NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 10:57Oprindeligt skrevet af: CrickDet var da den mest underlige skade Dirken pådrog sig i nat..... :@
Det var da den mest underlige skade Dirken pådrog sig i nat..... :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 10:59Oprindeligt skrevet af: Crunchså kom Arenas rigtig i gang,
hvis han bare spiller sådan her hver kamp så kan det være jeg kan komme op på en flot 9ende plads:)
så kom Arenas rigtig i gang,
hvis han bare spiller sådan her hver kamp så kan det være jeg kan komme op på en flot 9ende plads:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 13:41Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrunch skrev:
hvis han bare spiller sådan her hver kamp så kan det være jeg kan komme op på en flot 9ende plads:)Det er godt at sætte sig nogle overkommelige mål 🙂
Crunch skrev:
Det er godt at sætte sig nogle overkommelige mål 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 13:57Oprindeligt skrevet af: CrunchKorrekt, ved bare ikke hvor overkommeligt Arenas syntes det er at han skal snitte 45 points og 13 assist pr kamp..
men den er helt fin med mig
Korrekt, ved bare ikke hvor overkommeligt Arenas syntes det er at han skal snitte 45 points og 13 assist pr kamp..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 14:18Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrunch skrev:
Korrekt, ved bare ikke hvor overkommeligt Arenas syntes det er at han skal snitte 45 points og 13 assist pr kamp..
men den er helt fin med migHan har da ellers aldrig manglet selvtillid.
Crunch skrev:
Han har da ellers aldrig manglet selvtillid.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2009, 11:27Oprindeligt skrevet af: madsberggreenLuol Deng foresætter med at være en ad denne sæsons få lyspunkter. På en aften hvor både Parker, Manu, Durant og Aldridge leverede under par, leverer Deng 21-12-6-1-2.
Med et sæsonsnit på ca 18-8-2-1-1 har han været en behagelig overraskelse, efter et par dårlige sæsoner.
Luol Deng foresætter med at være en ad denne sæsons få lyspunkter. På en aften hvor både Parker, Manu, Durant og Aldridge leverede under par, leverer Deng 21-12-6-1-2.
Med et sæsonsnit på ca 18-8-2-1-1 har han været en behagelig overraskelse, efter et par dårlige sæsoner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2009, 12:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnsatme da også på tide.... han skal stadig lære at ville ville det nok den vilde vilje er jo nødvendig.
PS. at Atlanta spillede deres ringeste kamp i år er så en anden sag, men derfor er han inde i en god stime alligevel (har ham i en anden liga).
satme da også på tide.... han skal stadig lære at ville ville det nok den vilde vilje er jo nødvendig.
PS. at Atlanta spillede deres ringeste kamp i år er så en anden sag, men derfor er han inde i en god stime alligevel (har ham i en anden liga).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2009, 0:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMåske burde man begynde at spare lidt på sine kampe, nu hvor man er godt 20 kampe foran resten af feltet.. *whoops* - men står da egentlig nogenlunde ellers.. ca. en 6-7 plads i snit, hvis jeg ikke regner helt forkert..
Måske burde man begynde at spare lidt på sine kampe, nu hvor man er godt 20 kampe foran resten af feltet.. *whoops* - men står da egentlig nogenlunde ellers.. ca. en 6-7 plads i snit, hvis jeg ikke regner helt forkert..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2009, 12:52Oprindeligt skrevet af: PacersLet Love be Love 🙂
Han er da bare en stjerne i svøb.... de seneste 4 kampe snitter han: 16,3 - 13,3 - 3,5 - 1,00
og i de sidste 6 snitter han 14,3 - 14,0 - 2,7 - 0,83.En herlig double double machine med gode assists 😛
Let Love be Love 🙂
Han er da bare en stjerne i svøb.... de seneste 4 kampe snitter han: 16,3 - 13,3 - 3,5 - 1,00
og i de sidste 6 snitter han 14,3 - 14,0 - 2,7 - 0,83.
En herlig double double machine med gode assists 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2009, 18:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFra Bozzy:
Tillykke med de kommende tvillinger, og alt mulig held og lykke 🙂
Hvad med resten af Forretningsudvalget kan de ikke tage over mens du fører slægten videre ??? (det er vel derfor de er der? )
Jo tak tak..
Ikke lige derfor udvalget er der, men ser det ud til at jeg ikke kan nå at gøre noget ved FA opsamlingerne denne søndag eller skulle det vise sig at jeg slet ikke kan komme på siden i flere dage i træk, så lader jeg lige en melding falde så handler/FA moves kan sendes til co-commish.
Fra Bozzy:
Tillykke med de kommende tvillinger, og alt mulig held og lykke 🙂
Hvad med resten af Forretningsudvalget kan de ikke tage over mens du fører slægten videre ??? (det er vel derfor de er der? )
Jo tak tak..
Ikke lige derfor udvalget er der, men ser det ud til at jeg ikke kan nå at gøre noget ved FA opsamlingerne denne søndag eller skulle det vise sig at jeg slet ikke kan komme på siden i flere dage i træk, så lader jeg lige en melding falde så handler/FA moves kan sendes til co-commish.