Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 417 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

3 mand i aktion: 21,3 point 6,3 reb. 7,3 ass..... ingen blocks og steals... 🙁

Oprindeligt skrevet af: Miller31

En god nat, men vigtigst var det at Spencer Hawes endelig så godt ud. 17-12-3-1-3.

Vigtigt efter lang tids krise!

Oprindeligt skrevet af: Crunch

aloha alle GM's

i ønskes alle en glædelig jul.

Crunch

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja god jul til alle GM´s må alle jeres trade forslag blive accepteret

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Glædelig jul til jer alle.

Kære Julemand, jeg ønsker at mine spillere får boostet deres stats og ikke bliver skadet.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Merry X-Mas allesammen!

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Hey all

Jeg drager til Indien imorgen tidlig, og guderne må vide hvornår jeg er online igen, så easy on the trades okay 😉

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

omg dejlig julegave med PP skadet super sæson jeg har gang i !

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg kan godt blive en lille smule irriteret over at jeg kom til at trække Stuckey hen på den øverste bænkplds istedet for uti'en som jeg sigtede efter 😐

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Smart Mads 😉

Okay, jeg er liiiige hjemme forbi og gøre huset i stand til indtagelse (forhåbentlig kommer vi hjem i morgen) - og da nettet ikke virker ordentligt på hospitalet var jeg bange for at I havde en ordentlig omgang liggende til mig. MEN NEJ, kun én eneste FA opsamling... GangStars henter gamle Juwan Howard ind som backup.

Jeg har rettet på Yahoo, men laver ikke andet ved siderne i denne omgang... håber at få luft til lidt her midt på ugen.

Ellers så... DAMN én enkel steal fra en five-by-five af Smoov den anden dag så jeg... og så med masser af minutter og fejl at gi' af... hvorfor fanden fik han ikke lov til at spille lidt mere og nuppe den plads på listen over de få 5-by-5s der er 🙁 🙁 🙁

ReferencerSide 417 af 635Reference