovt hvis folk selv skulle indstille en fra sit eget hold som alle, og alle managers så stemte om hvem der var Roy, mip, dpoy, osv osv i hver division
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 14:03Oprindeligt skrevet af: maliLyder godt, og jeg vil gerne indstille min egen Dirk Nowitzki for Vince Carter og Ronnie Brewer og et anden runde pick som årets dummeste trade... 😮
Det er vist det man kalder for en mindre hjerneblødning af yours truly...
Lyder godt, og jeg vil gerne indstille min egen Dirk Nowitzki for Vince Carter og Ronnie Brewer og et anden runde pick som årets dummeste trade... 😮
Det er vist det man kalder for en mindre hjerneblødning af yours truly...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 14:28Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja men den havde man jo set komme : ) ej bliver spændende at se hvsfolk finder frem til.
Ja men den havde man jo set komme : ) ej bliver spændende at se hvsfolk finder frem til.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 18:45Oprindeligt skrevet af: JennerVille det ikke vaere sjovere hvis man kun kunne nominere andres spillere og ikke sine egne? Men kunne vaere sjovt at have MVPs baade for D1 og D2 osv, Maaske ogsaa et All NBAIKL 1st team, som ikke noedvendigs burde have de 5 bedste spillere, men de 5 der var vigtigst for diverse hold og betoed mest i ned- og oprykningskampene og mesterskabskampen....
Ville det ikke vaere sjovere hvis man kun kunne nominere andres spillere og ikke sine egne? Men kunne vaere sjovt at have MVPs baade for D1 og D2 osv, Maaske ogsaa et All NBAIKL 1st team, som ikke noedvendigs burde have de 5 bedste spillere, men de 5 der var vigtigst for diverse hold og betoed mest i ned- og oprykningskampene og mesterskabskampen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 20:35Oprindeligt skrevet af: CrickJeg vil også gerne indstille min G-Force handel som den dummeste.... Jeg kan ikke engang huske hvem jeg fik for ham... :@
Jeg vil også gerne indstille min G-Force handel som den dummeste.... Jeg kan ikke engang huske hvem jeg fik for ham... :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 22:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja lyder fint med et 1 division hold og et 2 division hold, også fint med at
man skal indstille 1 spiller fra de andre hold,
for ellers bliver man nok selv lidt farvet : )
Ja lyder fint med et 1 division hold og et 2 division hold, også fint med at
man skal indstille 1 spiller fra de andre hold,
for ellers bliver man nok selv lidt farvet : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 22:53Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Jeg vil også gerne indstille min G-Force handel som den dummeste.... Jeg kan ikke engang huske hvem jeg fik for ham... :@Den overvejede jeg også at indstille, men jeg tænkte jeg havde været nok efter dig over den handel 🙂
Crick skrev:
Jeg vil også gerne indstille min G-Force handel som den dummeste.... Jeg kan ikke engang huske hvem jeg fik for ham... :@
Den overvejede jeg også at indstille, men jeg tænkte jeg havde været nok efter dig over den handel 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2010, 0:08Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
I er ikke træt af at høre mig snakke om Andray Blatche endnu, vel?Her er hans averages siden Butler, Haywood og jamison blev tradet:24,8-9,8-2,8-1,4-1
Well, hvis man så sammenligner med en Carlos Boozer, der har lavet 24.3-16.3 -4.5-1.0-0.5 den sidste uges tid, så er det da bestemt helt hæderligt.. Er Blatche on the block? Rygterne siger at Boozer ihvertfald leder efter nyt hjem, så længe det er i Downtown's interesse.. og der er skam allerede kommet en del tilbud (nogle mere attraktive end andre, selvfølgelig), så hvis man er på udkig efter en solid PF/C, så bør man ikke holde sig tilbage.. ethvert tilbud får svar, og formentlig også et counter-offer, om muligt. B)
madsberggreen skrev:
I er ikke træt af at høre mig snakke om Andray Blatche endnu, vel?Her er hans averages siden Butler, Haywood og jamison blev tradet:24,8-9,8-2,8-1,4-1
Well, hvis man så sammenligner med en Carlos Boozer, der har lavet 24.3-16.3 -4.5-1.0-0.5 den sidste uges tid, så er det da bestemt helt hæderligt.. Er Blatche on the block? Rygterne siger at Boozer ihvertfald leder efter nyt hjem, så længe det er i Downtown's interesse.. og der er skam allerede kommet en del tilbud (nogle mere attraktive end andre, selvfølgelig), så hvis man er på udkig efter en solid PF/C, så bør man ikke holde sig tilbage.. ethvert tilbud får svar, og formentlig også et counter-offer, om muligt. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2010, 11:28Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Lige en opsang omkring Stephen Curry, hurry hurry hurry comeback watch Stephen Curry, watch once watch twice, rookie og the year award for is so nice,
Og tænk jeg var tæt på at Trade mit Pick nr 11 væk fordi jeg ikke troede han var værd at satse på, godt man tog chance
Lige en opsang omkring Stephen Curry, hurry hurry hurry comeback watch Stephen Curry, watch once watch twice, rookie og the year award for is so nice,
Og tænk jeg var tæt på at Trade mit Pick nr 11 væk fordi jeg ikke troede han var værd at satse på, godt man tog chance
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2010, 12:08Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnokay okay... hvad skal du så ha' for ham der Del Curry, Jnr da?
okay okay... hvad skal du så ha' for ham der Del Curry, Jnr da?