NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2010, 13:40Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Det er sq næsten uhyggeligt du, jeg har over 100 blocks FLERE end nummer to i D1 😮 Det er næsten 50% mere end nærmeste forfølger... sq voldsomt vildt det der.PS. Nogen der vil købe 100 låg for 150 assists og 20 steals ... eller alternativt for et lavt 1. runde pick ... fniiiiiis.
Jeg vil godt sælge nogle assist, jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til.... 😉
Danish TWolf skrev:
Det er sq næsten uhyggeligt du, jeg har over 100 blocks FLERE end nummer to i D1 😮 Det er næsten 50% mere end nærmeste forfølger... sq voldsomt vildt det der.PS. Nogen der vil købe 100 låg for 150 assists og 20 steals ... eller alternativt for et lavt 1. runde pick ... fniiiiiis.
Jeg vil godt sælge nogle assist, jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til.... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2010, 15:08Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg er også med på den deal, Kurt!
Jeg er også med på den deal, Kurt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2010, 14:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnså bliver det vist ikke meget bedre...
Rank Team PTS REB AST ST BLK Total
1. Danish T'Wolves 10 10 9 10 10 49Den holder jo nok desværre ikke i længden, men skønt lige at få den set da det skete B)
Smooooooooooov!!
så bliver det vist ikke meget bedre...
Rank Team PTS REB AST ST BLK Total
1. Danish T'Wolves 10 10 9 10 10 49
Den holder jo nok desværre ikke i længden, men skønt lige at få den set da det skete B)
Smooooooooooov!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2010, 14:33Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
så bliver det vist ikke meget bedre...Rank Team PTS REB AST ST BLK Total
1. Danish T'Wolves 10 10 9 10 10 49Den holder jo nok desværre ikke i længden, men skønt lige at få den set da det skete B)
Smooooooooooov!!
Hvorfor har du kun 9 i assist....??? Er det virkelig kun mig der kan holde dig fra fadet.... 🙂
Danish TWolf skrev:
Smooooooooooov!!
Hvorfor har du kun 9 i assist....??? Er det virkelig kun mig der kan holde dig fra fadet.... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2010, 14:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrick skrev:
Danish TWolf skrev:
Smooooooooooov!!
Tjaaa, men det er vel ikke noget en LeBron for Smoov trade ikke kan lave om på 😉
Crick skrev:
Danish TWolf skrev:
Smooooooooooov!!
Tjaaa, men det er vel ikke noget en LeBron for Smoov trade ikke kan lave om på 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2010, 16:48Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Har lige et mærkelig spørgsmål Erick Dampier kontrakt er skruet sådan her sammen, og vil lige høre hvordan det hænger sammen med keeper league
Same as Erick Dampier $13,078,000 contract is only guaranteed for 2010-11, if he plays 2100 minutes this year. 34 games 900 minutes so far, only 46 MAV games to go, so Erick would need to avg 26.09 mpg or IF traded he would SIT more then likely.
Har lige et mærkelig spørgsmål Erick Dampier kontrakt er skruet sådan her sammen, og vil lige høre hvordan det hænger sammen med keeper league
Same as Erick Dampier $13,078,000 contract is only guaranteed for 2010-11, if he plays 2100 minutes this year. 34 games 900 minutes so far, only 46 MAV games to go, so Erick would need to avg 26.09 mpg or IF traded he would SIT more then likely.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2010, 18:10Oprindeligt skrevet af: PacersVi kører vel kun efter de kontrakt oplysninger vi har fra hoopshype. Det vil sige med kontraktår, team-option player option.
Har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at tage hensyn til alle mulige særlige forhold i kontrakterne. Men det kan godt være det er mig der misforstår det der står.
Vi kører vel kun efter de kontrakt oplysninger vi har fra hoopshype. Det vil sige med kontraktår, team-option player option.
Har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at tage hensyn til alle mulige særlige forhold i kontrakterne. Men det kan godt være det er mig der misforstår det der står.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2010, 19:32Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jo man tænker mere på hvis de ikke signer ham, hvis han ikke
når sine minutter så kan han jo waives gratis da han så vil være FA
Jo man tænker mere på hvis de ikke signer ham, hvis han ikke
når sine minutter så kan han jo waives gratis da han så vil være FA
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2010, 20:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDa kontrakterne i NBAiKL bliver ajourført hver off-season, så vil hans kontrakt blive det han på det tidspunkt skulle stå til at spille for.
Altså, er der en klausul der gør at han er FA i offseason og han får en ny kontrakt til 3M f.eks. INDEN vores lønninger fryses, så står han til de 3M i den nye kontrakt. Men ellers så er præstationslønninger selvf. ikke relevante for os.
Da kontrakterne i NBAiKL bliver ajourført hver off-season, så vil hans kontrakt blive det han på det tidspunkt skulle stå til at spille for.
Altså, er der en klausul der gør at han er FA i offseason og han får en ny kontrakt til 3M f.eks. INDEN vores lønninger fryses, så står han til de 3M i den nye kontrakt. Men ellers så er præstationslønninger selvf. ikke relevante for os.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. januar 2010, 7:23Oprindeligt skrevet af: NBA KapMmmmmmm Gerald Wallace...:)
Mmmmmmm Gerald Wallace...:)