Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 412 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Gaflen skrev:
det kan godt være jeg ligger håbløst i bunden af ligaen men man kan sgu kun glæde sig over den måde Brook Lopez Spiller på uhh yeah !

Var det ellers ikke ham du ville sælge for et top5-pick for et par uger siden? 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Så er jeg kommet mig over en uges ferie i Egyptens sol og varme - uha det er koldt at vende tilbage til kolde og kedelige Danmark igen...

Nå, men pyt... Dette var blot for at melde min tilbagekomst 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Er der nogen, som har lyst til at tage en chance med den potentielle multi-statter, Boris Diaw? Han er blevet the odd man i min rotation, eftersom han ikke spiller så godt for tiden.

Måske pga. en skade, måske pga. Jacksons ankomst? Man har dog set hvad han kan, og det kunne snildt komme igen.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

så begynder Pau efterhånden at være oppe i omdrejninger

17 - 20 - 7 - 1 -1

fint hvis han kunne holde det snit i fremtiden B)

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

madsberggreen skrev:

Gaflen skrev:
det kan godt være jeg ligger håbløst i bunden af ligaen men man kan sgu kun glæde sig over den måde Brook Lopez Spiller på uhh yeah !

Var det ellers ikke ham du ville sælge for et top5-pick for et par uger siden? 😉

Det soerme godt at du kom af med dette aars 2nd pick for et par lappe loesninger Mads, saa du igen kan tillade dig at snakke lidt skrald 🙂 Viva la Rubio... Eller... Noget...

NBA Kap skrev:

madsberggreen skrev:

Gaflen skrev:

Det soerme godt at du kom af med dette aars 2nd pick for et par lappe loesninger Mads, saa du igen kan tillade dig at snakke lidt skrald 🙂 Viva la Rubio... Eller... Noget...

Hehe - bare vent til jeg kommer over nedrykningsstregen - Nu har jeg sparet svinere op for et helt kvartal!

Mine "Lappeløsninger" gør det forøvrigt OK: Blatche lavede 5 steals i nat, og Stuckey nærmer sig 20-5-5-klubben over sæsonen.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Stuckey tradet for Rubio var også en numsenapper deal, Rubio kommer ikke til at blive halvt så god som stuckey

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Second pick overall... Rodney Stuckey... Second pick overall... Rodney Stuckey... Second Pick Overall... Ved godt hvad jeg syntes lyder bedst 🙂

Nu var det heller ikke det jeg mente, skulle bare drille Mads lidt...

NBA Kap skrev:
Second pick overall... Rodney Stuckey... Second pick overall... Rodney Stuckey... Second Pick Overall... Ved godt hvad jeg syntes lyder bedst 🙂

Nu var det heller ikke det jeg mente, skulle bare drille Mads lidt...

Fanmer hellere Stuckey end Thabeet 😀

Jeg tror jeg vil være glad for Stuckey/Rubio-handlen de næste to år, og derefter synes det var en fair deal de næste tre, og så til sidst komme til at fortryde den bitterligt de næste ti. Der var jo en grund til at jeg løb risikoen med Rubio - jeg tror sgu på knægten! Med et par års NBA-erfaring under vesten, kan han sagtens komme til at battle CP3 for både assist og steal-kronen.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Rubio er en poor mans Telfair, men altså selvfølgelig kan man tage fejl : )

ReferencerSide 412 af 635Reference