NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2010, 16:55Oprindeligt skrevet af: maliOg iøvrigt angående Collison, så må man da virkelig sige at han har overrasket alt og alle. I mine øjne var han noget af en skuffelse i college, hvor han aldrig fik indfriet forventningerne for UCLA - og hvor han i sit junior og senior år vel nærmest ikke udviklede sig umiddelbart.
http://sports.espn.go.com/ncb/player/profile?playerId=26892
At han så nu mindre et år efter nærmest bærer et NBA-hold mod playoffs, er der vist ingen der havde set komme... 😐
Og iøvrigt angående Collison, så må man da virkelig sige at han har overrasket alt og alle. I mine øjne var han noget af en skuffelse i college, hvor han aldrig fik indfriet forventningerne for UCLA - og hvor han i sit junior og senior år vel nærmest ikke udviklede sig umiddelbart.
At han så nu mindre et år efter nærmest bærer et NBA-hold mod playoffs, er der vist ingen der havde set komme... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2010, 17:54Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Mads, Mads, Mads dog.Jeg havde slet ikke set at Darren Collison stadig sidder på din RD plads :O Ligeså snart man så at han var en tripple-double maskine og vidste at CP3 var ude i længere tid, hvorfor sæften røg han ikke ind i din aktive roster (i stedet for at skaffe Skip-to-my-Lou)?
Iøvrigt sjovt hvorledes Svinet gav ham op for cap space og derefter smed Peter ham videre for Azabuiki... men okay - hvem kunne vide at han ville være SÅ god. Havde NOH ikke haft CP3, var han vel et lock for ROY. Og i hvert fald ligaens hurtigste spiller.
Ja, det er sådan noget man godt kan slå sig selv oveni nødden over.. især da man valgte at beholde Eric Maynor istedet for Collison (da han jo var bedre i college og blev draftet højere), og Azubuike så samtidigt valgte at gå ned for sæsonen med en skade.. double bad luck... no wonder at jeg rykker ned i år.
Danish TWolf skrev:
Mads, Mads, Mads dog.Jeg havde slet ikke set at Darren Collison stadig sidder på din RD plads :O Ligeså snart man så at han var en tripple-double maskine og vidste at CP3 var ude i længere tid, hvorfor sæften røg han ikke ind i din aktive roster (i stedet for at skaffe Skip-to-my-Lou)?
Iøvrigt sjovt hvorledes Svinet gav ham op for cap space og derefter smed Peter ham videre for Azabuiki... men okay - hvem kunne vide at han ville være SÅ god. Havde NOH ikke haft CP3, var han vel et lock for ROY. Og i hvert fald ligaens hurtigste spiller.
Ja, det er sådan noget man godt kan slå sig selv oveni nødden over.. især da man valgte at beholde Eric Maynor istedet for Collison (da han jo var bedre i college og blev draftet højere), og Azubuike så samtidigt valgte at gå ned for sæsonen med en skade.. double bad luck... no wonder at jeg rykker ned i år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 4:11Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkmali skrev:
Og iøvrigt angående Collison, så må man da virkelig sige at han har overrasket alt og alle. I mine øjne var han noget af en skuffelse i college, hvor han aldrig fik indfriet forventningerne for UCLA - og hvor han i sit junior og senior år vel nærmest ikke udviklede sig umiddelbart.
At han så nu mindre et år efter nærmest bærer et NBA-hold mod playoffs, er der vist ingen der havde set komme... 😐bob-bob... De store programmer tillader jo ikke statpadding som man ser på visse andre hold, hvor en spiller skal bære det hele. Jeg synes bestemt ikke han var en skuffelse i UCLA, snarere tværtimod, og mig bekendt så var Westbrook da noget nær bænkspiller, og spillede da vist ovenikøbet mest SG da han spillede der og se ham nu...
Jeg havde umiddelbart de samme forventninger til ham som Ty Lawson, da han blev sat "fri".
mali skrev:
bob-bob... De store programmer tillader jo ikke statpadding som man ser på visse andre hold, hvor en spiller skal bære det hele. Jeg synes bestemt ikke han var en skuffelse i UCLA, snarere tværtimod, og mig bekendt så var Westbrook da noget nær bænkspiller, og spillede da vist ovenikøbet mest SG da han spillede der og se ham nu...
Jeg havde umiddelbart de samme forventninger til ham som Ty Lawson, da han blev sat "fri".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 7:21Oprindeligt skrevet af: maliNu var min stat-reference heller ikke det der skulle bære mit argument. Faktum var altså at han var en skuffelse på sit senior year og at han ikke udviklede sig, som de havde forventet... Hvilket jo ikke nødvendigvis kan ses på hans stats - men det var mere bare den generelle consensus, som jeg husker det.. B)
Nu var min stat-reference heller ikke det der skulle bære mit argument. Faktum var altså at han var en skuffelse på sit senior year og at han ikke udviklede sig, som de havde forventet... Hvilket jo ikke nødvendigvis kan ses på hans stats - men det var mere bare den generelle consensus, som jeg husker det.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 10:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenI er ikke træt af at høre mig snakke om Andray Blatche endnu, vel?
Her er hans averages siden Butler, Haywood og jamison blev tradet:24,8-9,8-2,8-1,4-1
I er ikke træt af at høre mig snakke om Andray Blatche endnu, vel?
Her er hans averages siden Butler, Haywood og jamison blev tradet:24,8-9,8-2,8-1,4-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 10:36Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet havde været spændende hvis det havde været ekstraordinært... 😉
Det havde været spændende hvis det havde været ekstraordinært... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 10:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Det havde været spændende hvis det havde været ekstraordinært... 😉Tjah - nogle ville nok påstå at en PF der snittede 25-10 og kun kostede tre millioner hørte til i den ekstraordinære kategori, men vi har selvfølgelig forskellige grænser for hvad vi bliver benovet over.
Hvordan er det egentlig gået med Josh Howard siden traden? 😉
Stefan Nellemoes skrev:
Det havde været spændende hvis det havde været ekstraordinært... 😉
Tjah - nogle ville nok påstå at en PF der snittede 25-10 og kun kostede tre millioner hørte til i den ekstraordinære kategori, men vi har selvfølgelig forskellige grænser for hvad vi bliver benovet over.
Hvordan er det egentlig gået med Josh Howard siden traden? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 11:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet går fint - dejlig udløbende kontrakt...
Det går fint - dejlig udløbende kontrakt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 11:24Oprindeligt skrevet af: bozzyDer er udsalg hos Jailblazers. Se på min side...
Desuden går det fremragende for tiden. Camby kom til Blazers og blev skadet i hans tredje kamp, Calderon taber for tiden den indbyrdes kamp mod Jack og Al Jefferson spiller elendigt.
Thank God for Kobe Bryant (og Taj Gibson)
Der er udsalg hos Jailblazers. Se på min side...
Desuden går det fremragende for tiden. Camby kom til Blazers og blev skadet i hans tredje kamp, Calderon taber for tiden den indbyrdes kamp mod Jack og Al Jefferson spiller elendigt.
Thank God for Kobe Bryant (og Taj Gibson)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2010, 11:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg har Kurt endelig fået den skade der kan få taburetten til at vælte? Ellere rettere den yderste flig af det ene ben til at småryste 😉
WADE come back!!!!
Og har Kurt endelig fået den skade der kan få taburetten til at vælte? Ellere rettere den yderste flig af det ene ben til at småryste 😉
WADE come back!!!!