NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 9:08Oprindeligt skrevet af: CrunchHURRA for at Al Thornton er røget til Washington. måske årets bedste kamp. 21 pts. 5 reb. 4. Blk og 2 stl.
er med på det ikke er Superman stats men en del bedre end 10-4-1-0,2 som hans gennemsnit for sæsonen har været.
CJ Watson har snittet 24,5 pts 4 reb 3 ass (tihi) & 2,3 stl i de sidste 3 kampe
samlet lønbudget på 2,9 millioner9ende plads her kommer jeg!!!
HURRA for at Al Thornton er røget til Washington. måske årets bedste kamp. 21 pts. 5 reb. 4. Blk og 2 stl.
er med på det ikke er Superman stats men en del bedre end 10-4-1-0,2 som hans gennemsnit for sæsonen har været.
CJ Watson har snittet 24,5 pts 4 reb 3 ass (tihi) & 2,3 stl i de sidste 3 kampe
samlet lønbudget på 2,9 millioner
9ende plads her kommer jeg!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 11:08Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEndnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0
Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.
Det er forøvrigt også dejligt at se at Robin Lopez er begyndt at få +30 minutter hver aften i Phoenix. Det er sgu et par billige bigs jeg fik skaffet mig der!
Endnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0
Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.
Det er forøvrigt også dejligt at se at Robin Lopez er begyndt at få +30 minutter hver aften i Phoenix. Det er sgu et par billige bigs jeg fik skaffet mig der!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 12:23Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Endnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.
Nu fik jeg ikke set anden halvleg men var hans stats ikke nogenlunde 18-11-3 efter de 2 første quaters? Gik han helt ned eller hvad ksete der?
madsberggreen skrev:
Endnu en god kamp fra Blatche, om end ikke lige så overvældende som sidst: 18-11-3-1-0Det så dog lovende ud efter første quarter, hvor han havde 10 points, 7 rebounds og 3 assists - desværre kunne han ikke holde dampen oppe.
Nu fik jeg ikke set anden halvleg men var hans stats ikke nogenlunde 18-11-3 efter de 2 første quaters? Gik han helt ned eller hvad ksete der?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 12:26Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg så ikke selv kampen - så Cleveland mod Bobcats. Men mon ikke der skete hvad der plejer at ske for ham - at han mistede koncentrationen og coastede resten af vejen? Uanset hvad er jeg stadig meget optimistisk for fremtiden - sp lige at han havde snittet omkring 16-8 i ti kampe udne Jamison denne sæson, så mon ikke vi kan forvente noget i den retning resten af sæsonen?
Jeg så ikke selv kampen - så Cleveland mod Bobcats. Men mon ikke der skete hvad der plejer at ske for ham - at han mistede koncentrationen og coastede resten af vejen? Uanset hvad er jeg stadig meget optimistisk for fremtiden - sp lige at han havde snittet omkring 16-8 i ti kampe udne Jamison denne sæson, så mon ikke vi kan forvente noget i den retning resten af sæsonen?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 15:36Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJonas Emiliussen skrev:
Peter, glem ikke at Brewer meget nemt kan miste værdi i Memphis også - så add lige en oveniHaha, så får han selvfølgelig også en skade i sin allerførste kamp med Grizzlies (dog efter at have lavet 2 steals på 11 minutter)... great. Men til gengæld er Chalmers og Mo Will tilbage igen, så jeg kan jacke flere kampe ind på PG og Util.. yessir. 9th place, here I come!
Jonas Emiliussen skrev:
Peter, glem ikke at Brewer meget nemt kan miste værdi i Memphis også - så add lige en oveni
Haha, så får han selvfølgelig også en skade i sin allerførste kamp med Grizzlies (dog efter at have lavet 2 steals på 11 minutter)... great. Men til gengæld er Chalmers og Mo Will tilbage igen, så jeg kan jacke flere kampe ind på PG og Util.. yessir. 9th place, here I come!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2010, 15:58Oprindeligt skrevet af: Miller31Efter 6 min af 2q havde Blatche 18-9-2. Så han har lavet en "Blatche" derefter og er gået i stå.
Classic Blatche 🙂
Efter 6 min af 2q havde Blatche 18-9-2. Så han har lavet en "Blatche" derefter og er gået i stå.
Classic Blatche 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2010, 10:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEndnu en god nat for Blatche med 24-6-3-1-2. Jeg er sgu efterhånden ret begejstret for knægten, selvom jeg efterhånden står med et helt Sydhavnsk problem med alle de kampe jeg får spillet for tiden.
Endnu en god nat for Blatche med 24-6-3-1-2. Jeg er sgu efterhånden ret begejstret for knægten, selvom jeg efterhånden står med et helt Sydhavnsk problem med alle de kampe jeg får spillet for tiden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2010, 11:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHalløjsa...
så har Bogut den længste streak af kampe i NBA med mindst et låg (19) - og 5 låg i hver af de sidste to kampe. Damn boy, han viser i denne sæson virkelig at han var #1 pick værdig - også selvom de fleste jo nok ville tage CP3 over ham i dag 😉
Men sådan en 18-13-4 med 5 låg er sq ikke noget man løfter øjenbrynet efter længere når det gælder den store Aussie.
BIG LOVE for NBA's anden bedste BLOCKER !!!
Halløjsa...
så har Bogut den længste streak af kampe i NBA med mindst et låg (19) - og 5 låg i hver af de sidste to kampe. Damn boy, han viser i denne sæson virkelig at han var #1 pick værdig - også selvom de fleste jo nok ville tage CP3 over ham i dag 😉
Men sådan en 18-13-4 med 5 låg er sq ikke noget man løfter øjenbrynet efter længere når det gælder den store Aussie.
BIG LOVE for NBA's anden bedste BLOCKER !!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2010, 15:30Oprindeligt skrevet af: CrickDet må være hårde tider hos Danish TWolf.... Holdet har nu en kategori hvor de kun har 8 point..... Det er vist på tide at de strammer sig lidt an... 🙂
Det må være hårde tider hos Danish TWolf.... Holdet har nu en kategori hvor de kun har 8 point..... Det er vist på tide at de strammer sig lidt an... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2010, 15:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg er SÅÅÅÅ tæt på at tanke sæsonen og gå i rebuild mode 🙁
Jeg er SÅÅÅÅ tæt på at tanke sæsonen og gå i rebuild mode 🙁