Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 418 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Hvis ungerne får mere tid end NBAiKL, kræver jeg ny commish + GM!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

[censored] you, Manu. Så ryger han for en gangs skyld på bænken efter en [censored]esæson, og kraftedderme om han ikke nupper noget nær en tripledouble.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Udover at få Dahntay Jones for 2. runde pick over i holsiderne, så mangler der nu flg. der ER OPDATERET på Yahoo:

Kerbcrawlers smider C Przybilla på porten

PeaCocks aktivere Stephen Curry

Derudover er der et trade som er blevet sendt i udvalg for et quick lookover efter en unavngiven brasiliansk kilde Ernesto Pendejo har lækket info om stanglakrids som metervare under bordet.

Håber at få opdateret holdsiderne snarest... men når man river 1.5 time ud af døgnet HVER 4. TIME!!! for at fodre de to skravl jeg fik tørret af på mig sidste uge, så er man fannerme godt træt.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Kevin Love kun én skide assists fra en triple-double krydret med 3 steals....

17 - 11 - 9 - 3 UDMÆRKEDE stats 😀

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så skete det uundgåelige - LaMarcus er nu også på Portlands injury-list. Forpulet!

Oprindeligt skrevet af: Crick

4 i aktion.

26,25 point - 8,25 reb. - 6,5 ass. - 1,5 stl. - 1 blk.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Happy New Year gutter!

Oprindeligt skrevet af: Crunch

godt nytår peeps.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hey guys,

Er der nogen der kunne give de gamle champs en hjælpende hånd... i ved, sådan for gammelt venskabs skyld? Jeg står og mangler et par placeringspoint i ved, bare en 10-20 stykker eller sådan.

Well, godt nytår i alt fald :@

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Godt nytår, lad mig bruge anledningen til at praise Israels første basketballspiller i NBA, Omri Casspi. For dælen den knægt kan da spille basket. Hvis det fortsætter, så ender Kings med to af de største kandidater til ROY, lidt af et draft for dem.

ReferencerSide 418 af 635Reference