NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2010, 16:01Oprindeligt skrevet af: Crunchjeg skal nok få gjort plads til en Dwayne Wade hvis det er:)
jeg skal nok få gjort plads til en Dwayne Wade hvis det er:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2010, 8:28Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn havde 5 spillere i action i nat, jamison var den dårligst reboundende spiller med 8, og godt at se Curry og Westbrook efterhånden er ved at
være fantasy stude,Curty er jo allerede blevet GS ansigt udadtil
Damn havde 5 spillere i action i nat, jamison var den dårligst reboundende spiller med 8, og godt at se Curry og Westbrook efterhånden er ved at
være fantasy stude,
Curty er jo allerede blevet GS ansigt udadtil
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 10:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenBlatche-watch: 25-11-2-2-2
Nu begynder jeg snart at turde tro på, at jeg har udruget en guldfugl.
Blatche-watch: 25-11-2-2-2
Nu begynder jeg snart at turde tro på, at jeg har udruget en guldfugl.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 12:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg vil nok sige at Svinet og jeg har udruget Blatche.. Han kom bare ud af ægget hos dig 😉
Jeg vil nok sige at Svinet og jeg har udruget Blatche.. Han kom bare ud af ægget hos dig 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 12:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nogen andre end mig der tror på Curry som ROY, han har jo været alt for vild de sidste par måneder. Surt Ellis ikke er skadet
noget oftere da det så ellers ville være en no brainer
Nogen andre end mig der tror på Curry som ROY, han har jo været alt for vild de sidste par måneder. Surt Ellis ikke er skadet
noget oftere da det så ellers ville være en no brainer
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 13:10Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Jeg vil nok sige at Svinet og jeg har udruget Blatche.. Han kom bare ud af ægget hos dig 😉Jeg vælger at tolke præfikset i "udruget", som at ordet henviser til rugeprocessens afsluttende stadie 🙂
Jeg er hans mor nu, bitches!
Miller31 skrev:
Jeg vil nok sige at Svinet og jeg har udruget Blatche.. Han kom bare ud af ægget hos dig 😉
Jeg vælger at tolke præfikset i "udruget", som at ordet henviser til rugeprocessens afsluttende stadie 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 13:14Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Miller31 skrev:
Jeg vil nok sige at Svinet og jeg har udruget Blatche.. Han kom bare ud af ægget hos dig 😉Jeg vælger at tolke præfikset i "udruget", som at ordet henviser til rugeprocessens afsluttende stadie 🙂
MAMA MAMA MAMA....... 😀
madsberggreen skrev:
Miller31 skrev:
MAMA MAMA MAMA....... 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 13:15Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesShow dem' titties!
Show dem' titties!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 13:21Oprindeligt skrevet af: Miller31Mads du er alles mor!
Mads du er alles mor!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2010, 13:33Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Mads du er alles mor!Og Luke Skywalkers far.
Miller31 skrev:
Mads du er alles mor!
Og Luke Skywalkers far.