Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 439 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Miller31 skrev:
I øvrigt en blockbuster indgået..

Hvad er folks holdninger? Bo lander en klasse-PG, men giver en klasse-C og ok billig swingman. Jens sender ungt blod for all-in på oprykning, jeg sælger en min startende PG for skrald, cap-space(på sigt) og håbet om at en af de unge bryder igennem.

Det virker meget fair, hvis det er det de stod og manglede på hver deres hold.

Umiddelbart synes jeg ikke det ser ud til at nogen af dem er blev "snydt".

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg synes også det ser fair ud. Selvom Davis er en stor kontrakt er han dal ige den spiller Bo har efterlyst, så godt gået at han har fået ham uden at måtte slippe nogle picks eller unge spillere.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er godt tilfreds med traden, selvom at det var hårdt at skille sig af med Camby. Men spørgsmålet er hvor mange kampe den gamle mand overlever hos Blazers med deres held,

Synes det var en fair trade for alle tre parter, og vil gerne takke de to andre for god beslutsomhed og en god handel.

Du siger for øvrigt selv i insider-tråden, at du er blevet lidt tynd under kurven nu, Bo - du kan jo eventuelt kigge på om du er interesseret i en af mine reserve-bigs. Efter Blatche er steppet op har jeg ikke brug for både Lopez og Biedrins.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg vil også gerne takke Jens og Bo for en god handel.. Jeg tror netop vi alle vandt på dette trade. Jens og Bo har begge brug for fire-power nu, mens jeg bygger op om Rubio, Hawes, Green, 4 1st rounders og lidt andet lir, så i år og næste handler det mest om at blive i D1.

Derfor var det ret væsentligt at "slipper af med" Barons kontrakt, da den strækker sig til efter Rubio ville joine ligaen og han trods alt er nedadgående.

I den forbindelse er Marion i øvrigt up for grabs, så henvend jer, hvis det har interesse, han er trods alt stadig solid og ikke absurd dyr. Desuden må man gerne henvende sig hvis man vil af med enhver form for produktiv spiller med en kontrakt som ender senest i 2011, så kan vi nok arbejde noget ud.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kan Christian bestemme sig?

Djursland GangStars har valgt at give waive
SG Dahntay Jones

I øvrigt sejt nok at satse på McGrady!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Vil også gerne takke Bo og Xtian for dealen, og min mor der støttede mig og gud, og min pegefinger der klikkede "send" på beskeden med dealen til Kurt. TAK!

Jeg har før leget med ilden med at kombinere mit held (eller mangel på samme) med Clippers franchisets held: resultat = #1 pick skadet for sæsonen før han nåede at spille 1 min.

Nu leger vi så igen, en gammel skadesplaget center (har jo før fået Big Ben, Jermaine O'Neal og Brand at gå kold, så hvad kan jeg mon gøre ved Camby?) hos ligaens mest skadesplagede hold. Personligt forventer jeg at han bliver halshugget af en ridder der kommer ud af et sort hul i Rose Garden (Greg Odens anus?) der fungerer som tidsmaskine... Men kun fantasien sætter grænser med mit held!

Stefan Nellemoes skrev:
Kan Christian bestemme sig?

Djursland GangStars har valgt at give waive
SG Dahntay Jones

I øvrigt sejt nok at satse på McGrady!

Ja, det er da et ret ballsy move! Og hvis McGrady ender med at signe en minimumskontrakt med NY (hvad han jo har hintet til) har det potentiale til at blive en rigtig god signing.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

@Stefan.

Var nødvendigt for at holde mig under 12 mand på rosteren.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Det var da iøvrigt også årets første 3-way trade, hvis jeg ikke tager helt fejl..? Dem ska' vi da ha' nogle flere af!

ReferencerSide 439 af 635Reference