NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2010, 13:23Oprindeligt skrevet af: Gaflendet kan være man skal begynde at reklamere for Beno igen ! 19-1-13-2 udemærkede
det kan være man skal begynde at reklamere for Beno igen ! 19-1-13-2 udemærkede
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2010, 17:12Oprindeligt skrevet af: Miller3130-11-5-1.
Speeeeencer Hawes, efter en elendig sæsonstart, hvor han virkelig har spillet lavere end under al forventning, var det da gode tegn med en career-high i nat!
30-11-5-1.
Speeeeencer Hawes, efter en elendig sæsonstart, hvor han virkelig har spillet lavere end under al forventning, var det da gode tegn med en career-high i nat!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2010, 21:21Oprindeligt skrevet af: PacersSådan Horford... Nice stats.. 22 - 19 - 4 - 1 - 3
Kombineret med Love er det en ung og kompetent duo med stort potentiale og fremtid 🙂
De to spillere kombineret snitter i denne sæson:
14,6 - 11,4 - 2,4 - 0,9 - 0,9
Sådan Horford... Nice stats.. 22 - 19 - 4 - 1 - 3
Kombineret med Love er det en ung og kompetent duo med stort potentiale og fremtid 🙂
De to spillere kombineret snitter i denne sæson:
14,6 - 11,4 - 2,4 - 0,9 - 0,9
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2010, 10:52Oprindeligt skrevet af: HrNilssonNattens snit over seks spillere 21,6 - 5,8 - 3 - 0,5 - 0,9. Godkendt omend jeg gerne havde set nogle steals fra Ellis. Silverfoxes rykkede solidt i spidsen i anden division. Selvom det nok skal forblive tæt resten af året.
Nattens snit over seks spillere 21,6 - 5,8 - 3 - 0,5 - 0,9. Godkendt omend jeg gerne havde set nogle steals fra Ellis. Silverfoxes rykkede solidt i spidsen i anden division. Selvom det nok skal forblive tæt resten af året.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2010, 9:42Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn Westbrook er ved at vise takter som en af de bedre pg's i NBA, generelt er han lidt for voldsom, dog en lidt skuffende statline i nat med 29 point, 7 reb, 6 ast, 2 stl hmm hvor er blk henne
Damn Westbrook er ved at vise takter som en af de bedre pg's i NBA, generelt er han lidt for voldsom, dog en lidt skuffende statline i nat med 29 point, 7 reb, 6 ast, 2 stl hmm hvor er blk henne
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2010, 15:14Oprindeligt skrevet af: CrunchDer giver jeg dig ret Ryan, han viser takterne til at blive noget stort. men alt under en trible double er ikke værd at nævne:P
af samme grund har jeg været meget stille indtil videre:)
Der giver jeg dig ret Ryan, han viser takterne til at blive noget stort. men alt under en trible double er ikke værd at nævne:P
af samme grund har jeg været meget stille indtil videre:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2010, 10:00Oprindeligt skrevet af: CrickEr stadig på udkig efter en MEGET BILLIG SG, behøver iike producere noget specielt.
Udløbende kontrakt sendes retur.
Er stadig på udkig efter en MEGET BILLIG SG, behøver iike producere noget specielt.
Udløbende kontrakt sendes retur.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2010, 12:36Oprindeligt skrevet af: PacersKevin Love bliver bare bedre og bedre - den eneste statistik han ikke er med i er blocks...
Men snitter 15,6 - 12,5 - 2,9 - 1,1 - 0,4.
Det er nu ret imponerende synes jeg på blot 32 minutter.
Nattens stats kan jeg også godt bruge fra ham 🙂 23 - 16 - 6 - 0 - 1 Mener jeg det var.
Og så er Maggette virkelig vokset med opgaven og ansvaret i GSW...
Blandt andet nattens statline: 28 - 9 - 4.
I de sidste 14 kampe snitter han : 22,9 - 7,1 - 2,4 - 0,9
Det er jeg ganske godt tilfreds med 🙂
Kevin Love bliver bare bedre og bedre - den eneste statistik han ikke er med i er blocks...
Men snitter 15,6 - 12,5 - 2,9 - 1,1 - 0,4.
Det er nu ret imponerende synes jeg på blot 32 minutter.
Nattens stats kan jeg også godt bruge fra ham 🙂 23 - 16 - 6 - 0 - 1 Mener jeg det var.
Og så er Maggette virkelig vokset med opgaven og ansvaret i GSW...
Blandt andet nattens statline: 28 - 9 - 4.
I de sidste 14 kampe snitter han : 22,9 - 7,1 - 2,4 - 0,9
Det er jeg ganske godt tilfreds med 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2010, 20:48Oprindeligt skrevet af: JennerKurt, jeg tror slet ikke du behøver hjælpe med at jinxe mig, jeg klarer det sgu fint selv.
Da Melo gik ned betød det at alle mine 6 startere havde været skadet. Siden da har både Brand og Harris (hvis [censored]e hold og det system de spiller i totalt har destrueret deres tidligere fantasy-stardom) misset kampe. Hold da fast det må ikke være sjovt at spille for mig 🙁
Kurt, jeg tror slet ikke du behøver hjælpe med at jinxe mig, jeg klarer det sgu fint selv.
Da Melo gik ned betød det at alle mine 6 startere havde været skadet. Siden da har både Brand og Harris (hvis [censored]e hold og det system de spiller i totalt har destrueret deres tidligere fantasy-stardom) misset kampe. Hold da fast det må ikke være sjovt at spille for mig 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2010, 21:15Oprindeligt skrevet af: Miller31KLs svar på en landmine.. Alt du rører ved smadrer benet!
KLs svar på en landmine.. Alt du rører ved smadrer benet!