Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 422 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

hehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂

Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.

Oprindeligt skrevet af: Crick

madsberggreen skrev:
hehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂

Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.

Jamen jeg er jo ramt af det ene uheld efter det andet på SG pladsen. Hvad skete der lige med Head 1 dag efter jeg fik ham fra dig??? SKADET!!!!!

Jeg synes ellers yahoo plejer at være gode til at give dem en ekstra position flere gange som starter, så Hill må da snart få den SG plads.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Josh Howard er billigt til salg ;)...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så er anjoserne fanmer over nedrykningsstregen - BUJAH!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Damn Peacocks vil lige lave en shout out til Stephen Curry i 21 kampe i år har han haft mere end 3 stl, det et jo helt hjernedødt og så af en rookie : )

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Mit held fortsætter! Harris, Melo og Roy ude på samme tid! Wuhu. Og også Blake self.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Vil du ha' Dragic for Harris... så kan vi da begynde at snakke om det.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jubiii...... Så fik George Hill den SG plads, så kan jeg begynde at hente nogle af de tabte kampe på den plads.... Bare en skam at jeg skal vente helt til 3 feb. før Head, Hill og Williams ikkke spiller på samme dag.... just my luck... 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Endelig starter Hawes..
Haps:
18-13-2-0-3

At jeg så ikke spillede ham er mindre vigtigt, men så start da den mand fast!

I øvrigt interessant at jeg i sommers smed Bynum afsted for 2 1st rounders, for i stedet at få Haywood(som er 7 mio. billigere).
Bynum:15,5 - 8,3 - 1,3 - 0,4 - 1,6
Haywood: 9,8 - 10,6 - 0,4 - 0,4 - 2,1

Det er sq okay 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det er sq næsten uhyggeligt du, jeg har over 100 blocks FLERE end nummer to i D1 😮 Det er næsten 50% mere end nærmeste forfølger... sq voldsomt vildt det der.

PS. Nogen der vil købe 100 låg for 150 assists og 20 steals ... eller alternativt for et lavt 1. runde pick ... fniiiiiis.

ReferencerSide 422 af 635Reference