NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 19:42Oprindeligt skrevet af: KnatLouieCrick skrev:
Tak for Head forresten..... 😉...det sagde han også igår? 😛
Crick skrev:
Tak for Head forresten..... 😉
...det sagde han også igår? 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 20:03Oprindeligt skrevet af: CrickKnatLouie skrev:
Crick skrev:
Det undrede mig også at han ikke opfangede den.... 😉
KnatLouie skrev:
Crick skrev:
Det undrede mig også at han ikke opfangede den.... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2010, 0:59Oprindeligt skrevet af: Gaflenpost 500 og jeg ligger stadig i bunden og roder woot
post 500 og jeg ligger stadig i bunden og roder woot
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2010, 16:50Oprindeligt skrevet af: wukhangTrades. Nogen interesse? En ung PG, måske ROY??
Lav et tilbud.
http://www.nbainfo.dk/forum/viewthread.php?thread_id=3221&pid=74330#post_74330
Trades. Nogen interesse? En ung PG, måske ROY??
Lav et tilbud.
http://www.nbainfo.dk/forum/viewthread.php?thread_id=3221&pid=74330#post_74330
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 8:08Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn Stephen Curry er jo en gal mand. Han må efterhånden være nr 2 i ROY ræset og rykke tættere og tættere på Evans.
Nattens statline var 36-10-12-3-0 yep yep den unge rookie ligger vist også i top 5
i stl 🙂
Damn Stephen Curry er jo en gal mand. Han må efterhånden være nr 2 i ROY ræset og rykke tættere og tættere på Evans.
Nattens statline var 36-10-12-3-0 yep yep den unge rookie ligger vist også i top 5
i stl 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 17:41Oprindeligt skrevet af: SvupperOg min awesome sæson fortsætter med en skade til Rose :/
Og min awesome sæson fortsætter med en skade til Rose :/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 17:54Oprindeligt skrevet af: Miller31Svupper, nu strammer du lige an her efter AS-breaket og vinder over bornholmeren - lad i øvrigt det være en opfordring itl hele D2!
Svupper, nu strammer du lige an her efter AS-breaket og vinder over bornholmeren - lad i øvrigt det være en opfordring itl hele D2!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 18:17Oprindeligt skrevet af: CrickSvupper skrev:
Og min awesome sæson fortsætter med en skade til Rose :/Arh.... Jeg så kampen og det så altså ikke så alvorligt ud. Han er frisk igen til ASW det er jeg 100% sikker på.
Svupper skrev:
Og min awesome sæson fortsætter med en skade til Rose :/
Arh.... Jeg så kampen og det så altså ikke så alvorligt ud. Han er frisk igen til ASW det er jeg 100% sikker på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 18:17Oprindeligt skrevet af: PacersAlle mod rov 😀 !!! Det EEEELSKER jeg bare...!!
Alle mod rov 😀 !!! Det EEEELSKER jeg bare...!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2010, 23:53Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg håber at han når at komme tilbage, men synes altså ikk det så helt pænt ud og Rose er en tough kid, så det bekymre mig lidt at han ikk kom tilbage i kampen..
Christian, han er allerede slået, men jeg kan bare ikk bruge en 4. plads til så meget og har været skadet hele sæsonen..
Granger, Rose, Randolph, Murphy og Noah.. udover det spiller Sessions og Brewer langt dårligere end forventet, men det er så bare hele Wolves der spiller sådan..
og så ej at forglemme Mike D der følte Nate ville passe bedre ind på holdet som Gallionsfigur på bænken til at starte med 🙁
siger det igen.. AWESOME sæson :/
Jeg håber at han når at komme tilbage, men synes altså ikk det så helt pænt ud og Rose er en tough kid, så det bekymre mig lidt at han ikk kom tilbage i kampen..
Christian, han er allerede slået, men jeg kan bare ikk bruge en 4. plads til så meget og har været skadet hele sæsonen..
Granger, Rose, Randolph, Murphy og Noah.. udover det spiller Sessions og Brewer langt dårligere end forventet, men det er så bare hele Wolves der spiller sådan..
og så ej at forglemme Mike D der følte Nate ville passe bedre ind på holdet som Gallionsfigur på bænken til at starte med 🙁
siger det igen.. AWESOME sæson :/