Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 424 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Er det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?

Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:
Er det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?

Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....

Og jeg vil i den anledning understrege, at jeg stadig leder efter opgraderinger i min starting lineup, og igen minde om, at hvis den opgradering i sender er god nok, kan i få Sydhavns '12-pick retur, som altså så bliver i top10.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Sejt du sælger hans pick i 2012!

11 så! og 10! Jeg sælger hele hytten for den første og bedste superstar. Jeg er NBAiKL's svar på Chicago Bulls!

Peter, du kan jo evt begynde at sende mig nogle af der vanvittigt bud, som du siger de andre brokker sig over. Soy loco! Muy Spendamente!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

mit bud er at jeg vinder i år !

Oprindeligt skrevet af: Crick

Chris Paul ude i en til to måneder.... Så bliver der vist kamp til stregen om 2 og 3 pladsen....

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

God Damn... så er spørgsmålet om jeg bare skal hive Cava'en ud af køleskabet og lade proppen springe?

Det fjerde mesterskab på 5 år synes sikkert... Og jeg gør da mit for at jinxe det efterhånden, men lige lidt hjælper det.

Medmindre min starting lineup smider en 30-40 kampe så er der altså dømt ulvegilde med stegt grisekød til hovedret.

!!!!!!!!!!!!! Og så er der sq opdateret på NBAiKL siden !!!!!!!!!!!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og så lige en reminder. Hvis I har en spiller på jeres waiver, der bliver samlet op af et andet hold så husk lige at smide en PB til mig for at slippe af med hans waiverfee.

Og STEFAN for hulen da også... selvom vi alle vil fortryde det, så få lige samlet dig sammen og smid et billede på din holdside. (vi skal jo ha' noget at øve vores dart-arm på).

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Lækkert med Love 25 - 11 - 4 - 1 -1

Og Maggette fortsætter sit solide spil.

ReferencerSide 424 af 635Reference