NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2009, 3:39Oprindeligt skrevet af: Miller31Stuckey som med Rip og Prince tilbage igen er maksimalt middelmådig for det største talent fra Europa gennem tiderne. Det er et sats, men man vinder ikke titler med Stuckey, det er der et håb for man kommer til med Rubio.
Ryan, har du overhovedet set Rubio for alvor?
Stuckey som med Rip og Prince tilbage igen er maksimalt middelmådig for det største talent fra Europa gennem tiderne. Det er et sats, men man vinder ikke titler med Stuckey, det er der et håb for man kommer til med Rubio.
Ryan, har du overhovedet set Rubio for alvor?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2009, 11:04Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Har set rubio spille lidt, men har fulgt nba i snart 20 år, og ved fra erfaring at når eet kommer til internationale spillere og deres potentiale er der størrere chance for at de ikke lever op til forventningerne end at de gør. Det svarer lidt til det samme når der bliver snakket vilde pg's fra new York så skal man lige tage det med et gram salt
Har set rubio spille lidt, men har fulgt nba i snart 20 år, og ved fra erfaring at når eet kommer til internationale spillere og deres potentiale er der størrere chance for at de ikke lever op til forventningerne end at de gør. Det svarer lidt til det samme når der bliver snakket vilde pg's fra new York så skal man lige tage det med et gram salt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2009, 11:13Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Stuckey som med Rip og Prince tilbage igen er maksimalt middelmådigTjah, så galt tror jeg nu ikke det går. Prince er jo ikke en spiller der stjæler folks possesions - han har altid været bedst som en glue guy, og sådan ser jeg ham også på det "nye" Detroit-hold, der har så mange scorere.
Rip kommer til gengæld helt sikkert til at tage nogle af Stuckeys points, men jeg tror nu først og fremmest det bliver Gordon han skal slås med. Både Gordon og Rip er bedst off the ball, så jeg tror Stuckey beholder nogenlunde den rolle på holdet, som han spiller nu.
Jeg synes Stuckey har vist at han er fremtidens mand i Detroit. Han har gjort det rigtigt godt som first option mens Rip og Gordon har været skadet, og snitter lige nu en statline, der faktisk er nærmest identisk med Brandon Roys. Ja, jeg ville stadig hellere have haft Evans eller Jennings, men pga Stuckey er det ikke noget jeg græder snot over.
Miller31 skrev:
Stuckey som med Rip og Prince tilbage igen er maksimalt middelmådig
Tjah, så galt tror jeg nu ikke det går. Prince er jo ikke en spiller der stjæler folks possesions - han har altid været bedst som en glue guy, og sådan ser jeg ham også på det "nye" Detroit-hold, der har så mange scorere.
Rip kommer til gengæld helt sikkert til at tage nogle af Stuckeys points, men jeg tror nu først og fremmest det bliver Gordon han skal slås med. Både Gordon og Rip er bedst off the ball, så jeg tror Stuckey beholder nogenlunde den rolle på holdet, som han spiller nu.
Jeg synes Stuckey har vist at han er fremtidens mand i Detroit. Han har gjort det rigtigt godt som first option mens Rip og Gordon har været skadet, og snitter lige nu en statline, der faktisk er nærmest identisk med Brandon Roys. Ja, jeg ville stadig hellere have haft Evans eller Jennings, men pga Stuckey er det ikke noget jeg græder snot over.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2009, 11:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu ved jeg ikke, men jeg synes efterhånden mange europæiske spillere holder et højt niveau. Gasol-brødrene, Dirk, Gallinari, selv Bargnani er begyndt at vise sig som en stærk spiller.
Alle spillere som Rubio forlængst har vist mere end i Europa, samtidig har han vist han kan spille med ved OL, så det er altså ikke bare en eller anden ukendt spiller der intet har vist. Man kan jo slet ikke sammenligne europæiske spillere i dag, med dem for 20 år siden, da der er sket en revolution på så mange punkter, basketball- såvel som levemæssigt. Og af de største europæiske spillere i tidernes løb er det vel kun Jasikevicius som for alvor har floppet, og han havde immervæk helt andre fysiske ting imod sig end Rubio.
Mads> Jeg tror nu heller ikke Stuckey bliver værdiløs, sådan skulle det ikke forstås. Med de to andre tilbage vil han dog miste skud og også nogle minutter. Spørgsmålet er så om han på sigt tager et skridt op, når Rip på et tidspunkt er gone. Før sæsonen ville jeg faktisk gerne lave en sell-high med Stuckey, men det lykkedes ikke og heldigvis gik Rip så ned med en skade, så værdien kun steg. Samtidig blev hans spil også forbedret noget, hvilket gjorde jeg var lidt i tvivl før vores trade. Dog kan jeg ikke se Stuckey blive All-Star og næppe heller se ham holde Roy- eller JoJo-stats over karrieren, dertil er han for begrænset i sit spil.
Alt i alt er det dog et trade, som vi først over lang tid vil se vinderen af. Der er mange ukendte faktorer, kan Stuckey tage skridtet og blive nær All-Star? Kan Blatche få stabilt over 30 min? Og vigtigst af alt, kan Rubio tage skridtet fra Europa til NBA?
Nu ved jeg ikke, men jeg synes efterhånden mange europæiske spillere holder et højt niveau. Gasol-brødrene, Dirk, Gallinari, selv Bargnani er begyndt at vise sig som en stærk spiller.
Alle spillere som Rubio forlængst har vist mere end i Europa, samtidig har han vist han kan spille med ved OL, så det er altså ikke bare en eller anden ukendt spiller der intet har vist. Man kan jo slet ikke sammenligne europæiske spillere i dag, med dem for 20 år siden, da der er sket en revolution på så mange punkter, basketball- såvel som levemæssigt. Og af de største europæiske spillere i tidernes løb er det vel kun Jasikevicius som for alvor har floppet, og han havde immervæk helt andre fysiske ting imod sig end Rubio.
Mads> Jeg tror nu heller ikke Stuckey bliver værdiløs, sådan skulle det ikke forstås. Med de to andre tilbage vil han dog miste skud og også nogle minutter. Spørgsmålet er så om han på sigt tager et skridt op, når Rip på et tidspunkt er gone. Før sæsonen ville jeg faktisk gerne lave en sell-high med Stuckey, men det lykkedes ikke og heldigvis gik Rip så ned med en skade, så værdien kun steg. Samtidig blev hans spil også forbedret noget, hvilket gjorde jeg var lidt i tvivl før vores trade. Dog kan jeg ikke se Stuckey blive All-Star og næppe heller se ham holde Roy- eller JoJo-stats over karrieren, dertil er han for begrænset i sit spil.
Alt i alt er det dog et trade, som vi først over lang tid vil se vinderen af. Der er mange ukendte faktorer, kan Stuckey tage skridtet og blive nær All-Star? Kan Blatche få stabilt over 30 min? Og vigtigst af alt, kan Rubio tage skridtet fra Europa til NBA?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2009, 22:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hmm nogle udover mig der har
ville samle FA op som ikke er kommet på rosteren endnu,bare lige for at høre om de kommer på
inden de skal spille imorgen eller overmorge
Hmm nogle udover mig der har
ville samle FA op som ikke er kommet på rosteren endnu,
bare lige for at høre om de kommer på
inden de skal spille imorgen eller overmorge
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 8:34Oprindeligt skrevet af: Crunchja det er der. dog ikke en som ikke kan vente lidt:)
men ville være rart at se om der er sket andre spændene ting i ugens løb.
ja det er der. dog ikke en som ikke kan vente lidt:)
men ville være rart at se om der er sket andre spændene ting i ugens løb.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 15:28Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Cool FA opsamlingerne er kommet på ens holdside herinde, men de mangler stadig på Yahoo hvilket er vigtigst ellers kan man jo ikke bruge dem. Eller skal man bare selv tilføje dem til ens roster.
Vil jo gerne have Dampmanden igang i aften
Cool FA opsamlingerne er kommet på ens holdside herinde, men de mangler stadig på Yahoo hvilket er vigtigst ellers kan man jo ikke bruge dem. Eller skal man bare selv tilføje dem til ens roster.
Vil jo gerne have Dampmanden igang i aften
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 15:34Oprindeligt skrevet af: madsberggreenreignmannr1 skrev:
Cool FA opsamlingerne er kommet på ens holdside herinde, men de mangler stadig på Yahoo hvilket er vigtigst ellers kan man jo ikke bruge dem. Eller skal man bare selv tilføje dem til ens roster.Vil jo gerne have Dampmanden igang i aften
Spændende pickup, Ryan - måske især i forhold til din cap-situation næste år 😛
Kan vi forøvrigt få en opdatering på stillingen i 2. div?
reignmannr1 skrev:
Cool FA opsamlingerne er kommet på ens holdside herinde, men de mangler stadig på Yahoo hvilket er vigtigst ellers kan man jo ikke bruge dem. Eller skal man bare selv tilføje dem til ens roster.Vil jo gerne have Dampmanden igang i aften
Spændende pickup, Ryan - måske især i forhold til din cap-situation næste år 😛
Kan vi forøvrigt få en opdatering på stillingen i 2. div?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 15:44Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja men har skal styr på det,
har jo nogle ældre spillere der kan waives, eller trades, Kidd er jo stadig en top 5 Pg skal jo også lige afvente Yao selvom der går rygter om han måske allerede kunne spille i slutningen af denne her sæson, skal jo lige se hva niveau han kommer tilbage på, men ok han skal jo bare kunne bevæge sig, så er hans dominerende
Ja men har skal styr på det,
har jo nogle ældre spillere der kan waives, eller trades, Kidd er jo stadig en top 5 Pg skal jo også lige afvente Yao selvom der går rygter om han måske allerede kunne spille i slutningen af denne her sæson, skal jo lige se hva niveau han kommer tilbage på, men ok han skal jo bare kunne bevæge sig, så er hans dominerende
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2009, 19:49Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Der er noget galt på Yahoo selvom Hedo og crawford står som værende waiver under de seneste transaktioner, har jeg den stadig på min roster, kan så deVærre ikke vælge Dampier
Der er noget galt på Yahoo selvom Hedo og crawford står som værende waiver under de seneste transaktioner, har jeg den stadig på min roster, kan så deVærre ikke vælge Dampier