NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 11:31Oprindeligt skrevet af: madsberggreenhehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂
Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.
hehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂
Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 14:48Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
hehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.
Jamen jeg er jo ramt af det ene uheld efter det andet på SG pladsen. Hvad skete der lige med Head 1 dag efter jeg fik ham fra dig??? SKADET!!!!!
Jeg synes ellers yahoo plejer at være gode til at give dem en ekstra position flere gange som starter, så Hill må da snart få den SG plads.
madsberggreen skrev:
hehe - du mener godt du kunne bruge endnu en SG, hva? 🙂Jeg synes hellere de skulle give Parker den SG-spot så. Jeg er lidt træt af kun at have fem spillere på positionen.
Jamen jeg er jo ramt af det ene uheld efter det andet på SG pladsen. Hvad skete der lige med Head 1 dag efter jeg fik ham fra dig??? SKADET!!!!!
Jeg synes ellers yahoo plejer at være gode til at give dem en ekstra position flere gange som starter, så Hill må da snart få den SG plads.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 15:03Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJosh Howard er billigt til salg ;)...
Josh Howard er billigt til salg ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 15:56Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå er anjoserne fanmer over nedrykningsstregen - BUJAH!
Så er anjoserne fanmer over nedrykningsstregen - BUJAH!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 20:41Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn Peacocks vil lige lave en shout out til Stephen Curry i 21 kampe i år har han haft mere end 3 stl, det et jo helt hjernedødt og så af en rookie : )
Damn Peacocks vil lige lave en shout out til Stephen Curry i 21 kampe i år har han haft mere end 3 stl, det et jo helt hjernedødt og så af en rookie : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2010, 5:28Oprindeligt skrevet af: JennerMit held fortsætter! Harris, Melo og Roy ude på samme tid! Wuhu. Og også Blake self.
Mit held fortsætter! Harris, Melo og Roy ude på samme tid! Wuhu. Og også Blake self.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2010, 10:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnVil du ha' Dragic for Harris... så kan vi da begynde at snakke om det.
Vil du ha' Dragic for Harris... så kan vi da begynde at snakke om det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2010, 11:50Oprindeligt skrevet af: CrickJubiii...... Så fik George Hill den SG plads, så kan jeg begynde at hente nogle af de tabte kampe på den plads.... Bare en skam at jeg skal vente helt til 3 feb. før Head, Hill og Williams ikkke spiller på samme dag.... just my luck... 🙂
Jubiii...... Så fik George Hill den SG plads, så kan jeg begynde at hente nogle af de tabte kampe på den plads.... Bare en skam at jeg skal vente helt til 3 feb. før Head, Hill og Williams ikkke spiller på samme dag.... just my luck... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2010, 10:53Oprindeligt skrevet af: Miller31Endelig starter Hawes..
Haps:
18-13-2-0-3At jeg så ikke spillede ham er mindre vigtigt, men så start da den mand fast!
I øvrigt interessant at jeg i sommers smed Bynum afsted for 2 1st rounders, for i stedet at få Haywood(som er 7 mio. billigere).
Bynum:15,5 - 8,3 - 1,3 - 0,4 - 1,6
Haywood: 9,8 - 10,6 - 0,4 - 0,4 - 2,1Det er sq okay 🙂
Endelig starter Hawes..
Haps:
18-13-2-0-3
At jeg så ikke spillede ham er mindre vigtigt, men så start da den mand fast!
I øvrigt interessant at jeg i sommers smed Bynum afsted for 2 1st rounders, for i stedet at få Haywood(som er 7 mio. billigere).
Bynum:15,5 - 8,3 - 1,3 - 0,4 - 1,6
Haywood: 9,8 - 10,6 - 0,4 - 0,4 - 2,1
Det er sq okay 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2010, 12:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er sq næsten uhyggeligt du, jeg har over 100 blocks FLERE end nummer to i D1 😮 Det er næsten 50% mere end nærmeste forfølger... sq voldsomt vildt det der.
PS. Nogen der vil købe 100 låg for 150 assists og 20 steals ... eller alternativt for et lavt 1. runde pick ... fniiiiiis.
Det er sq næsten uhyggeligt du, jeg har over 100 blocks FLERE end nummer to i D1 😮 Det er næsten 50% mere end nærmeste forfølger... sq voldsomt vildt det der.
PS. Nogen der vil købe 100 låg for 150 assists og 20 steals ... eller alternativt for et lavt 1. runde pick ... fniiiiiis.