NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2010, 11:39Oprindeligt skrevet af: Crick5 spillere i kamp.
22,2 point - 7,8 reb. - 6,0 ass - 0,8 stl. - 0,8 blk.
Ville være rart med lidt flere steals og blocks.
5 spillere i kamp.
22,2 point - 7,8 reb. - 6,0 ass - 0,8 stl. - 0,8 blk.
Ville være rart med lidt flere steals og blocks.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2010, 12:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og lidt rebounds kunne du vel også bruge, men fy for satan da hvor har du sat dig på assist tronen i år. Det 10-tal kan jeg vist godt vinke farvel til.
.. og medmindre CP3 går i koma så når jeg nok også kun en 9'er i steals.
...og lidt rebounds kunne du vel også bruge, men fy for satan da hvor har du sat dig på assist tronen i år. Det 10-tal kan jeg vist godt vinke farvel til.
.. og medmindre CP3 går i koma så når jeg nok også kun en 9'er i steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2010, 12:51Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
...og lidt rebounds kunne du vel også bruge, men fy for satan da hvor har du sat dig på assist tronen i år. Det 10-tal kan jeg vist godt vinke farvel til... og medmindre CP3 går i koma så når jeg nok også kun en 9'er i steals.
Dirken skal bare til at lette røven og hive nogle bolde ned og Blair måtte også godt finde formen igen, så skal de rebounds nok komme. 🙂
Ja det går meget godt med de assist og sådan som D-Lee spiller, så regner jeg med at runde 1000 assist om 7 kampe. 😀
Jeg regner med at hente 2 point mere i rebounds.
1 eller 2 point i steals .
1 point i point.
Altså et sted mellem 4 og 5 point, så jeg ender på 30/31 point og en overall 3 plads.
Det er måske lidt optimistisk når man ligger nr. 8 men jeg tror faktisk det kan lade sig gøre.
Danish TWolf skrev:
...og lidt rebounds kunne du vel også bruge, men fy for satan da hvor har du sat dig på assist tronen i år. Det 10-tal kan jeg vist godt vinke farvel til... og medmindre CP3 går i koma så når jeg nok også kun en 9'er i steals.
Dirken skal bare til at lette røven og hive nogle bolde ned og Blair måtte også godt finde formen igen, så skal de rebounds nok komme. 🙂
Ja det går meget godt med de assist og sådan som D-Lee spiller, så regner jeg med at runde 1000 assist om 7 kampe. 😀
Jeg regner med at hente 2 point mere i rebounds.
1 eller 2 point i steals .
1 point i point.
Altså et sted mellem 4 og 5 point, så jeg ender på 30/31 point og en overall 3 plads.
Det er måske lidt optimistisk når man ligger nr. 8 men jeg tror faktisk det kan lade sig gøre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 11:03Oprindeligt skrevet af: bozzyHoldet lever for tiden ikke op til dets potientiale og svinger utroligt meget. Men det må da være det første hold i NBAIKL som på samme aften har to 20+ rebounders i aktion.
Camby : 6-20-2-0-0 (desværre ikke andet end rebounds at byde på)
Al Jeff : 26-26-1-1-1 (desværre heller ikke meget andet at byde på)
Holdet lever for tiden ikke op til dets potientiale og svinger utroligt meget. Men det må da være det første hold i NBAIKL som på samme aften har to 20+ rebounders i aktion.
Camby : 6-20-2-0-0 (desværre ikke andet end rebounds at byde på)
Al Jeff : 26-26-1-1-1 (desværre heller ikke meget andet at byde på)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 11:18Oprindeligt skrevet af: Jenner:o:(:@:(:o:@:@:@:o:o:|:(:|
:o:(:@:(:o:@:@:@:o:o:|:(:|
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 11:41Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg føler sgu med dig, Jens ...
Jeg føler sgu med dig, Jens ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 11:44Oprindeligt skrevet af: madsberggreenShit en monsternat af Chuck Hayes: 10-17-6-4-2. Den havde jeg ikke set komme - og derfor spillede jeg ham desværre heller ikke. Øv.
Shit en monsternat af Chuck Hayes: 10-17-6-4-2. Den havde jeg ikke set komme - og derfor spillede jeg ham desværre heller ikke. Øv.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 12:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Jonas Emiliussen skrev:
Jeg føler sgu med dig, Jens ...Hvorfor?
Drafte en Clippers-spiller.. Det er ikke engang synd..
Jonas Emiliussen skrev:
Jeg føler sgu med dig, Jens ...
Hvorfor?
Drafte en Clippers-spiller.. Det er ikke engang synd..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 13:10Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Shit en monsternat af Chuck Hayes: 10-17-6-4-2. Den havde jeg ikke set komme - og derfor spillede jeg ham desværre heller ikke. Øv.Jeg lod så også Blair sidde på bænken i nat da han var gået lidt i stå..... GOOD MOVE!!!!!!:@
madsberggreen skrev:
Shit en monsternat af Chuck Hayes: 10-17-6-4-2. Den havde jeg ikke set komme - og derfor spillede jeg ham desværre heller ikke. Øv.
Jeg lod så også Blair sidde på bænken i nat da han var gået lidt i stå..... GOOD MOVE!!!!!!:@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2010, 16:30Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg havde smidt alle min spillere på bænken i nat. Så er glad for der ikke var nogen der overpræsterede
Jeg havde smidt alle min spillere på bænken i nat. Så er glad for der ikke var nogen der overpræsterede