NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 1:03Oprindeligt skrevet af: Gaflensuper keepers update kurt ! tror på min chance for overlevelse !
super keepers update kurt ! tror på min chance for overlevelse !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 18:49Oprindeligt skrevet af: PacersJa - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂
Ja - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 20:48Oprindeligt skrevet af: CrickDejligt at se ACW i den rigtige ende af tabellen... 😀
Dejligt at se ACW i den rigtige ende af tabellen... 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 21:45Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSå nappede Stefan sgu The Polish Hammer allerede.. det var der ikke mange der havde regnet med.. især da Gortat ikke ser ud til at få meget spilletid i den nærmeste fremtid.. men clever move ellers, at samle Dwight's back-up op, så man er helgarderet.. lidt dyrt, men smart.
Så nappede Stefan sgu The Polish Hammer allerede.. det var der ikke mange der havde regnet med.. især da Gortat ikke ser ud til at få meget spilletid i den nærmeste fremtid.. men clever move ellers, at samle Dwight's back-up op, så man er helgarderet.. lidt dyrt, men smart.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 21:57Oprindeligt skrevet af: CrickKnatLouie skrev:
Så nappede Stefan sgu The Polish Hammer allerede.. det var der ikke mange der havde regnet med.. især da Gortat ikke ser ud til at få meget spilletid i den nærmeste fremtid.. men clever move ellers, at samle Dwight's back-up op, så man er helgarderet.. lidt dyrt, men smart.Jeg tror han satser på at Gortat bliver tradet og får sig en starter rolle.
A little risky men også meget smart hvis det sker, da han jo ellers står uden en back-up center næste år.
KnatLouie skrev:
Så nappede Stefan sgu The Polish Hammer allerede.. det var der ikke mange der havde regnet med.. især da Gortat ikke ser ud til at få meget spilletid i den nærmeste fremtid.. men clever move ellers, at samle Dwight's back-up op, så man er helgarderet.. lidt dyrt, men smart.
Jeg tror han satser på at Gortat bliver tradet og får sig en starter rolle.
A little risky men også meget smart hvis det sker, da han jo ellers står uden en back-up center næste år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 22:21Oprindeligt skrevet af: JennerJa fin update Kurt! Fedt at jeg er ligaens 4. bedste hold hvis vi kigger totalt, og det er i en sæson hvor samtlige startere har været skadet, og mit nr. 1 pick er ude for sæsonen. Det er da godt tænker man så? Næh ikke når vi snakker Fistfighters, 4. bedste hold totalt rækker til at være 3. bedste hold i D2 og dermed uden for oprykning. F-U-C-K MY LIFE!!!! Og Devin, Roy og Melo alle med små skader der lige skulle tage et par dage? Næ nej, deres comebacks bliver konstant udsat! AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja fin update Kurt! Fedt at jeg er ligaens 4. bedste hold hvis vi kigger totalt, og det er i en sæson hvor samtlige startere har været skadet, og mit nr. 1 pick er ude for sæsonen. Det er da godt tænker man så? Næh ikke når vi snakker Fistfighters, 4. bedste hold totalt rækker til at være 3. bedste hold i D2 og dermed uden for oprykning. F-U-C-K MY LIFE!!!! Og Devin, Roy og Melo alle med små skader der lige skulle tage et par dage? Næ nej, deres comebacks bliver konstant udsat! AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 22:33Oprindeligt skrevet af: Miller31Så så Jens, ikke tirre guderne!
Så så Jens, ikke tirre guderne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 22:58Oprindeligt skrevet af: KnatLouiePacers skrev:
Ja - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂Jeg tager det nu lidt med et gran salt, da det kun er på gennemsnit det er udregnet, og ikke tager højde for det beregnede antal kampe spillet.. hvis jeg nu kun havde spillet Boozer, Scola, Dalembert og Mo Williams i år, og bænket resten af holdet, så ville mit snit også være urealistisk meget højere.. men Salmons, Jack, Nelson og de andre bliver jo også nødt til at få lidt minutter (ja, så dårligt er mit hold faktisk)..
Men klart spændende at se hvordan det ville se ud i en 20-holds liga.. hvad sker der lige for at Kurt har 98/100 point.. det er jo galimatias!! 😮
Pacers skrev:
Ja - det var nogle lækre updates. og især sjovt at se den samlede stilling i det tænkte scenarie HVIS vi var en stor liga 🙂
Jeg tager det nu lidt med et gran salt, da det kun er på gennemsnit det er udregnet, og ikke tager højde for det beregnede antal kampe spillet.. hvis jeg nu kun havde spillet Boozer, Scola, Dalembert og Mo Williams i år, og bænket resten af holdet, så ville mit snit også være urealistisk meget højere.. men Salmons, Jack, Nelson og de andre bliver jo også nødt til at få lidt minutter (ja, så dårligt er mit hold faktisk)..
Men klart spændende at se hvordan det ville se ud i en 20-holds liga.. hvad sker der lige for at Kurt har 98/100 point.. det er jo galimatias!! 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 23:43Oprindeligt skrevet af: NBA KapMiller31 skrev:
Så så Jens, ikke tirre guderne!Det for sent Xtian, Jens har indset at han er doomed 😀
Miller31 skrev:
Så så Jens, ikke tirre guderne!
Det for sent Xtian, Jens har indset at han er doomed 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. februar 2010, 23:48Oprindeligt skrevet af: wukhangDamn jeg har lang vej igen. Nice top 20
Damn jeg har lang vej igen. Nice top 20