NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2010, 7:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnEr der lys(t) for enden af tunnellen for jer andre... DWill ude igen med sit bustede håndled, og førerulven har jo ingen bænk der er bygget til at levere stats her og nu?
Er der lys(t) for enden af tunnellen for jer andre... DWill ude igen med sit bustede håndled, og førerulven har jo ingen bænk der er bygget til at levere stats her og nu?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2010, 9:46Oprindeligt skrevet af: CrunchNej det kan man ikke sige at der er.
Al Thornton spiller ikke skide godt i år, halvdelen af mit middelmådige hold er skadet hele tiden. Derudover hvis man så fortæller at Arenas er min franchise spiller så siger det vidst det hele!!
glæder mig allerede til 10/11 sæsonen.
Nej det kan man ikke sige at der er.
Al Thornton spiller ikke skide godt i år, halvdelen af mit middelmådige hold er skadet hele tiden. Derudover hvis man så fortæller at Arenas er min franchise spiller så siger det vidst det hele!!
glæder mig allerede til 10/11 sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2010, 10:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg skal nu heller ikke ligefrem tænke på at vinde - jeg skal finde ud af at få nogle spillere så jeg kan få spillet alle kampe, og håbe at jeg bliver oppe.
I den forbindelse kan jeg lige gøre opmærksom på, at jeg har 8.2 millioner ledig cap, 12.5 millioner udløbende i Brad Miller og 10+ millioner udløbende i Josh Howard hvis man vil fritstille ham - jeg er villig til at lytte til en del, inkl. halv dårlige kontrakter (hvis det kompenseres på anden vis) :)...
Jeg skal nu heller ikke ligefrem tænke på at vinde - jeg skal finde ud af at få nogle spillere så jeg kan få spillet alle kampe, og håbe at jeg bliver oppe.
I den forbindelse kan jeg lige gøre opmærksom på, at jeg har 8.2 millioner ledig cap, 12.5 millioner udløbende i Brad Miller og 10+ millioner udløbende i Josh Howard hvis man vil fritstille ham - jeg er villig til at lytte til en del, inkl. halv dårlige kontrakter (hvis det kompenseres på anden vis) :)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2010, 12:27Oprindeligt skrevet af: CrickD-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁
D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2010, 16:36Oprindeligt skrevet af: KnatLouieCrick skrev:
D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁ffs, det er jo ikke meningen at han skal spille lige så godt som Carlos Boozer.. det var jo derfor jeg sendte ham væk.. 😐
..og det ser endda ud til at Wild Cats 1./11 bliver et dårligere pick end Anchovies 1./11, så jeg har ikke vundet en disse ved at lave den handel i sommers.. 🙁
Crick skrev:
D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁
ffs, det er jo ikke meningen at han skal spille lige så godt som Carlos Boozer.. det var jo derfor jeg sendte ham væk.. 😐
..og det ser endda ud til at Wild Cats 1./11 bliver et dårligere pick end Anchovies 1./11, så jeg har ikke vundet en disse ved at lave den handel i sommers.. 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2010, 18:44Oprindeligt skrevet af: CrickKnatLouie skrev:
Crick skrev:
D-Lee er on f*****g fire.... 25.5 point - 15.5 reb. - 9 ass. - 1 stl. snitter han de sidste 2 kampe.... 😀 Han har dog ikke haft et eneste block i januar.... 🙁ffs, det er jo ikke meningen at han skal spille lige så godt som Carlos Boozer.. det var jo derfor jeg sendte ham væk.. 😐
Boozer gør det nu også meget godt deres stats er stort set ens. Lee ligger dog nr. 7 i efficiency for hele ligaen og nr. 1 blandt center....:)
Jeg var nu aldrig i tvivl om at Anchovies ville blive det bedste pick..... Sorry Mads... 🙂
KnatLouie skrev:
Crick skrev:
Boozer gør det nu også meget godt deres stats er stort set ens. Lee ligger dog nr. 7 i efficiency for hele ligaen og nr. 1 blandt center....:)
Jeg var nu aldrig i tvivl om at Anchovies ville blive det bedste pick..... Sorry Mads... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. januar 2010, 0:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenOh my goatsex! Så tjekker man lige yahoo efter at være kommet hjem fra en (desværre yderst useccesfuld) pokeraften, og så har Biedrins lige en 9-17-1-1-8 and counting.
Nizzle!
Oh my goatsex! Så tjekker man lige yahoo efter at være kommet hjem fra en (desværre yderst useccesfuld) pokeraften, og så har Biedrins lige en 9-17-1-1-8 and counting.
Nizzle!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2010, 16:56Oprindeligt skrevet af: wukhangHvad [censored] sker der for ham the J.R. "My name is Earl" Smith???
Han er ved at gå mig på nærverne 3-0-2 og nej det er ikke hans Area code
Hvad [censored] sker der for ham the J.R. "My name is Earl" Smith???
Han er ved at gå mig på nærverne 3-0-2 og nej det er ikke hans Area code
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2010, 20:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSå sidder man lige og tænker "damn, jeg har alt for mange kampe spillet på PG-pladsen, og nu er Jameer Nelson ved at komme tilbage efter sin skade.. what to do?" - og så ryger Mo Will ud med skade i mindst en måned.. halleluja, problem solved 😐
Så sidder man lige og tænker "damn, jeg har alt for mange kampe spillet på PG-pladsen, og nu er Jameer Nelson ved at komme tilbage efter sin skade.. what to do?" - og så ryger Mo Will ud med skade i mindst en måned.. halleluja, problem solved 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2010, 11:16Oprindeligt skrevet af: CrickNu må yahoo lige få fingeren ud og give George Hill en position mere, han har jo startet sammen med Tony parker de sidste 4-5 kampe.
Nu må yahoo lige få fingeren ud og give George Hill en position mere, han har jo startet sammen med Tony parker de sidste 4-5 kampe.