NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. december 2009, 19:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvis ungerne får mere tid end NBAiKL, kræver jeg ny commish + GM!
Hvis ungerne får mere tid end NBAiKL, kræver jeg ny commish + GM!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2009, 10:16Oprindeligt skrevet af: madsberggreen[censored] you, Manu. Så ryger han for en gangs skyld på bænken efter en [censored]esæson, og kraftedderme om han ikke nupper noget nær en tripledouble.
[censored] you, Manu. Så ryger han for en gangs skyld på bænken efter en [censored]esæson, og kraftedderme om han ikke nupper noget nær en tripledouble.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2009, 23:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnUdover at få Dahntay Jones for 2. runde pick over i holsiderne, så mangler der nu flg. der ER OPDATERET på Yahoo:
Kerbcrawlers smider C Przybilla på porten
PeaCocks aktivere Stephen Curry
Derudover er der et trade som er blevet sendt i udvalg for et quick lookover efter en unavngiven brasiliansk kilde Ernesto Pendejo har lækket info om stanglakrids som metervare under bordet.
Håber at få opdateret holdsiderne snarest... men når man river 1.5 time ud af døgnet HVER 4. TIME!!! for at fodre de to skravl jeg fik tørret af på mig sidste uge, så er man fannerme godt træt.
Udover at få Dahntay Jones for 2. runde pick over i holsiderne, så mangler der nu flg. der ER OPDATERET på Yahoo:
Kerbcrawlers smider C Przybilla på porten
PeaCocks aktivere Stephen Curry
Derudover er der et trade som er blevet sendt i udvalg for et quick lookover efter en unavngiven brasiliansk kilde Ernesto Pendejo har lækket info om stanglakrids som metervare under bordet.
Håber at få opdateret holdsiderne snarest... men når man river 1.5 time ud af døgnet HVER 4. TIME!!! for at fodre de to skravl jeg fik tørret af på mig sidste uge, så er man fannerme godt træt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2009, 8:45Oprindeligt skrevet af: PacersKevin Love kun én skide assists fra en triple-double krydret med 3 steals....
17 - 11 - 9 - 3 UDMÆRKEDE stats 😀
Kevin Love kun én skide assists fra en triple-double krydret med 3 steals....
17 - 11 - 9 - 3 UDMÆRKEDE stats 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2009, 11:49Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå skete det uundgåelige - LaMarcus er nu også på Portlands injury-list. Forpulet!
Så skete det uundgåelige - LaMarcus er nu også på Portlands injury-list. Forpulet!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. december 2009, 16:54Oprindeligt skrevet af: Crick4 i aktion.
26,25 point - 8,25 reb. - 6,5 ass. - 1,5 stl. - 1 blk.
4 i aktion.
26,25 point - 8,25 reb. - 6,5 ass. - 1,5 stl. - 1 blk.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. januar 2010, 7:14Oprindeligt skrevet af: NBA KapHappy New Year gutter!
Happy New Year gutter!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. januar 2010, 11:10Oprindeligt skrevet af: Crunchgodt nytår peeps.
godt nytår peeps.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2010, 9:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHey guys,
Er der nogen der kunne give de gamle champs en hjælpende hånd... i ved, sådan for gammelt venskabs skyld? Jeg står og mangler et par placeringspoint i ved, bare en 10-20 stykker eller sådan.
Well, godt nytår i alt fald :@
Hey guys,
Er der nogen der kunne give de gamle champs en hjælpende hånd... i ved, sådan for gammelt venskabs skyld? Jeg står og mangler et par placeringspoint i ved, bare en 10-20 stykker eller sådan.
Well, godt nytår i alt fald :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2010, 11:36Oprindeligt skrevet af: HrNilssonGodt nytår, lad mig bruge anledningen til at praise Israels første basketballspiller i NBA, Omri Casspi. For dælen den knægt kan da spille basket. Hvis det fortsætter, så ender Kings med to af de største kandidater til ROY, lidt af et draft for dem.
Godt nytår, lad mig bruge anledningen til at praise Israels første basketballspiller i NBA, Omri Casspi. For dælen den knægt kan da spille basket. Hvis det fortsætter, så ender Kings med to af de største kandidater til ROY, lidt af et draft for dem.