NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 0:22Oprindeligt skrevet af: CrickEr det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?
Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....
Er det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?
Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 0:28Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Er det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....
Og jeg vil i den anledning understrege, at jeg stadig leder efter opgraderinger i min starting lineup, og igen minde om, at hvis den opgradering i sender er god nok, kan i få Sydhavns '12-pick retur, som altså så bliver i top10.
Crick skrev:
Er det kun mig der synes det er enormt spændende at følge kampen imellem Downtown Sydhavn og Århus Angry Anchovies?Jeg har på fornemmelsen at det bliver afgjort på målstregen.....
Og jeg vil i den anledning understrege, at jeg stadig leder efter opgraderinger i min starting lineup, og igen minde om, at hvis den opgradering i sender er god nok, kan i få Sydhavns '12-pick retur, som altså så bliver i top10.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 0:38Oprindeligt skrevet af: Miller31Sejt du sælger hans pick i 2012!
Sejt du sælger hans pick i 2012!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 0:45Oprindeligt skrevet af: madsberggreen11 så! og 10! Jeg sælger hele hytten for den første og bedste superstar. Jeg er NBAiKL's svar på Chicago Bulls!
11 så! og 10! Jeg sælger hele hytten for den første og bedste superstar. Jeg er NBAiKL's svar på Chicago Bulls!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 0:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenPeter, du kan jo evt begynde at sende mig nogle af der vanvittigt bud, som du siger de andre brokker sig over. Soy loco! Muy Spendamente!
Peter, du kan jo evt begynde at sende mig nogle af der vanvittigt bud, som du siger de andre brokker sig over. Soy loco! Muy Spendamente!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 1:07Oprindeligt skrevet af: Gaflenmit bud er at jeg vinder i år !
mit bud er at jeg vinder i år !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 10:16Oprindeligt skrevet af: CrickChris Paul ude i en til to måneder.... Så bliver der vist kamp til stregen om 2 og 3 pladsen....
Chris Paul ude i en til to måneder.... Så bliver der vist kamp til stregen om 2 og 3 pladsen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 11:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGod Damn... så er spørgsmålet om jeg bare skal hive Cava'en ud af køleskabet og lade proppen springe?
Det fjerde mesterskab på 5 år synes sikkert... Og jeg gør da mit for at jinxe det efterhånden, men lige lidt hjælper det.
Medmindre min starting lineup smider en 30-40 kampe så er der altså dømt ulvegilde med stegt grisekød til hovedret.
!!!!!!!!!!!!! Og så er der sq opdateret på NBAiKL siden !!!!!!!!!!!!
God Damn... så er spørgsmålet om jeg bare skal hive Cava'en ud af køleskabet og lade proppen springe?
Det fjerde mesterskab på 5 år synes sikkert... Og jeg gør da mit for at jinxe det efterhånden, men lige lidt hjælper det.
Medmindre min starting lineup smider en 30-40 kampe så er der altså dømt ulvegilde med stegt grisekød til hovedret.
!!!!!!!!!!!!! Og så er der sq opdateret på NBAiKL siden !!!!!!!!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 11:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og så lige en reminder. Hvis I har en spiller på jeres waiver, der bliver samlet op af et andet hold så husk lige at smide en PB til mig for at slippe af med hans waiverfee.
Og STEFAN for hulen da også... selvom vi alle vil fortryde det, så få lige samlet dig sammen og smid et billede på din holdside. (vi skal jo ha' noget at øve vores dart-arm på).
...og så lige en reminder. Hvis I har en spiller på jeres waiver, der bliver samlet op af et andet hold så husk lige at smide en PB til mig for at slippe af med hans waiverfee.
Og STEFAN for hulen da også... selvom vi alle vil fortryde det, så få lige samlet dig sammen og smid et billede på din holdside. (vi skal jo ha' noget at øve vores dart-arm på).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2010, 17:15Oprindeligt skrevet af: PacersLækkert med Love 25 - 11 - 4 - 1 -1
Og Maggette fortsætter sit solide spil.
Lækkert med Love 25 - 11 - 4 - 1 -1
Og Maggette fortsætter sit solide spil.