Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 432 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crunch

HURRA for at Al Thornton er røget til Washington. måske årets bedste kamp. 21 pts. 5 reb. 4. Blk og 2 stl.
er med på det ikke er Superman stats men en del bedre end 10-4-1-0,2 som hans gennemsnit for sæsonen har været.
CJ Watson har snittet 24,5 pts 4 reb 3 ass (tihi) & 2,3 stl i de sidste 3 kampe
samlet lønbudget på 2,9 millioner

9ende plads her kommer jeg!!!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Endnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0

Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.

Det er forøvrigt også dejligt at se at Robin Lopez er begyndt at få +30 minutter hver aften i Phoenix. Det er sgu et par billige bigs jeg fik skaffet mig der!

Oprindeligt skrevet af: Crick

madsberggreen skrev:
Endnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0

Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.

Det er forøvrigt også dejligt at se at Robin Lopez er begyndt at få +30 minutter hver aften i Phoenix. Det er sgu et par billige bigs jeg fik skaffet mig der!

Nu fik jeg ikke set anden halvleg men var hans stats ikke nogenlunde 18-11-3 efter de 2 første quaters? Gik han helt ned eller hvad ksete der?

Jeg så ikke selv kampen - så Cleveland mod Bobcats. Men mon ikke der skete hvad der plejer at ske for ham - at han mistede koncentrationen og coastede resten af vejen? Uanset hvad er jeg stadig meget optimistisk for fremtiden - sp lige at han havde snittet omkring 16-8 i ti kampe udne Jamison denne sæson, så mon ikke vi kan forvente noget i den retning resten af sæsonen?

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jonas Emiliussen skrev:
Peter, glem ikke at Brewer meget nemt kan miste værdi i Memphis også - så add lige en oveni

Haha, så får han selvfølgelig også en skade i sin allerførste kamp med Grizzlies (dog efter at have lavet 2 steals på 11 minutter)... great. Men til gengæld er Chalmers og Mo Will tilbage igen, så jeg kan jacke flere kampe ind på PG og Util.. yessir. 9th place, here I come!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Efter 6 min af 2q havde Blatche 18-9-2. Så han har lavet en "Blatche" derefter og er gået i stå.

Classic Blatche 🙂

Endnu en god nat for Blatche med 24-6-3-1-2. Jeg er sgu efterhånden ret begejstret for knægten, selvom jeg efterhånden står med et helt Sydhavnsk problem med alle de kampe jeg får spillet for tiden.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Halløjsa...

så har Bogut den længste streak af kampe i NBA med mindst et låg (19) - og 5 låg i hver af de sidste to kampe. Damn boy, han viser i denne sæson virkelig at han var #1 pick værdig - også selvom de fleste jo nok ville tage CP3 over ham i dag 😉

Men sådan en 18-13-4 med 5 låg er sq ikke noget man løfter øjenbrynet efter længere når det gælder den store Aussie.

BIG LOVE for NBA's anden bedste BLOCKER !!!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det må være hårde tider hos Danish TWolf.... Holdet har nu en kategori hvor de kun har 8 point..... Det er vist på tide at de strammer sig lidt an... 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg er SÅÅÅÅ tæt på at tanke sæsonen og gå i rebuild mode 🙁

ReferencerSide 432 af 635Reference