Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 415 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Det var da den mest underlige skade Dirken pådrog sig i nat..... :@

Oprindeligt skrevet af: Crunch

så kom Arenas rigtig i gang,
hvis han bare spiller sådan her hver kamp så kan det være jeg kan komme op på en flot 9ende plads:)

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crunch skrev:
så kom Arenas rigtig i gang,
hvis han bare spiller sådan her hver kamp så kan det være jeg kan komme op på en flot 9ende plads:)

Det er godt at sætte sig nogle overkommelige mål 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Korrekt, ved bare ikke hvor overkommeligt Arenas syntes det er at han skal snitte 45 points og 13 assist pr kamp..
men den er helt fin med mig

Crunch skrev:
Korrekt, ved bare ikke hvor overkommeligt Arenas syntes det er at han skal snitte 45 points og 13 assist pr kamp..
men den er helt fin med mig

Han har da ellers aldrig manglet selvtillid.

Luol Deng foresætter med at være en ad denne sæsons få lyspunkter. På en aften hvor både Parker, Manu, Durant og Aldridge leverede under par, leverer Deng 21-12-6-1-2.

Med et sæsonsnit på ca 18-8-2-1-1 har han været en behagelig overraskelse, efter et par dårlige sæsoner.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

satme da også på tide.... han skal stadig lære at ville ville det nok den vilde vilje er jo nødvendig.

PS. at Atlanta spillede deres ringeste kamp i år er så en anden sag, men derfor er han inde i en god stime alligevel (har ham i en anden liga).

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Måske burde man begynde at spare lidt på sine kampe, nu hvor man er godt 20 kampe foran resten af feltet.. *whoops* - men står da egentlig nogenlunde ellers.. ca. en 6-7 plads i snit, hvis jeg ikke regner helt forkert..

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Let Love be Love 🙂

Han er da bare en stjerne i svøb.... de seneste 4 kampe snitter han: 16,3 - 13,3 - 3,5 - 1,00
og i de sidste 6 snitter han 14,3 - 14,0 - 2,7 - 0,83.

En herlig double double machine med gode assists 😛

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Fra Bozzy:

Tillykke med de kommende tvillinger, og alt mulig held og lykke 🙂

Hvad med resten af Forretningsudvalget kan de ikke tage over mens du fører slægten videre ??? (det er vel derfor de er der? )

Jo tak tak..

Ikke lige derfor udvalget er der, men ser det ud til at jeg ikke kan nå at gøre noget ved FA opsamlingerne denne søndag eller skulle det vise sig at jeg slet ikke kan komme på siden i flere dage i træk, så lader jeg lige en melding falde så handler/FA moves kan sendes til co-commish.

ReferencerSide 415 af 635Reference