NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 10:44Oprindeligt skrevet af: Crick3 mand i aktion: 21,3 point 6,3 reb. 7,3 ass..... ingen blocks og steals... 🙁
3 mand i aktion: 21,3 point 6,3 reb. 7,3 ass..... ingen blocks og steals... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 11:25Oprindeligt skrevet af: Miller31En god nat, men vigtigst var det at Spencer Hawes endelig så godt ud. 17-12-3-1-3.
Vigtigt efter lang tids krise!
En god nat, men vigtigst var det at Spencer Hawes endelig så godt ud. 17-12-3-1-3.
Vigtigt efter lang tids krise!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 11:58Oprindeligt skrevet af: Crunchaloha alle GM's
i ønskes alle en glædelig jul.
Crunch
aloha alle GM's
i ønskes alle en glædelig jul.
Crunch
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 12:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja god jul til alle GM´s må alle jeres trade forslag blive accepteret
Ja god jul til alle GM´s må alle jeres trade forslag blive accepteret
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 12:03Oprindeligt skrevet af: wukhangGlædelig jul til jer alle.
Kære Julemand, jeg ønsker at mine spillere får boostet deres stats og ikke bliver skadet.
Glædelig jul til jer alle.
Kære Julemand, jeg ønsker at mine spillere får boostet deres stats og ikke bliver skadet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 17:49Oprindeligt skrevet af: NBA KapMerry X-Mas allesammen!
Merry X-Mas allesammen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. december 2009, 22:34Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkHey all
Jeg drager til Indien imorgen tidlig, og guderne må vide hvornår jeg er online igen, så easy on the trades okay 😉
Hey all
Jeg drager til Indien imorgen tidlig, og guderne må vide hvornår jeg er online igen, så easy on the trades okay 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2009, 0:15Oprindeligt skrevet af: Gaflenomg dejlig julegave med PP skadet super sæson jeg har gang i !
omg dejlig julegave med PP skadet super sæson jeg har gang i !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2009, 22:34Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg kan godt blive en lille smule irriteret over at jeg kom til at trække Stuckey hen på den øverste bænkplds istedet for uti'en som jeg sigtede efter 😐
Jeg kan godt blive en lille smule irriteret over at jeg kom til at trække Stuckey hen på den øverste bænkplds istedet for uti'en som jeg sigtede efter 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. december 2009, 12:49Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSmart Mads 😉
Okay, jeg er liiiige hjemme forbi og gøre huset i stand til indtagelse (forhåbentlig kommer vi hjem i morgen) - og da nettet ikke virker ordentligt på hospitalet var jeg bange for at I havde en ordentlig omgang liggende til mig. MEN NEJ, kun én eneste FA opsamling... GangStars henter gamle Juwan Howard ind som backup.
Jeg har rettet på Yahoo, men laver ikke andet ved siderne i denne omgang... håber at få luft til lidt her midt på ugen.
Ellers så... DAMN én enkel steal fra en five-by-five af Smoov den anden dag så jeg... og så med masser af minutter og fejl at gi' af... hvorfor fanden fik han ikke lov til at spille lidt mere og nuppe den plads på listen over de få 5-by-5s der er 🙁 🙁 🙁
Smart Mads 😉
Okay, jeg er liiiige hjemme forbi og gøre huset i stand til indtagelse (forhåbentlig kommer vi hjem i morgen) - og da nettet ikke virker ordentligt på hospitalet var jeg bange for at I havde en ordentlig omgang liggende til mig. MEN NEJ, kun én eneste FA opsamling... GangStars henter gamle Juwan Howard ind som backup.
Jeg har rettet på Yahoo, men laver ikke andet ved siderne i denne omgang... håber at få luft til lidt her midt på ugen.
Ellers så... DAMN én enkel steal fra en five-by-five af Smoov den anden dag så jeg... og så med masser af minutter og fejl at gi' af... hvorfor fanden fik han ikke lov til at spille lidt mere og nuppe den plads på listen over de få 5-by-5s der er 🙁 🙁 🙁