Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 421 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Er der lys(t) for enden af tunnellen for jer andre... DWill ude igen med sit bustede håndled, og førerulven har jo ingen bænk der er bygget til at levere stats her og nu?

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Nej det kan man ikke sige at der er.
Al Thornton spiller ikke skide godt i år, halvdelen af mit middelmådige hold er skadet hele tiden. Derudover hvis man så fortæller at Arenas er min franchise spiller så siger det vidst det hele!!
glæder mig allerede til 10/11 sæsonen.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg skal nu heller ikke ligefrem tænke på at vinde - jeg skal finde ud af at få nogle spillere så jeg kan få spillet alle kampe, og håbe at jeg bliver oppe.

I den forbindelse kan jeg lige gøre opmærksom på, at jeg har 8.2 millioner ledig cap, 12.5 millioner udløbende i Brad Miller og 10+ millioner udløbende i Josh Howard hvis man vil fritstille ham - jeg er villig til at lytte til en del, inkl. halv dårlige kontrakter (hvis det kompenseres på anden vis) :)...

Oprindeligt skrevet af: Crick

D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Crick skrev:
D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁

ffs, det er jo ikke meningen at han skal spille lige så godt som Carlos Boozer.. det var jo derfor jeg sendte ham væk.. 😐

..og det ser endda ud til at Wild Cats 1./11 bliver et dårligere pick end Anchovies 1./11, så jeg har ikke vundet en disse ved at lave den handel i sommers.. 🙁

KnatLouie skrev:

Crick skrev:

ffs, det er jo ikke meningen at han skal spille lige så godt som Carlos Boozer.. det var jo derfor jeg sendte ham væk.. 😐

..og det ser endda ud til at Wild Cats 1./11 bliver et dårligere pick end Anchovies 1./11, så jeg har ikke vundet en disse ved at lave den handel i sommers.. 🙁

Boozer gør det nu også meget godt deres stats er stort set ens. Lee ligger dog nr. 7 i efficiency for hele ligaen og nr. 1 blandt center....:)

Jeg var nu aldrig i tvivl om at Anchovies ville blive det bedste pick..... Sorry Mads... 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Oh my goatsex! Så tjekker man lige yahoo efter at være kommet hjem fra en (desværre yderst useccesfuld) pokeraften, og så har Biedrins lige en 9-17-1-1-8 and counting.

Nizzle!

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Hvad [censored] sker der for ham the J.R. "My name is Earl" Smith???
Han er ved at gå mig på nærverne 3-0-2 og nej det er ikke hans Area code

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Så sidder man lige og tænker "damn, jeg har alt for mange kampe spillet på PG-pladsen, og nu er Jameer Nelson ved at komme tilbage efter sin skade.. what to do?" - og så ryger Mo Will ud med skade i mindst en måned.. halleluja, problem solved 😐

Nu må yahoo lige få fingeren ud og give George Hill en position mere, han har jo startet sammen med Tony parker de sidste 4-5 kampe.

ReferencerSide 421 af 635Reference