NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 0:14Oprindeligt skrevet af: CrickGaflen skrev:
super keepers update kurt ! tror på min chance for overlevelse !Og så blev Paul Pierce skadet.... det er sgu næsten synd for dig... 😉
Gaflen skrev:
super keepers update kurt ! tror på min chance for overlevelse !
Og så blev Paul Pierce skadet.... det er sgu næsten synd for dig... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 1:33Oprindeligt skrevet af: NBA KapKnatLouie skrev:
Pacers skrev:
Ja - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂Jeg tager det nu lidt med et gran salt, da det kun er på gennemsnit det er udregnet, og ikke tager højde for det beregnede antal kampe spillet.. hvis jeg nu kun havde spillet Boozer, Scola, Dalembert og Mo Williams i år, og bænket resten af holdet, så ville mit snit også være urealistisk meget højere.. men Salmons, Jack, Nelson og de andre bliver jo også nødt til at få lidt minutter (ja, så dårligt er mit hold faktisk)..
Saa med det mener du hvad? At du burde ligge hoejere placeret? At vi andre ikke bruger vores subs?
KnatLouie skrev:
Pacers skrev:
Ja - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂Jeg tager det nu lidt med et gran salt, da det kun er på gennemsnit det er udregnet, og ikke tager højde for det beregnede antal kampe spillet.. hvis jeg nu kun havde spillet Boozer, Scola, Dalembert og Mo Williams i år, og bænket resten af holdet, så ville mit snit også være urealistisk meget højere.. men Salmons, Jack, Nelson og de andre bliver jo også nødt til at få lidt minutter (ja, så dårligt er mit hold faktisk)..
Saa med det mener du hvad? At du burde ligge hoejere placeret? At vi andre ikke bruger vores subs?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 1:41Oprindeligt skrevet af: GaflenCrick skrev:
Gaflen skrev:
super keepers update kurt ! tror på min chance for overlevelse !Og så blev Paul Pierce skadet.... det er sgu næsten synd for dig... 😉
haha jepski jeg kan sgu også jinxe mig selv haha super nice =)
Crick skrev:
Gaflen skrev:
haha jepski jeg kan sgu også jinxe mig selv haha super nice =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 11:07Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er blevet ret glad for Gortat, og tror at han næste sæson sendes videre, da han helt klart er en starter-plads værdig.
Indtil da, er jeg garderet på de dage hvor Dwight er i fejlproblemer.
Jeg er blevet ret glad for Gortat, og tror at han næste sæson sendes videre, da han helt klart er en starter-plads værdig.
Indtil da, er jeg garderet på de dage hvor Dwight er i fejlproblemer.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 11:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieNBA Kap skrev:
KnatLouie skrev:
Pacers skrev:
Ja, selvfølgelig er det det jeg mener. Mit hold burde ligge #1!!! Altid!!
NBA Kap skrev:
KnatLouie skrev:
Pacers skrev:
Ja, selvfølgelig er det det jeg mener. Mit hold burde ligge #1!!! Altid!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2010, 15:19Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Godt at de Curry lig fik en ROM var på ride han har også været helt hjernedød i Januar
Godt at de Curry lig fik en ROM var på ride han har også været helt hjernedød i Januar
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 9:07Oprindeligt skrevet af: HrNilssonmmm Monta 😀
mmm Monta 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 9:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa Jeppe, det er sq godt at TO's ikke betyder noget i vores liga - kan vi to nok godt blive enige om.
Ja Jeppe, det er sq godt at TO's ikke betyder noget i vores liga - kan vi to nok godt blive enige om.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 9:49Oprindeligt skrevet af: HrNilssonHehe enig, helt enig. Jeg ved godt, at han spiller i Don Nelsons crazy system og at der udover Maggette ikke er mange spillere man kan stole på, men manden imponerer mig ufattelig meget med sine 26.5 - 4.2 - 5.4 - 2.2 - 0.5.
To faresignaler, den åndssvage ankel og det faktum, at manden ligner en walking dead ude på banen, al den losing ser ud til at tage hårdt på ham.
Hehe enig, helt enig. Jeg ved godt, at han spiller i Don Nelsons crazy system og at der udover Maggette ikke er mange spillere man kan stole på, men manden imponerer mig ufattelig meget med sine 26.5 - 4.2 - 5.4 - 2.2 - 0.5.
To faresignaler, den åndssvage ankel og det faktum, at manden ligner en walking dead ude på banen, al den losing ser ud til at tage hårdt på ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2010, 11:19Oprindeligt skrevet af: bozzyMed pick nr. 33 vælger Vestre JailBlazers guard Marcus Thornton fra New Orleans Hornets.
Et meget godt sats så sent i draften. I de to sidste kampe har han haft henholdsvis 25-4-4-1-0 og 22-3-6-1-2.
Med pick nr. 33 vælger Vestre JailBlazers guard Marcus Thornton fra New Orleans Hornets.
Et meget godt sats så sent i draften. I de to sidste kampe har han haft henholdsvis 25-4-4-1-0 og 22-3-6-1-2.