Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 431 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

reignmannr1 skrev:
Ja det er alrif let at være bagklog, kig på blatche godt
nok efter 1 kamp han har gjort det godt, men der var vist ikke nogen der havde set Wizards udforme sig som den har gjort

Jeg vælger også at tro at Blatche kampen i nat var et fluke.... Han stats løfter sig selvfølgelig men det sker jo engang imellem at en ok spiller har en kanon kamp. (F.eks Watson)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu har Blatche jævnligt leveret den slags, både som starter og fra bænken. Knægtens er rå, men potentialet er stort. Han startede basket i en høj alder, men er knap 7 fod, kan skyde, løbe og har nogle af de bedste afleveringer jeg har set fra en inside-spiller i ligaen.

Desværre er han uskolet, ustabil og ukoncentreret. Det er det eneste der afholder ham fra et gennembrud, udover hans til tider noget dårlige hænder.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Kan vi lige få en forklaring på Andre Miller for Rafer Alston dealen? den er ikke på handelssiden?

Jenner skrev:
Kan vi lige få en forklaring på Andre Miller for Rafer Alston dealen? den er ikke på handelssiden?

Hvor ser du den handel henne?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:

reignmannr1 skrev:
Ja det er alrif let at være bagklog, kig på blatche godt
nok efter 1 kamp han har gjort det godt, men der var vist ikke nogen der havde set Wizards udforme sig som den har gjort

Jeg vælger også at tro at Blatche kampen i nat var et fluke.... Han stats løfter sig selvfølgelig men det sker jo engang imellem at en ok spiller har en kanon kamp. (F.eks Watson)

Jeg tror selvfølgelig helleri kke på at Blatche bliver en 33-13-mand fra nu af, men man må da erkende at han står i en idéel situation til et, i hvert fald statistisk, gennembrud. Desuden har vi jo før set big men der pludselig eksploderede out of nowhere - f.eks Zach Randolph og Jermaine O'Neal.

Jeg er ret fortrøstningsfuld i forhold til Blatches fremtid, og super glad for at jeg insisterede på at få ham med i Rubio-handlen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jenner skrev:

Ved ikk hvorfor den ikk er kommet på endnu, men den hedder:

Dalum Allstars sender:
Andre Miller (6,7 mio)

Brøndby Big Ballers sender:
Rafer Alston (5.25 mio) + Ime Udokas waiver (74.455k) + Damon Stoudamire's waiver (435.000k) + SlagTown Royal Knuckles 2. runde pick 2010
🙂

Svupper skrev:

Jenner skrev:

Ved ikk hvorfor den ikk er kommet på endnu, men den hedder:

Dalum Allstars sender:
Andre Miller (6,7 mio)

Brøndby Big Ballers sender:
Rafer Alston (5.25 mio) + Ime Udokas waiver (74.455k) + Damon Stoudamire's waiver (435.000k) + SlagTown Royal Knuckles 2. runde pick 2010
🙂

Okay det er sgu da ganske udemærket trade for Brøndby nu hvor Blake er sendt til Clippers.

Oprindeligt skrevet af: mali

Jo, jeg tror vist at vi begge er godt tilfredse med den trade. Jeg ville gerne af med gamle Andre Millers dyre kontrakt. Og jeg er fint tilfreds med at få en udløbende kontrakt og to "udløbende" waivers samt et ca 21.-25. pick oveni hatten.
Miller har været rigtigt godt kørende mens Roy og Blake har været ude - og jeg tror faktisk at BBB nok skal blive glad for ham. 🙂
Som jeg ser det, kan jeg hverken komme meget frem eller tilbage i stillingen, så jeg kan godt leve med tabet af Millers produktion.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Præcis og jeg håber på at Miller måske kan redde mig en oprykning efter en skuffende første halvdel af sæsonen 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Havde håbet at få opdateret på arbejde Fredag... men ligger syg (og det er sq ikke nemt at komme sig med to spædbørn der skal sørges for også) 🙁

Miller er klart bedre end Rafer, men jeg lader handlen gå igennem da Mads laver en "NYK" og fisker en brik til genopbygning (Knuckles' pick).

ReferencerSide 431 af 635Reference