Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 434 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

madsberggreen skrev:

Miller31 skrev:
Mads du er alles mor!

Og Luke Skywalkers far.

Er du Grynternes far :O :O :O

Hhhmmm, er jeg den eneste der finder det mildt homo-erotisk at forestille sig Mads og Anders stå og krydse klinger mens Daddy Skywalker er iført sort lak og læder 😐

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:

madsberggreen skrev:

Miller31 skrev:
Mads du er alles mor!

Og Luke Skywalkers far.

Hhhmmm, er jeg den eneste der finder det mildt homo-erotisk at forestille sig Mads og Anders stå og krydse klinger mens Daddy Skywalker er iført sort lak og læder 😐

Jeg tror jeg svarer på alles vegne, når jeg siger: JA!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Miller31 skrev:

Danish TWolf skrev:

madsberggreen skrev:

Miller31 skrev:
Mads du er alles mor!

Og Luke Skywalkers far.

Jeg tror jeg svarer på alles vegne, når jeg siger: JA!

Især hvis der er tale om den nedre kødklinge, som i hvert fald jeg foretrækker at fægte med.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Sikke et par afskysvækkende tanker der bliver luftet her en højhellig tirsdag!... lad mig straks lede tankerne tilbage på noget mindre perverst,

så som

BRONX BURNIN REDS!!!

okay. Here's the deal. Jeg er i Indien og har ikke alverdens tid til at lege med NBAiKL, heldigvis venter vi primært på årets draft som vi møjsomligt har hamstret picks til.
1. rundepicks er mere eller mindre ikke til salg, medmindre der kommer et tilbud der ikke kan afslås. Vi snakker en no-brainer her.
2. rundepicks kan snildt erhverves. Vi snakker her primært handler involverende waivers a la carte, og/eller udløbende kontrakter.

Tænk over det, og send et forslag hvis du lyster. Jeg skal prøve at svare om ikke før så i weekenden!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg ligger nr 1 !! hvis man vender tabellen !

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Sergio Rodriguez med 18-5-6-2-1 i sin anden start for Knicks og Mike D'Antoni's stat venlige system. Lavede i sin foerste start 8 steals, og ser ud til at han bliver fast man paa point guarden i New York. Yes, very nice...B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Mads, Mads, Mads dog.

Jeg havde slet ikke set at Darren Collison stadig sidder på din RD plads :O Ligeså snart man så at han var en tripple-double maskine og vidste at CP3 var ude i længere tid, hvorfor sæften røg han ikke ind i din aktive roster (i stedet for at skaffe Skip-to-my-Lou)?

Iøvrigt sjovt hvorledes Svinet gav ham op for cap space og derefter smed Peter ham videre for Azabuiki... men okay - hvem kunne vide at han ville være SÅ god. Havde NOH ikke haft CP3, var han vel et lock for ROY. Og i hvert fald ligaens hurtigste spiller.

Oprindeligt skrevet af: mali

Jo jo, jeg ved skam godt at han sidder der. Og bare rolig, jeg "tanker" ikke... Det er jo alligevel ikke i denne sæson at jeg skal toppe og jeg har svært ved at se at jeg har mulighed for at hoppe meget i stillingen. Og jeg forsøger skam også at få lavet nogle trades, så jeg kan få ham ind på holdet, men det går lidt langsomt...
Og den eneste måde jeg kan få Collison ind er jo ved at waive en af de andre tosser på min roster. Og det ville så give mig unødige waiver-udgifter. Og ja, jeg er nok lidt nærig.
Men ingen tvivl om at Collison var blevet smidt ind for længst, hvis jeg havde mulighed for at rykke op.
Så lige nu handler det for det først og fremmest for mig om at få noget cap-space, så der er god plads til CB4's nye (måske max-kontrakt) og til at hive nogle draft-picks ind på min roster.

Så det hele er gennemtænkt - måske ikke så godt gennemtænkt, men det er jo en hel anden sag... B)

Oprindeligt skrevet af: mali

Men jeg kan da også godt se, at jeg nok bare burde at have waivet fx mcguires meget lille kontrakt og smidt Collison ind, da CP3 gik i stykker. Men jeg må jo lige påvise min rookie-status i det her spil engang imellem- se Vince Carter traden 🙁

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Der er nok mange der har sagt ja el. Nej til nogle trades man fortryder nu,

over den sidste måned er mine statleaders som følger
pg Curry 19.9
reb Randolph 13.0
stl Kidd 2.8
ast Westbrook 9.2
blk Thompson 1.3

lidt overraskende Curry og Kidd fører i henholdsvis pg og ast, men Kidd er virkelig trådt i karakter henover den sidste måne, og har gjort at mit stl gennemsnit er røget i vejret. Westbrook og Curry skal også bare fortsætte deres udvikling med at yde i alle kategorier undtagen blk.

ReferencerSide 434 af 635Reference