NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 19:56Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenPrøv at gå en dag eller to frem, Ryan 🙂
Prøv at gå en dag eller to frem, Ryan 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2009, 12:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet har generelt været rimelig skod at være Grunts hidtil i denne sæson... meen, med blot 128 kampe spillet og AI tilbage, CP3 tilbage, Livingston tilbage, Butler tilbage, Gordon tilbage... så ligner det forhåbentlig snart noget igen.
Nattens snit var i alt fald helt ok - 6 mand i kamp, de leverede i snit:
19,3 pts 4,3 reb 4,8 ast 3,3 stl 0,5 blkDet er ikke helt mesterskabsniveau endnu, men steals, pts og assist er på plads, og med en mindre off night for Okafor og Bynum + Millsap på bænken er der råd for øjeblikkets kvaler.
Fjerdesidste - here I come! B)
Det har generelt været rimelig skod at være Grunts hidtil i denne sæson... meen, med blot 128 kampe spillet og AI tilbage, CP3 tilbage, Livingston tilbage, Butler tilbage, Gordon tilbage... så ligner det forhåbentlig snart noget igen.
Nattens snit var i alt fald helt ok - 6 mand i kamp, de leverede i snit:
19,3 pts 4,3 reb 4,8 ast 3,3 stl 0,5 blk
Det er ikke helt mesterskabsniveau endnu, men steals, pts og assist er på plads, og med en mindre off night for Okafor og Bynum + Millsap på bænken er der råd for øjeblikkets kvaler.
Fjerdesidste - here I come! B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2009, 8:42Oprindeligt skrevet af: PacersEndelig en fornuftig nat fra mine seks spillere... De snittede
16,8 - 6,2 - 4,7 - 1,0 og så mine ikke eksisterende blocks 1 samlet...
Det har hjulpet lidt at Maggette er blevet starter igen og nu spiller 30+ hver kamp.
Endelig en fornuftig nat fra mine seks spillere... De snittede
16,8 - 6,2 - 4,7 - 1,0 og så mine ikke eksisterende blocks 1 samlet...
Det har hjulpet lidt at Maggette er blevet starter igen og nu spiller 30+ hver kamp.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2009, 9:36Oprindeligt skrevet af: NBA KapOgsaa en fornuftig nat hos RimRockers, hvor de unge spillere saa smaat er ved at vise hvad de kan!
4 spillere i aktion med et snit paa 21ppg - 7,5rebs - 1,5stl - 0,5blk blev leveret, alt sammen fra vores gruppe af talentfulde swingmen.
Positivt var det ogsaa at DJ Augustin og Jrue Holiday spillede gode kampe, selvom de ikke var med i rotationen, da RimRockers stadig ikke har nogen stabil fast starter paa point guard pladsen.
Ogsaa en fornuftig nat hos RimRockers, hvor de unge spillere saa smaat er ved at vise hvad de kan!
4 spillere i aktion med et snit paa 21ppg - 7,5rebs - 1,5stl - 0,5blk blev leveret, alt sammen fra vores gruppe af talentfulde swingmen.
Positivt var det ogsaa at DJ Augustin og Jrue Holiday spillede gode kampe, selvom de ikke var med i rotationen, da RimRockers stadig ikke har nogen stabil fast starter paa point guard pladsen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2009, 12:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravntøf - tøf ... rollin' rollin' rollin' ... nothing new to report!
tøf - tøf ... rollin' rollin' rollin' ... nothing new to report!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2009, 7:46Oprindeligt skrevet af: NBA KapKanon kamp af unge Jerryd Bayless, 29 point 4 assists paa 29 minutter og saa havde RimRockers ham med i lineuppen her til aften...:)
Kanon kamp af unge Jerryd Bayless, 29 point 4 assists paa 29 minutter og saa havde RimRockers ham med i lineuppen her til aften...:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2009, 9:11Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNBA Kap skrev:
Kanon kamp af unge Jerryd Bayless, 29 point 4 assists paa 29 minutter og saa havde RimRockers ham med i lineuppen her til aften...:)Det er jo mit held i en nøddeskal denne sæson 🙂
NBA Kap skrev:
Kanon kamp af unge Jerryd Bayless, 29 point 4 assists paa 29 minutter og saa havde RimRockers ham med i lineuppen her til aften...:)
Det er jo mit held i en nøddeskal denne sæson 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2009, 18:36Oprindeligt skrevet af: NBA Kapmadsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Kanon kamp af unge Jerryd Bayless, 29 point 4 assists paa 29 minutter og saa havde RimRockers ham med i lineuppen her til aften...:)Det er jo mit held i en nøddeskal denne sæson 🙂
Og mit fantastiske skill:)
madsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Og mit fantastiske skill:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 10:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDamn, det var vist det ringeste mine spillere overhovedet kunne præstere... 2 point og 4 assists fra DWill? Og Bogut var nærmest dårligere.
Skulle ha' startet Amir Johnson, der på 19 min smed 18-7-0-2-2 🙁
Damn, det var vist det ringeste mine spillere overhovedet kunne præstere... 2 point og 4 assists fra DWill? Og Bogut var nærmest dårligere.
Skulle ha' startet Amir Johnson, der på 19 min smed 18-7-0-2-2 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2009, 10:04Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Fedt at se Randolph har fået
noget ud af at teæne i offseason for første gang i hans karriere, 26p,16reb,3blk Jesus hvis han gider at dække defense, er han jo snart en D12 i fantasy,Dampier startede også lige flot ud med 9p 14reb og 3 blk jo tak onkel G-bak
men højde punktet var nok Peacocks nye råolie Curry der leverede 27p 8 ast 4 reb og 3 stl, han skal nok blive god når Jan engang bliver rykket op i A truppen
Fedt at se Randolph har fået
noget ud af at teæne i offseason for første gang i hans karriere, 26p,16reb,3blk Jesus hvis han gider at dække defense, er han jo snart en D12 i fantasy,
Dampier startede også lige flot ud med 9p 14reb og 3 blk jo tak onkel G-bak
men højde punktet var nok Peacocks nye råolie Curry der leverede 27p 8 ast 4 reb og 3 stl, han skal nok blive god når Jan engang bliver rykket op i A truppen