NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2009, 18:57Oprindeligt skrevet af: bozzyEj, men de er der vel også for at lette din arbejdsbyrde 🙂
Ej, men de er der vel også for at lette din arbejdsbyrde 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2009, 21:59Oprindeligt skrevet af: JennerJeg er her nu kun for at vetoe alle handler der forringer mine chancer og personlige interesserer. Det er som regel sådan mig, Grisen og Ulven afgør hvilke handler der skal gå igennem 😀
Jeg er her nu kun for at vetoe alle handler der forringer mine chancer og personlige interesserer. Det er som regel sådan mig, Grisen og Ulven afgør hvilke handler der skal gå igennem 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 6:19Oprindeligt skrevet af: NBA KapG-Force!!!
G-Force!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 10:20Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå røg min sjette mand der snittede 10 rebs og 2 blocks. Færdig for sæsonen. Hvad kan man lære af det? Ikke samle big men op fra Portland :(.
Var det nedrykningnen der kom i hus der? SATANS!
Så røg min sjette mand der snittede 10 rebs og 2 blocks. Færdig for sæsonen. Hvad kan man lære af det? Ikke samle big men op fra Portland :(.
Var det nedrykningnen der kom i hus der? SATANS!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 12:44Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Så røg min sjette mand der snittede 10 rebs og 2 blocks. Færdig for sæsonen. Hvad kan man lære af det? Ikke samle big men op fra Portland :(.Var det nedrykningnen der kom i hus der? SATANS!
Shiit man, jeg begynder at være nervøs for LaMarcus Aldridge...
Stefan Nellemoes skrev:
Så røg min sjette mand der snittede 10 rebs og 2 blocks. Færdig for sæsonen. Hvad kan man lære af det? Ikke samle big men op fra Portland :(.Var det nedrykningnen der kom i hus der? SATANS!
Shiit man, jeg begynder at være nervøs for LaMarcus Aldridge...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 18:13Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er ret godt tilfreds med min nat i nat.... mine seks spillere snittede:
16,7 - 6,7 - 2,8 - 1,0
Jeg er ret godt tilfreds med min nat i nat.... mine seks spillere snittede:
16,7 - 6,7 - 2,8 - 1,0
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 21:39Oprindeligt skrevet af: CrickHvis der er et hold som gerne vil afsætte en billige SG så skriv endelig.
Udløbende kontrakt sendes retur.
ACW
Hvis der er et hold som gerne vil afsætte en billige SG så skriv endelig.
Udløbende kontrakt sendes retur.
ACW
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2009, 23:38Oprindeligt skrevet af: CrickWOW.... Gasol bliver en dyr dreng at ha' i sin stald.... 3 år til næsten $65M.... DAMN...!!!!
WOW.... Gasol bliver en dyr dreng at ha' i sin stald.... 3 år til næsten $65M.... DAMN...!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 5:06Oprindeligt skrevet af: NBA KapJerryd Bayless med 31 point, 7 assists, 1 steal og 1 block (i et win mod Spurs paa udebane). RimRockers unge guard viser igen hvad han kan hvis han for nok spilletid.
Samtidigt har Courtney Lee (20 - 6 - 3) og Randy Foye (12 - 6) endlig fundet deres spil igen, saa det ser nu lidt lysere ud i backcourten hos RimRockers...
Jerryd Bayless med 31 point, 7 assists, 1 steal og 1 block (i et win mod Spurs paa udebane). RimRockers unge guard viser igen hvad han kan hvis han for nok spilletid.
Samtidigt har Courtney Lee (20 - 6 - 3) og Randy Foye (12 - 6) endlig fundet deres spil igen, saa det ser nu lidt lysere ud i backcourten hos RimRockers...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2009, 7:32Oprindeligt skrevet af: PacersEndnu en DELIG nat at vågne op til her juleaftens-morgen for ØLDRIKKERNE.....
4 mand i kamp og de snittede ganske pænt:
18,8 - 9,5 - 3,0 - 1,75 og så lige den obligatoriske ene block.
GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE 🙂
Endnu en DELIG nat at vågne op til her juleaftens-morgen for ØLDRIKKERNE.....
4 mand i kamp og de snittede ganske pænt:
18,8 - 9,5 - 3,0 - 1,75 og så lige den obligatoriske ene block.
GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE 🙂