Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 419 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Gaflen

det kan være man skal begynde at reklamere for Beno igen ! 19-1-13-2 udemærkede

Oprindeligt skrevet af: Miller31

30-11-5-1.

Speeeeencer Hawes, efter en elendig sæsonstart, hvor han virkelig har spillet lavere end under al forventning, var det da gode tegn med en career-high i nat!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Sådan Horford... Nice stats.. 22 - 19 - 4 - 1 - 3

Kombineret med Love er det en ung og kompetent duo med stort potentiale og fremtid 🙂

De to spillere kombineret snitter i denne sæson:

14,6 - 11,4 - 2,4 - 0,9 - 0,9

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Nattens snit over seks spillere 21,6 - 5,8 - 3 - 0,5 - 0,9. Godkendt omend jeg gerne havde set nogle steals fra Ellis. Silverfoxes rykkede solidt i spidsen i anden division. Selvom det nok skal forblive tæt resten af året.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Damn Westbrook er ved at vise takter som en af de bedre pg's i NBA, generelt er han lidt for voldsom, dog en lidt skuffende statline i nat med 29 point, 7 reb, 6 ast, 2 stl hmm hvor er blk henne

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Der giver jeg dig ret Ryan, han viser takterne til at blive noget stort. men alt under en trible double er ikke værd at nævne:P
af samme grund har jeg været meget stille indtil videre:)

Oprindeligt skrevet af: Crick

Er stadig på udkig efter en MEGET BILLIG SG, behøver iike producere noget specielt.

Udløbende kontrakt sendes retur.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Kevin Love bliver bare bedre og bedre - den eneste statistik han ikke er med i er blocks...

Men snitter 15,6 - 12,5 - 2,9 - 1,1 - 0,4.

Det er nu ret imponerende synes jeg på blot 32 minutter.

Nattens stats kan jeg også godt bruge fra ham 🙂 23 - 16 - 6 - 0 - 1 Mener jeg det var.

Og så er Maggette virkelig vokset med opgaven og ansvaret i GSW...

Blandt andet nattens statline: 28 - 9 - 4.

I de sidste 14 kampe snitter han : 22,9 - 7,1 - 2,4 - 0,9

Det er jeg ganske godt tilfreds med 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Kurt, jeg tror slet ikke du behøver hjælpe med at jinxe mig, jeg klarer det sgu fint selv.

Da Melo gik ned betød det at alle mine 6 startere havde været skadet. Siden da har både Brand og Harris (hvis [censored]e hold og det system de spiller i totalt har destrueret deres tidligere fantasy-stardom) misset kampe. Hold da fast det må ikke være sjovt at spille for mig 🙁

Oprindeligt skrevet af: Miller31

KLs svar på en landmine.. Alt du rører ved smadrer benet!

ReferencerSide 419 af 635Reference