NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 0:18Oprindeligt skrevet af: CrickSvupper skrev:
Jeg håber at han når at komme tilbage, men synes altså ikk det så helt pænt ud og Rose er en tough kid, så det bekymre mig lidt at han ikk kom tilbage i kampen..Christian, han er allerede slået, men jeg kan bare ikk bruge en 4. plads til så meget og har været skadet hele sæsonen..
Granger, Rose, Randolph, Murphy og Noah.. udover det spiller Sessions og Brewer langt dårligere end forventet, men det er så bare hele Wolves der spiller sådan..
og så ej at forglemme Mike D der følte Nate ville passe bedre ind på holdet som Gallionsfigur på bænken til at starte med 🙁
siger det igen.. AWESOME sæson :/Bulls har selv været ude og sige at det ikke er slemt. Jeg tror du skal være mere bekymret for Noah.
Svupper skrev:
Jeg håber at han når at komme tilbage, men synes altså ikk det så helt pænt ud og Rose er en tough kid, så det bekymre mig lidt at han ikk kom tilbage i kampen..Christian, han er allerede slået, men jeg kan bare ikk bruge en 4. plads til så meget og har været skadet hele sæsonen..
Granger, Rose, Randolph, Murphy og Noah.. udover det spiller Sessions og Brewer langt dårligere end forventet, men det er så bare hele Wolves der spiller sådan..
og så ej at forglemme Mike D der følte Nate ville passe bedre ind på holdet som Gallionsfigur på bænken til at starte med 🙁
siger det igen.. AWESOME sæson :/
Bulls har selv været ude og sige at det ikke er slemt. Jeg tror du skal være mere bekymret for Noah.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 3:48Oprindeligt skrevet af: SvupperMen det er bare sådan hele mit hold har været hele sæsonen..
Men det er bare sådan hele mit hold har været hele sæsonen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 12:46Oprindeligt skrevet af: CrickMan må sige at det er et MEGET bredt midterfelt der er i 1 div.
Nr. 2 Vestre JailBlazers - 29 point.
Nr. 7 ÅrhusAngryAnchovies - 26 point.
Det er vist skader der kommer til at bestemme om man bliver nr. 2 eller 7
Man må sige at det er et MEGET bredt midterfelt der er i 1 div.
Nr. 2 Vestre JailBlazers - 29 point.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 14:09Oprindeligt skrevet af: PacersHEEEY.... hvordan finder jeg egentlig ind til NBA IKL siden her - hvis jeg sidder ved en computer hvor jeg ikke har den i foretrukne 🙂 ?!
HEEEY.... hvordan finder jeg egentlig ind til NBA IKL siden her - hvis jeg sidder ved en computer hvor jeg ikke har den i foretrukne 🙂 ?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 14:32Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenTrykker på loget ude til højre? 🙂
Trykker på loget ude til højre? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 15:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJonas Emiliussen skrev:
Trykker på loget ude til højre? 🙂Venstre?
Jonas Emiliussen skrev:
Trykker på loget ude til højre? 🙂
Venstre?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 15:19Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, my bad ... Gik lidt hurtigt 😀
Ja, my bad ... Gik lidt hurtigt 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2010, 18:36Oprindeligt skrevet af: NBA KapStefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
Og hvis man goer vinduet smaat kan det ogsaa vaere i midten!B)
Stefan Nellemoes skrev:
Jonas Emiliussen skrev:
Og hvis man goer vinduet smaat kan det ogsaa vaere i midten!B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. februar 2010, 1:07Oprindeligt skrevet af: KnatLouieCrick skrev:
Man må sige at det er et MEGET bredt midterfelt der er i 1 div.Nr. 2 Vestre JailBlazers - 29 point.
Jeg vil osse være med.. *snøft* 🙁
Crick skrev:
Man må sige at det er et MEGET bredt midterfelt der er i 1 div.Nr. 2 Vestre JailBlazers - 29 point.
Jeg vil osse være med.. *snøft* 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. februar 2010, 13:45Oprindeligt skrevet af: PacersDu bliver ikke nævnt fordi du rykker ned 🙂 hehe... 😉
Du bliver ikke nævnt fordi du rykker ned 🙂 hehe... 😉