NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 11:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg synes nu det største steal du lavede var sidste år med;
21 Vestre JailBlazers C Roy Hibbert - Georgetown
Ham var jeg klar til at drafte som #10 hvis ikke Marc Gasol havde været tilgængelig (var han så heldigvis - da ingen andre troede på ham "Kurt laver sin Nelson efterligning; Haaa-Haaa!" )
Det eneste negative om Hibbert, er at jeg draftede ham i en anden keeper league fordi jeg havde ham rated i top 5 i de sidste to år inden han blev draftet (var virkelig høj på ham). Nuvel, det i sig selv er jo ikke negativt, men det var det at jeg gav op på ham efter hans ringe første halve sæson og smed ham med som garbage i en handel.. tjaaa, den fortryder jeg sq nu.
Jeg synes nu det største steal du lavede var sidste år med;
21 Vestre JailBlazers C Roy Hibbert - Georgetown
Ham var jeg klar til at drafte som #10 hvis ikke Marc Gasol havde været tilgængelig (var han så heldigvis - da ingen andre troede på ham "Kurt laver sin Nelson efterligning; Haaa-Haaa!" )
Det eneste negative om Hibbert, er at jeg draftede ham i en anden keeper league fordi jeg havde ham rated i top 5 i de sidste to år inden han blev draftet (var virkelig høj på ham). Nuvel, det i sig selv er jo ikke negativt, men det var det at jeg gav op på ham efter hans ringe første halve sæson og smed ham med som garbage i en handel.. tjaaa, den fortryder jeg sq nu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 12:28Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSkal vi lige minde Bo om, hvem der har Hibbert nu 😉
Skal vi lige minde Bo om, hvem der har Hibbert nu 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 15:24Oprindeligt skrevet af: bozzyScchhhyyy.... Nu skal I sgu da ikke ødelægge den gode stemning... Desuden klager jeg bestemt ikke over mine biggies, så han havde nok alligevel ikke set meget spilletid for JailBlazers (han er jo ret svingende).
Scchhhyyy.... Nu skal I sgu da ikke ødelægge den gode stemning... Desuden klager jeg bestemt ikke over mine biggies, så han havde nok alligevel ikke set meget spilletid for JailBlazers (han er jo ret svingende).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 16:07Oprindeligt skrevet af: wukhangOvervejede at smide Tyreke Evans på bænken i nattens kamp, var bange for han ikke var kommet over hans ankel skade. Er glad for jeg ikke gjorde det alligevel 32-7-8-2-1
Overvejede at smide Tyreke Evans på bænken i nattens kamp, var bange for han ikke var kommet over hans ankel skade. Er glad for jeg ikke gjorde det alligevel 32-7-8-2-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2010, 14:42Oprindeligt skrevet af: PacersKom så Wolves for FAxxxx !!!! SÅ spil dog Love +30 HVER gang...
I need his stats!!!!
Kom så Wolves for FAxxxx !!!! SÅ spil dog Love +30 HVER gang...
I need his stats!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2010, 18:16Oprindeligt skrevet af: NBA KapPacers skrev:
Kom så Wolves for FAxxxx !!!! SÅ spil dog Love +30 HVER gang...I need his stats!!!!
Han vred sit knae om i gaar, saa han var ude i en kort periode, men ja, de burde spiller ham 35+ per kampe...
Pacers skrev:
Kom så Wolves for FAxxxx !!!! SÅ spil dog Love +30 HVER gang...I need his stats!!!!
Han vred sit knae om i gaar, saa han var ude i en kort periode, men ja, de burde spiller ham 35+ per kampe...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 10:42Oprindeligt skrevet af: CrickHold da kæft en ringe aften..... 🙁
G. Hill: 5 point - 1 ass. - 3 reb.
Blair: 11 point - 2 reb. 1 blk.
Dirk: 15 point - 8 reb. 1 ass.Nå men det er sgu spændende midt i feltet. De Sure Fisk har sgu nuppet første pladsen i point... Det må vi hellere få lavet om på...
Hold da kæft en ringe aften..... 🙁
G. Hill: 5 point - 1 ass. - 3 reb.
Blair: 11 point - 2 reb. 1 blk.
Dirk: 15 point - 8 reb. 1 ass.
Nå men det er sgu spændende midt i feltet. De Sure Fisk har sgu nuppet første pladsen i point... Det må vi hellere få lavet om på...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 11:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMon ikke du indhenter mig med nogle af dine 20 ekstra kampe på SG-pladsen? Jeg kan desuden glæde dig ved at berette, at min startende center ligeledes suttede vagabondrøv med en 4-7-4-statline.
Mon ikke du indhenter mig med nogle af dine 20 ekstra kampe på SG-pladsen? Jeg kan desuden glæde dig ved at berette, at min startende center ligeledes suttede vagabondrøv med en 4-7-4-statline.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 11:55Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Mon ikke du indhenter mig med nogle af dine 20 ekstra kampe på SG-pladsen? Jeg kan desuden glæde dig ved at berette, at min startende center ligeledes suttede vagabondrøv med en 4-7-4-statline.Jeg håber da at jeg kan indhente dig i point og steals, det var ihvertfald derfor at Wes og Head blev hentes til ACW...
Tak for Head forresten..... 😉
madsberggreen skrev:
Mon ikke du indhenter mig med nogle af dine 20 ekstra kampe på SG-pladsen? Jeg kan desuden glæde dig ved at berette, at min startende center ligeledes suttede vagabondrøv med en 4-7-4-statline.
Jeg håber da at jeg kan indhente dig i point og steals, det var ihvertfald derfor at Wes og Head blev hentes til ACW...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2010, 12:35Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Jeg håber da at jeg kan indhente dig i point og steals, det var ihvertfald derfor at Wes og Head blev hentes til ACW...
Den handel var et udtryk for min tiltro til, at du nok havde fundet en løsning på problemet selv uden min hjælp - og hvis nogen skulle tjenel idt på det, kunne dte da lige så godt være mig!
Crick skrev:
Den handel var et udtryk for min tiltro til, at du nok havde fundet en løsning på problemet selv uden min hjælp - og hvis nogen skulle tjenel idt på det, kunne dte da lige så godt være mig!